![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ze eten uit onze hand en zo arrogant.
Ze gaan ervan uit dat rechts (goed voor 30-35% in juni) zomaar kan worden genegeerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() De vlaamse partijen zelf negeren de uitslag. Het cordon komt niet van de walen hé.
En N-VA werd terug gefloten door CD&V niet door Madame NON |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door vlaanderen72 : 25 maart 2008 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() cdvee heeft epo genomen om de koers tegen paars te winnen
En nu is het aan cdvee om te bewijzen dat ze clean gereden hebben Dumpen die handel, desnoods in de Noordzee Mission accomplished De Tourzege is binnen
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 25 maart 2008 om 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Franstaligen weigeren meestal Nederlands te leren of te respecteren, maar de Vlamingen moeten voldoende takt hebben om te doen alsof dat niet zo is. Op een dergelijke solide basis is belgië gegrondvest. Het lijkt wel een science fictionverhaal!
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() !!!!!!
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Ja mss wel maar ze hebben allemaal wel invloed op de kiezer,voorgekauwde propaganda(negatief of positief)mist zelden zijn doel.
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alvast niet op mij. Ik ben helemaal geen NVA-er, ik steun helemaal niet dit partij en zal nooit voor die partij stemmen maar wat die "editorialist" zei, is gewoon belachelijk. En we moeten "Le Soir" nog een krant noemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Neutraal zijn met partijgebonden kranten is blijkbaar uit den boze.
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() EERST EN VOORAL: DE GEHELE FRANSTALIGE BEVOLKING VAN BELGIË IS NIET VERANTWOORDELIJK VOOR DE UITERMATE ONGELUKKIGE UITSPRAAK VAN ééN JOURNALIST!!!! LAAT ONS DIT ONS ZEER DUIDELIJK ZIJN!!
Het is een erg ongelukkige uitspraak, die me toch droevig maakt. Voorts vind ik ook dat hier nogal overdreven op gereageerd wordt; uiteraard bedoelt die man dat niet letterlijk, maar het getuigt toch wel van een tekort aan respect voor zn anderstalige landgenoten, net zoals hier vele flaminganten serieus over de schreef gaan ten opzichte van hun Franstalige landgenoten. Echter: de flamingantjes hier kunnen zich dat veroorloven; P. Bouillon, in zn hoedanigheid van journalist bij Le Soir helemaal niet. Hij had moeten weten wat de inpact zou kunnen zijn van zn uitspraken. Nu, jullie kunnen altijd een klacht neerleggen en er grote ruchtbaarheid aan geven. Het is in jullie mogelijkheid. Jullie kunnen een petitie beginnen tegen dergelijke uitspraken. Ik vind dat duidelijk gemaakt moet worden dat zulk opjuttend gedrag helemaal niet kan. Maar nogmaals: de Franstaligen hebben NIETS te maken met de uitspraken van Dhr. Bouillon.
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Bleit maar verder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() De molen der gerechtigheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar daarbij maken ze een tweede vergissing: ze denken dat ze de zaak kunnen oplossen door, zoals in 1944, enkele honderdduizenden Vlaamsgezinden uit te schakelen. In hun domme wereldvreemdheid beseffen ze niet dat het over enkele miljoenen mensen gaat die ze moeten uitschakelen om hu droom weer op de rails te krijgen. Laatst gewijzigd door Rob Roy : 26 maart 2008 om 07:44. |
|
![]() |
![]() |