Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juni 2009, 14:47   #61
DEMOKRATOS
Lokaal Raadslid

DEMOKRATOS's schermafbeelding

Standaard

Jahh de Moslims beleven nog hun godsdienst, bij de Katholieken komen de illegalen ook niemeer Die hebben al hun job gevonden als kraanmachinisten. Mensen die hier de Moskee's zien als obstakel, en die het in brand steken van Moskee's applaudiseren, moeten zich toch schamen om zoiets afschuwelijks hier te linken. Ik ben paar keer na een Moskee geweest, ben meer na een Kerk geweest met school. Maar verdraagzaamheid hebben we daar ook meegekregen ten op zichte van mekaar. Ik zaag ook niet over de honderden leegstaande Kerken, die toch genieten van subsidie's van de staat. Die pastoors zitten meer op cafe dan in de Kerk. Die gebouwen die vervallen zijn, en trug moeten gerestaureerd worden.
DEMOKRATOS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 14:48   #62
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Die afgekeurde Essalaam moskee van Rotterdam natuurlijk.

En in afwachting in Belgie: de basiliek van Koekelbergh! Als het aan Bertje Anciaux had gelegen was ze al klaar geweest.... maar het was niet gelukt;

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 14:48   #63
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Puur estetisch gezien, spreken de mosketen uit post #2 en #4 mij het meeste aan.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 14:51   #64
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DEMOKRATOS Bekijk bericht
Jahh de Moslims beleven nog hun godsdienst, bij de Katholieken komen de illegalen ook niemeer Die hebben al hun job gevonden als kraanmachinisten. Mensen die hier de Moskee's zien als obstakel, en die het in brand steken van Moskee's applaudiseren, moeten zich toch schamen om zoiets afschuwelijks hier te linken. Ik ben paar keer na een Moskee geweest, ben meer na een Kerk geweest met school. Maar verdraagzaamheid hebben we daar ook meegekregen ten op zichte van mekaar. Ik zaag ook niet over de honderden leegstaande Kerken, die toch genieten van subsidie's van de staat. Die pastoors zitten meer op cafe dan in de Kerk. Die gebouwen die vervallen zijn, en trug moeten gerestaureerd worden.
De pastoors zijn dan ook geen eigenaar van de kerken. Ten tijde van Napoleon heeft die de eigendommen van de kerk afgepakt en aan de staat gegeven. Nochtans werden die kerken dus gebouwd met het geld van de gelovigen dat bijeen werd gebedeld of verplicht afhandig gemaakt indertijd.

ALLE kerken zijn nu eigendom van de Staat, in ruil krijgen de pastoors een maandloon van de staat. Indien er moet gerestaureerd worden is dit dus de verantwoordelijkheid van de KERKFABRIEK zoals ze zeggen, en dat is een Staatsinstelling.

en de imams krijgen nu ook een inkomen, de vraag is nu wanneer de moskeeën eigendom van de staat zullen worden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 20 juni 2009 om 14:53.
Oud 20 juni 2009, 16:01   #65
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
de farao was ook al moslim.

de zonnegod aanbad allah

priceless.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 20 juni 2009 om 16:01.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 16:02   #66
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
de zonnegod aanbad allah

priceless.
hoezo? Zijn er TWEE goden dan? de zonnegod (Ra) én Allah....... en ik maar denken dat Allah de énige was...

en wie was de grootste?

Laatst gewijzigd door circe : 20 juni 2009 om 16:03.
Oud 20 juni 2009, 16:03   #67
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Er was een mooie in Nigeria, maar kan niet op de naam komen. Weet er iemand het?
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 16:09   #68
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
verschillende? WAAR?

ik meen iets te hebben gelezen over EEN (1) kerk maar weet niet meer waar. Jij kan het me vast vertellen, mèt bron uiteraard.

Qara Kelisa in Iran

Sint Stephanuskerk in Iran

dit zijn er al twee in Iran alleen..
of is Iran soms geen moslimland?

Laatst gewijzigd door Sywen : 20 juni 2009 om 16:11.
Oud 20 juni 2009, 16:13   #69
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Qara Kelisa in Iran

Sint Stephanuskerk in Iran

dit zijn er al twee in Iran alleen..
of is Iran soms geen moslimland?
waauw! twee kerken in héél Iran! Het land van de Assyrische christenen! is dat niet flink zeg!

Oud 20 juni 2009, 16:16   #70
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
waauw! twee kerken in héél Iran! Het land van de Assyrische christenen! is dat niet flink zeg!
2 die ik ken.

maarja als je wilt zeggen dat ik alle kerken moet kennen over heel de wereld

gewoon ene bewijs van de leugen die je ons verteld dat er maar 1 kerk is in de islamlanden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
verschillende? WAAR?

ik meen iets te hebben gelezen over EEN (1) kerk maar weet niet meer waar. Jij kan het me vast vertellen, mèt bron uiteraard.

Laatst gewijzigd door Sywen : 20 juni 2009 om 16:16.
Oud 20 juni 2009, 16:18   #71
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Vanwaar die fortificaties rond die kerken? Moesten die ergens tegen beschermd worden of zo?

Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 20 juni 2009 om 16:18.
Oud 20 juni 2009, 16:19   #72
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hoezo? Zijn er TWEE goden dan? de zonnegod (Ra) én Allah....... en ik maar denken dat Allah de énige was...

en wie was de grootste?
probeer je er maar uit te kletsen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
de zonnegod aanbad allah
jouw woorden.

en aangezien dat de farao de zonnegod, en het hoofd van zijn religie was, zijn jouw woorden, weeral, niets dan zever

hoe kan een "plaatsvervanger van een god"(farao) een andere god (allah) aanbidden.. leg mij dat maar eens uit.

Laatst gewijzigd door Sywen : 20 juni 2009 om 16:20.
Oud 20 juni 2009, 16:20   #73
DEMOKRATOS
Lokaal Raadslid

DEMOKRATOS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De pastoors zijn dan ook geen eigenaar van de kerken. Ten tijde van Napoleon heeft die de eigendommen van de kerk afgepakt en aan de staat gegeven. Nochtans werden die kerken dus gebouwd met het geld van de gelovigen dat bijeen werd gebedeld of verplicht afhandig gemaakt indertijd.

ALLE kerken zijn nu eigendom van de Staat, in ruil krijgen de pastoors een maandloon van de staat. Indien er moet gerestaureerd worden is dit dus de verantwoordelijkheid van de KERKFABRIEK zoals ze zeggen, en dat is een Staatsinstelling.

en de imams krijgen nu ook een inkomen, de vraag is nu wanneer de moskeeën eigendom van de staat zullen worden.
Ik weet heus wel wat Kerkfabriek is, als de Moskee's ook eigendom gaat worden van de staat dan moeten ze die ook restaureren. Ik vind dat godsdienst geen geld moet krijgen. Diegene die het willen beleven moeten er ook zelf voor betalen.
DEMOKRATOS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 16:22   #74
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:

jouw woorden.

en aangezien dat de farao de zonnegod, en het hoofd van zijn religie was, zijn jouw woorden, weeral, niets dan zever

hoe kan een "plaatsvervanger van een god"(farao) een andere god (allah) aanbidden.. leg mij dat maar eens uit.
Klokken, klepels alsmede de draad helemaal kwijt zijn.
Oud 20 juni 2009, 16:26   #75
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Ziehier de mooiste moskee oiit " ".
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 16:35   #76
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

jouw woorden.

KIJK SYWEN! dit kan je niet doen.

dit is jouw tekst: http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=65

en dat is dus géén quote van mij.

de farao was NIET de zonnegod! leer je egyptische geschiedenis aub. De zonnegod was Ra.

U heeft BEWUST een quote vervalst, dus dat ga ik melden aan de mods. DIT KAN NIET;

En d�*t zijn zo van die kleine truukskes waardoor allochtonen worden buitengegooid Sywen! Mekkert dan maar dat je gediscrimineerd wordt! Als je denkt dat wij zoiets niet door hebben, dan ben je verkeerd bezig. Ervaringen genoeg met zulke zaken, en ik ben vast niet alleen op dit forum met zulke ervaringen.

Laatst gewijzigd door circe : 20 juni 2009 om 16:41.
Oud 20 juni 2009, 16:39   #77
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Voorstellen voor een geïntegreerde moskee.

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 20 juni 2009 om 16:51.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 23:11   #78
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /Sarah/ Bekijk bericht
de reacties op deze topic zijn toch onzin allemaal...maar ja had ik wel verwacht van politics.be leden
Minaretten afbreken, en de rest ombouwen voor opvang van daklozen. Meer moet dat niet zijn. En al dat gezever over " religie " onder de mat keren. Dat ze in hun eigen land gaan bidden ...
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 23:14   #79
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
KIJK SYWEN! dit kan je niet doen.

dit is jouw tekst: http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=65

en dat is dus géén quote van mij.

U heeft BEWUST een quote vervalst, dus dat ga ik melden aan de mods. DIT KAN NIET;

http://forum.politics.be/showthread....41#post3331241

wat heb ik aan uw quote"vervalst" ?

Oud 20 juni 2009, 23:15   #80
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ook wat dit betreft, ben je zeer slecht geïnformeerd. In verschillende moslimlanden werden recent kerken gebouwd.
Enige feiten ? Bewijzen ? Waar werd er onlangs een kerk gebouwd in Saudi Arabië ? Yemen ? Irak ? Iran ? Soedan ? Pakistan ? Afganistan ? Algerië ? Marrokko ? Tunesië ? Lybië ? Syrië ?...In Turkije mischien ?
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be