![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Ik vond de film... | |||
gewoon erg tegenvallen (géén oscars!!!)! |
![]() ![]() ![]() |
17 | 32,08% |
best meevallen. |
![]() ![]() ![]() |
21 | 39,62% |
prachtig, spannend, boeiend, hetgeen ik verwachtte,... |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,77% |
Ik heb er niet zo op gewacht, en het interesseert me helemaal niets. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 24,53% |
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De heren moslims vonden het allemaal zo erg niet? Niet de moeite om zich druk over te maken? Ze werden natuurlijk nog maar eens in hun godsdienstige achterlijkheid en fanatisme tentoon gesteld aan de wereld (via het wereldnet zal het filmpje nogal bekeken worden). Iedereen die het bijna vergeten was krijgt weer de beelden en de teksten van hun bloeddorstige pogingen om de wereld te veroveren in naam van hun Pedofiele Rovershoofdman en zijn buikspreekpop "Allah"! Dat het enkel hun politieke figuren zijn die op die manier de massa opzwepen en Allah doen zeggen wat ze zelf willen zeggen, dat zal nog eeuwen duren voor ze dat door hebben?
De moslims staan nu niet alles in rep en roer te zetten of in brand te steken? Tuurlijk niet. Ze kunnen enkel beschaamd aan de kant gaan staan en doen alsof het allemaal niet zo belangrijk is. Iets weerleggen van wat er in het filmpje te horen en te zien is, dat is een ander paar mouwen... Het minimaliseren, meer proberen dan dat zit er niet in... Dat Europa moslims in zo'n grote getale heeft binnengelaten is een ramp voor Europa. Groter dan WOI en 2 samen, want daar heeft men na een paar jaren een eind kunnen aan stellen. Nu zitten we met een woekerende kanker waar niet meteen een oplossing voor te bedenken is... Op het forum reeds zinnetjes gelezen in de stijl van: hahaha - we zijn hier al met zovelen dat je ons hier nooit meer wegkrijgt - wat gaan jullie daar wel aan doen enz Doen, zoals sommigen hier, alsof het maar om "enkelingen" gaat is larie en apekool! Bij het nazisme ging het nog veel meer "enkelingen"! Hier is die kanker reeds verspreid over de ganse aardbol, en die haatdragende baardapen die de menigten opjutten laten geen twijfel bestaan over hun bedoelingen en onze toekomst... Laatst gewijzigd door andev : 28 maart 2008 om 17:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs onze "staatsveiligheid" weet van niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() dit is voer voor onnozele zielen en voor rabiate racisten...
die man is een mispunt die te veel aandacht krijgt... ik kijk niet want interesseert mij helemaal niet...
![]() |
#65 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wilders had misschien beter een filmpje gemaakt dat alle vormen van extremisme wereldwijd aanklaagt. Maar dan had hij ook zichzelf in de ogen moeten kijken en dat kon natuurlijk niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Vreemdeling
|
![]() De montage van de film was niet goed en eigenlijk behoorlijk amateuristisch. Maar wie de boodschap van de film niet begrepen heeft, heeft alleszins niet goed gekeken. Daar gaat het eigenlijk om: de boodschap. Wilders heeft willen tonen wat er in de Koran staat en hoe extremistische moslims dit in daden vertolken. En inderdaad, zijn link die hij legt met het facisme van Hitler is goed gelegd. We hebben het facisme weggewerkt, we hebben het communisme weg gekregen, het islamitisch extremisme is onze volgende beproeving. Het verschil tussen Hitler's ideologie en die van de extremistische Islam is trouwens behoorlijk klein. En als het zo doorgaat, zal de Islam meer slachtoffers maken dan Hitler. Een flinke pluim voor extremistische moslims!
Ik heb hier gelezen dat iemand de link met Nederland niet terecht vond? Twee keer nadenken voor je dit zegt. Wilders wil er gewoon voor waarschuwen dat er al eremoorden zijn in Nederland, en dat als we nog meer Islam aantrekken en onze samenleving nog meer laten islamiseren, er uiteindelijk van vrijheid geen sprake meer zal zijn. Nederland, en eigenlijk bij uitbreiding heel Europa, zal het toneel worden van aanslagen. Zie in de film hoe extresmistische uitspraken van imams en Nederlandse moskeëen gedaan worden. Zie hoe er in Nederland door islamieten tot haat opgeroepen wordt. De link met Nederland is terecht: wat in Afghanistan gebeurt, zal misschien hier ook binnenkort gebeuren. Denk daar maar nog eens over na. Ik hoop dat extremistische moslims nu ook eens gaan beseffen dat ze met hun wandaden gematigde moslims stigmatiseren! |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() dit is voer voor onnozele zielen en voor rabiate racisten...
die man is een mispunt die te veel aandacht krijgt... ik kijk niet want interesseert mij helemaal niet...
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw plaat blijft hangen, steenbok
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, het gaat niet de goede kant uit! Neen, het is geen kwestie van rustig afwachten - 't zal wel goed komen! Kijk maar naar Turkijë waar men weer probeert de godsdienst meer macht te geven in de politiek. Waar men weer hoofddoekjes wil in de universiteiten enz... Er wordt nu veel meer dan vroeger gesproken over problemen ivm hoofddoekjes, hallal op school, enz enz dan vroeger! Men begint al commentaar te geven op onze godsdienstige gebruiken zoals kerstbomen, sinterklaasfeestjes enz Het is heel duidelijk niet beter aan het worden maar veel slechter! Wat logisch is wanneer men moet vaststellen dat er steeds maar meer en meer moslims in onze maatschappijen aan het vertoeven zijn en via de geboortes binnen enkele tientallen jaren gewoon de meerderheid zullen uitmaken! Sommigen hier zeggen: wij kunnen ook een filmpje maken over Dutroux en het voorstellen alsof alle Belgen zo zijn! Neen: er valt niets te vergelijken! Dutroux is een enkeling, die Franse pedofiel die nu dagelijks op het scherm komt is een enkeling enz. Haatzaaiende en opruiende moslims die ganse menigten aanzetten tot doodslag en overheersing, die zitten verspreid over de ganse wereld, en hebben al duizenden slachtoffers op hun geweten, zelfs onder hun eigen mensen! Dat is een heel ander paar mouwen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar je hoop dat extremistische moslims, waarover die film uiteindelijk gaat, hier een boodschap aan zullen hebben is vrees ik te optimistisch. Typisch voor extremisten is dat ze de rede ver achter zich hebben gelaten en niet meer vatbaar zijn voor rationele argumenten. Zij hebben lak aan die film en aan de zogeheten boodschap van Wilders. Het enige is dat ze er misschien een aanleiding in zullen zien om nog meer onheil aan te richten.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er valt dan ook niets zinnigs over te zeggen. Van de moslimkant uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Gevoelig voor “gevoeligheden”... ...ongevoelig voor gruwelen.
“Opluchting over ‘milde’ Fitna”, kopt de Volkskrant. Valt nog mee dat ze ‘milde’ tussen aanhalingstekens hebben gezet. De christen-bavianen ter hoofdredactie van Trouw zijn directer: “Fitna kwetst maar verrast niet”. Moet je aan deze insteek nog uitleg toevoegen? Nou ja, wat ik in bovenstaand kopje zeg. Maar dat is allang hét grote kenmerk van de islamdiscussie, zoals gevoerd door de perverse gekken: ontzie toch de gevoeligheden van de gruweldaders, de onderdrukkers, de racisten, de achterlijke schreeuwers, de diepgelovige fanatici, de schijnbaar toleranten, de zwijgende toestemmers, de heimelijk sympathisanten, degenen met de klammheimliche Freude. Zo’n El Eddaoudi die daar gisteren bij NOVA weer prominent zijn fanatieke kop mocht etaleren en beledigd doen. Die El Eddaoudi die we ons herinneren van de van haat druipende blikken die hij samen met maatje Chepi in Rondom Tien wierp naar Ayaan. Het is alweer een paar jaar geleden, maar bij mij staat het aangelaat van mijnheer op het netvlies gebrand. Daar zat-ie dus met onheilspellende kop slachtofferig te doen en NOVA-presentator Twan Huys deed of dat heel gewoon was. Dhimmitude, zegt u? Men mag hopen, zoals “Willem” ( “de Zwijger”) op zijn weblog suggereert, dat de discussie nu onontkoombaar wordt voor de Mohammedanen. Maar ik ben er bang voor. Nog beter dan onze dhimmi’s verstaan moslims de kunst om met een stalen gezicht nietszeggende antwoorden te blijven produceren. Om net te doen of de in je gezicht schreeuwende waarheid niet bestaat. En onze “kwaliteitsjournalisten” laten hen ermee wegkomen. Het had inderdaad veel harder gekund, die film. Door er, met name, meer Mohammed in te doen. Moslims gaan in meerderheid volslagen door het lint als er kritiek op Mohammed gepleegd wordt. (Een niet echt verklaard fenomeen, overigens.) Als de tekenfilm van Ehsan Jami over de profeet gaat brengen wat Jami zegt, dan zou er wel eens heel wat meer kunnen gebeuren dan nu. Want gruwelen vinden Mohammedanen heel gewoon, dat is dagelijkse kost in de thuislanden en velen gaan er trots op, want koran, hadith en sharia schrijven het voor. Maar de grote propagandist van dit fraais, de profeet belachelijk maken, dát is andere koek! Dat gegeven heeft Wilders bewust niet gebruikt om te provoceren. Bij de onthoofding die in beeld wordt gebracht - was dat niet Daniel Pearl? - had hij kunnen zeggen: kijk hier brengen moslims in praktijk wat de Grote Slachter (dixit Bouyeri) hun tig-honderd-voudig heeft voorgedaan. Dan had je de vinger op de Grote Zweer van Gekte gedrukt: trots op de Slachter/hij is geen Slachter. Ook over de mythologische oorsprong van Mohammed is niks gezegd. Aangestipt had kunnen worden dat het een grote vraag is of de man echt heeft bestaan. Gehint had kunnen worden naar de mogelijk neurologische oorsprong van zijn hallucinaties als-ie al echt bestaan heeft. Gewezen had kunnen worden op het duidelijk opportunistisch politieke karakter van de pas 100 na de dood van Mohammed opgeschreven teksten. Waarna vastgesteld had kunnen worden, dat moslims niet toekomen aan enige redelijke vraag over die Mohammed, maar met overgave geloven in de wrede mythe. De film had véél beter gekund. En hij had een half uur moeten duren. Israël, de Jodenhaat, het puur nazistische karakter van Hezbollah en Hamas had veel beter aan de kaak gesteld moeten worden. De voortdurende haat-hersenspoeling die kinderen in de meeste islamitische landen ondergaan, maar het ergste in de “Palestijnse gebieden”. Veel te weinig over het racisme tegen vrouwen. Over het feit dat de islam de oorzaak is van overbevolking en stagnatie, maar dat de fanatici deze ziekteverwekkende ideologie juist willen gebruiken als medicijn. Veel te weinig over de gruwelijke, gewelddadige geschiedenis van de islam, die zijn innerlijke onderdrukking, haat en onvermogen altijd geëxporteerd heeft en andere naties het slachtoffer heeft laten worden. Niets over de “grenzen van de islam” die al 1400 jaar druipen van het bloed. (Huntington). De film zal, zoals “Willem de Zwijger” zegt, misschien de functie kunnen vervullen om de discussie open te breken. Maar daar had de film zelf al een voorschot op moeten nemen. Domkoppen als Pechtold, Spong, Doekulle en . . . .enfin dat hele zootje zombies dat door de gelijkgeschakelde nep-linkse pers was opgetrommeld, had, als de film beter was geweest, heel wat minder gemakkelijk weggekomen met “het is een aaneenschakeling van extremistische teksten en beelden”. Ik heb begrepen dat Wilders zich slecht laat adviseren en zich nauwelijks anders laat raden dan door een heel klein kringetje. Dus ik vrees dat-ie in het debat dat gaat komen niet staande blijft, maar ik hoop het beste. In dit debat zie ik het gezicht van de kunstschilderende kwast Alexander Pechtold als de graadmeter van de discussie. Die pias is totaal losgezongen van elke werkelijkheid. Als er ooit een discussie komt op de beeldbuis waarin de stalen plaat die voor die kop zit doorboord wordt, begint er hoop te gloren. De waanzin zit in de details. Wilders heeft een foto van haat-rapper Salah Edin gebruikt om Bouyeri te portretteren. Dat zou Wilders nog wel eens bewust gedaan kunnen hebben. Edin dreigt met gerechtelijke stappen. Punt is nu, dat Edin zich bewust de kop heeft kaal geschoren en zo’n zelfde wijdhalsig laken over zijn behaard-leptosome schouders heeft getrokken, precies om op Bouyeri te lijken. En in zijn haatteksten, waarover niemand in de NSB-media zich druk maakt, betuigt hij - zo laat ik me vertellen, want luisteren ernaar doe ik niet - zijn sympathie voor Bouyeri. En waarover hebben diezelfde NSB-media het nu? Over die domme Wilders en ze vermelden instemmend dat Edin zwaar beledigd is. Als dit zo doorgaat is de Westerse cultuur waarachtig ten dode opgeschreven. Als deze totale non-valeurs die nu blijkbaar overal aan de politiek-intellectuele knoppen zitten er niet bij weggesodeflikkersteenstraald worden, gaat een maatschappij kapot die het beste is wat de mensheid tot nu heeft weten te realiseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn wij die door extremisten worden aangevallen, uitgescholden, vernederd als "ongelovige honden"! Een driejarig meisje ("moslima", arm kind...)dat reeds geleerd heeft: wat zijn joden? Joden zijn zwijnen en apen... geef daar maar eens commentaar op! Die roepers die met het zwaard in de hand de menigte opzwepen om alle ongelovigen uit te roeien - zelfs een steen zal zeggen: achter mij zit een jood, je moet die doden enz enz Mag ik zo'n achterlijk gevaarlijk krapuul geen baardaap noemen????? Die woordkeuze is nog veel te "zacht"... Dat kanker een dodelijke steeds verder woekerende ziekte is... zoals de islam die zich vroeger al heeft willen verspreiden en het nu blijkbaar opnieuw met meer succes aan het doen is... ik kan me geen betere vergelijking voorstellen, hoe erg, maar heel duidelijk, dat het moge klinken! Dat dit jou niet aanstaat, dat kan ik best begrijpen... Schrijfseltjes... sukkel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Helaas juist!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() 4 miljoen views in minder dan 24h tijd op LiveLeak alleen al.
Een succesfilm dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu even serieus, denk jij echt dat je door de haat van moslimextremisten te beantwoorden door even grote haat en door mensen in hun religie te beledigen iets kunt oplossen? Ik denk dat je je dan vergist. Dat leidt tot situaties zoals in Jeruzalem.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het probleem kan volgens de Doki's alleen maar opgelost worden door massale haat te spuien naar islamkritische boodschappers en door hen vooral te beledigen. Ik denk dat hij zich vooral vergist. You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. ... Ook dat schijnt nog niet doorgedrongen te zijn tot Doki's geest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar Circe toch, zo'n statement nopen de Doki's tot nadenken. En dat kan volgens hem toch niet de bedoeling zijn. |
|
![]() |
![]() |