![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#62 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#63 |
|
Banneling
|
De BUB is een eerbare partij en alvast heel wat democratischer dan alle Vlaams-nationalisten samen.
|
|
|
|
|
#64 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#65 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Lees eens wat Gerolf Annemans over directe democratie te vertellen heeft. Dat vind ik in jullie programma nog steeds niet terug. Jullie moesten je schamen dat zelfs het Boze Blok jullie op democratisch vlak de baard afdoet
|
|
|
|
#67 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#68 | ||
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
#69 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel, beste Belgicisten? Niemand die een degelijk commentaar durft te geven?
Mag laurent als partijvoorzitter blijven aanspraak maken op de 11 miljoen Belgische frankskes die hij jaarlijks ontvangt zomaar, zonder geldige reden en zonder er iets voor te doen? Het lijkt jullie niet echt te storen, mij dunkt. Stel je eens goed voor : 11 miljoen ... jaarlijks!!!! |
|
|
|
|
#70 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
#71 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dat ons belastingsgeld wat nuttiger wordt gebruikt dan dat gewoon weg te geven aan een nietsnut. |
||
|
|
|
|
#72 |
|
Banneling
|
11 Miljoen. Waar haal je dat vandaan?
Bovendien, zelfs als dat waar zou zijn, is dat geld nog altijd veel beter besteed voor België dan het tiendubbele dat aan het Vlaams Blok en zijn mandatarissen worden gegeven. |
|
|
|
|
#73 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Wat Hans1 zegt is waar. Het Vlaams Blok is niet gediend met dat geld en zou eigenlijk verboden moeten worden.
|
|
#74 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat het Vlaams Blok in jullie antwoord komt zoeken is mij een raadsel. Hun partijfinanciering is trouwens een andere discussie die mij koud laat.
Maar 11 miljoen belgische franken van ons geld elk jaar opnieuw zomaar weggeven aan een nietsnut is schandalig en maakt veel mensen boos. En voor de blijkbaar onwetende Hans1 : Het staat bijvoorbeeld hier. |
|
|
|
|
#75 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#76 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
|
|
|
|
#77 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is jouw enige reactie? Ik heb het niet over alle non-flaminganten, ik heb het over laurent. Laurent is een nietsnut. En een dure nietsnut , hij kost 11 miljoen belgische franken per jaar. En dat maakt veel mensen boos. Zowel in Vlaanderen als in Wallonië. |
||
|
|
|
|
#78 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Sjans dat we nu en dan eens unionisten in debatten tegenkomen, is er toch wat entertainment. (pasop ik ben niet uit op leedvermaak 8) ) |
||
|
|
|
|
#79 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#80 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sorry hoor, maar mijn vertrouwen in het democratische gehalte van de BUB is nihil. Als ik dan ook eens de strapatsen aanschouw van (bestuurs)leden die sneller van partij switchen dan van onderbroek, dan kan ik het hele gedoe met de beste wil van de wereld niet meer ernstig nemen.
|
|