![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Lees de bijbel eens Daar veronderstellen ze je dat te doen e ![]() Nee, begrijp je wel hoor, maar zo dramatisch is het heus niet. Er is genoeg voor iedereen. Misschien een beetje minder dan anders, maar daar kan ik gerust mee leven. We hebben het hier heus zo slecht nog niet
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik open een nieuw venster voor wat betreft de migratie
ik ben inderdaad gaan kijken op diversiteit.be, interessant verslag http://www.diversiteit.be/diversiteit/files/File/centrum/Jaarverslag%20migratie%202007_NL_def.pdf 1. ongeveer 12% van de immigranten zijn Belgen! Belgen die dus in het buitenland woonden en nu terugkeren Ongeveer 40 �* 60.000 Belgen Emigreren ook jaarlijks 2. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is uw punt nu Mbeya?
het gaat wel over de huidige TOESTROOM... dus daar worden degenen die hier al zijn, al snelgebelgd zijn (wel dubbele nationaliteit) niét bijgeteld. verder gaat het over de migratiestromen MET UITZONDERING VAN MAROKKO en TURKIJE. Wat wil je nu bewijzen? Dat we veel meer last van de andere migranten zouden moeten hebben?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Chipie : 11 april 2008 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() @ circe
de titel van het topic is "nog nooit zoveel vreemdelingen in Belgie" - andev associeert dit met een 'volksverhuizing' - volgens Ynneb is dit alleen maar nefast voor ons land, - volgens Discus is dit alleen maar nefast voor onze sociale zekerheid - volgens outlaw thorn mag er alleen eu en christelijke migratie komen ik probeer de mensen hier gerust te stellen dat het allemaal nog meevalt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Akkoord. Er moet helemaal niets rechtgezet worden. Er moet enkel een immigratiestop doorgevoerd worden en dan komt dat wel vanzelf op z'n pootjes terecht. Integratie vraagt tijd. Voortdurende immigratie zorgt voor toenemede verdeling en heeft rampzalige gevolgen. Dat merken we nu al, maar we kunnen het tij nog keren. Immigratie moet gestopt worden! Geen uitzonderingen.
Het is echter wel verontrustend dat hoe meer migranten er zijn, hoe moeilijker het wordt om op democratische wijze een migratiestop doorgevoerd te krijgen. Zeker als je er aan denkt dat hier nog steeds ruime steun van de linkse idioten krijgen. Zo nemen de kansen op geweld en conflict enorm toe. Als je denkt dat de godsdienstoorlogen en ethnische twisten uit de Balkan hier niet kunnen voorkomen, denk dan nog maar eens goed na. Laatst gewijzigd door Dycore : 11 april 2008 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom zou het meevallen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() jongen, bazel niet zo. jij bent mss alleen maar met jezelf bezig, maar er zijn er echt nog veel anderen die niet enkel aan zichzelf denken. Daar is niets mis mee. Je zou dat beter zelf ook eens doen, het zou je niet misstaan
![]() |
#72 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In jouw geval zou ik België wellicht ook een prachtig land vinden! Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 11 april 2008 om 15:12. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zo, Duvelke is dus een "fils-a-papa" die hier een beetje de moraalridder komt uithangen
![]() Als hij die belangrijke geldsommen van thuis en van zijn suikernonkel krijgt : zou hij die dan ook delen met de minst bedeelden (conform wat hij nu preekt in deze topic)? Ik heb zo mijn twijfels ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dycore : 11 april 2008 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() nou, jaloers? ![]() omdat gij geen geld hebt, wilt gij dus dat Belgie splitst? ![]()
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
goede doelen en steun maandelijks twee kindertjes uit Brazilie. En jij?
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af, of jij dat ook doet?
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Dat ik met voetbal goed geld verdien, is mijn eigen verdienste. Je kan natuurlijk ook zelf leren sjotten?
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 11 april 2008 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ja; ik heb duidelijk in die post islamofobie herkent. Zie jij dat niet ?
![]()
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zoekt het zelf door in de ene draad te staan pochen met hetgeen je allemaal krijgt en nog moet krijgen en in de andere draad plotseling nog heiliger te willen zijn dan de paus, weet je.
Citaat:
![]() ![]() ![]() Mocht je mijn loonbriefje eens kunnen zien, dan zou je je misschien afvragen wie hier jaloers moet zijn. Maar in tegenstelling tot jou ik heb dit wel verdiend door er zelf voor te werken. |
|
![]() |
![]() |