![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik ben er meer en meer van overtuigd dat sommige mensen duizend jaar te laat zijn geboren.... ![]()
![]() |
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() Weer iemand die blijkbaar niet kan lezen of niet begrijpt wat ik schrijf. En dan nog met zeer zwakke argumenten (op mij gericht en niet op het onderwerp). Ik geef zelf toe dat het het lang geleden is( ZIE TEKST) en WOU ER ALLEEN MEE AANTONEN DAT ELKE RELIGIE HAATDRAGEND KAN ZIJN. OOK DAT MET DER TIJD ALLES EVOLUEERT, EN DAT NIET NOODZAKELIJK TEN GOEDE. Geloofd u (vermoedelijk conservatief) dat alles bij het oude kan blijven? Want ik sta open voor alle mogelijkheden.
Oh ja, en met die "ik heb last van die christelijke religie": sorry, vergeten een stuk op te schrijven. Hiermee bedoel ik de conservatieve en de behoudende krachten die abortus, euthanasie, homohuwelijken en allerhande tegenhouden. En heb je alleens naar de evangelische omroep gekeken, verschrikkelijk. By the way, X_Man, gaat u de kruistochten goed praten? U schilderd dat af als indoctrinatie van den Binne (ik als vriend mag hem zo noemen) ![]() Zo ziet u maar weer: ik heb een beetje kritiek op hun denken wil zeggen dat ik ben geindoctrineerd door fundamentalisten.
![]() |
#63 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Fonske, voor alle duidelijkheid, ik ben een paganist
![]() ![]() Ik praat ook de kruistochten niet goed. Ik dacht dat we ondertussen al verstandiger geworden waren dan toen. We leven in het jaar des heren 2004 en wat stel ik vast ? Het christendom is gelukkig lang niet meer wat het ooit geweest is *oef* maar andere godsdiensten bepalen helaas nog steeds het doen en laten van veel mensen.... tot mijn groot verdriet ![]() Trouwens, je onderschrift kan ik helemaal onderschrijven ! is dat niet van Etienne Vermeersch ? 8) 8)