![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als alle mensen de verkeersregels zouden kennen zou dat kunnen kloppen maar. Ik ken mensen die nu in rijopleiding zitten en in hun theoretisch examen geslaagd zijn. Toch maakten ze enkele lichte overtredingen. Zoals u weet zijn heel wat lichte overtredingen nu zware overtredingen geworden. Denkt u dat ze weten welke? Dat zijn dan mensen die in hun opleiding zitten, u kunt zich voorstellen hoe het dan zit met ouderen. Durf jij te beweren dat u het verkeersreglement 100% kent ? Zelfs de politiemensen hebben het er moeilijk mee. |
|
|
|
|
|
|
#62 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#63 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het oranje licht dient juist op tijdig te kunnen stoppen en om het kruispunt vrij te maken. Als je door het oranje rijdt en u heeft het kruispunt niet verlaten voor het rood wordt dan ben je in overtreding. Jammer dat de uitvinder van de superboetes dat niet zelf weet. |
||
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In dat geval lijkt mij rechtsvoorbijsteken helemaal geen probleem. En heu, waarom u middenstrookrijders rechts moet voorbijsteken is mij een raadsel. |
|
|
|
|
|
|
#65 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu moeten we ook al voor het groene licht stoppen. Afschaffen dat oranje, kunnen we lekker besparen. 8) |
||
|
|
|
|
|
#66 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#67 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#68 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er zijn ook andere wegen waar 120 toegelaten is. |
||
|
|
|
|
|
#69 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#70 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
En de insinuatie dat ik uit liefde voor een bepaalde partij zou praten is totaal ongegrond. Ik heb het hier over mijn eigen mening, waar zelfs mijn lieve levensgezel het totaal niet mee eens is, en die niet beïnvloed wordt door een partij maar misschien wel door een levensbeschouwing (die waarschijnlijk ook niet is wat u denkt dat het zou zijn). Ik blijf gewoon bij mijn stelling: de mensen moeten beter opletten in het verkeer, rustiger rijden, defensief rijden en zich aan de regels houden ook wanneer het lijkt alsof de situatie veilig is of er geen gevaar is. Alleen met de nodige zelfdiscipline kunnen we ons verkeer veiliger maken. Anarchie moordt.
|
|
|
|
#72 | |
|
Vreemdeling
|
Lieve Olivier,
Citaat:
Uitzondering op de regel dan ;-) |
|
|
|
|
|
|
#73 | |||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En nu zijn we er weer. De kleine menselijke vergissingen worden bestraft op onmenselijke schaal.
Maar de idioten die willens nillens overdrijven, die komen er waarschijnlijk weer van af met een sisser.Of laten hun boete betalen door de belastingsbetaler. Als je normaal rijd, en je houd aan de geest van de wet, dan zou een boete niet nodig zijn, zelfs al maak je eens de "domme vergissing" van met je achterwielen door het orange te rijden.Of 10 meter na een snelheidsverandering([size=2]bv 70-50[/size]) nog 10km/u te hard te rijden. En de superboetes, die blijven alleen super voor de gewone man, de "anderen" gaan het alleen wat beter merken, en weten weer waarom dat ze een boekhouder in dienst hebben.Of een kabinet hebben.
|
|
|
#75 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#76 |
|
Gouverneur
|
In ieder geval; ik zal het binnenkort wel merken: vanaf april hebben we weer een vierwieler. We zullen dan eens zien...
|
|
|
#77 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#78 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Als het niet opzettelijk was? Wat bedoelt u daarmee? Je mag je pas op de baan begeven als je de verkeersregels kent en dus weet hoe snel je waar mag rijden, of waar je mag parkeren. Niet opzettelijk is dus geen excuus. Misschien moeten ze wel de optie geven aan de mensen om in plaats van hun boete te betalen eventueel hun rijbewijs vrijwillig in te leveren.
|
|
|
|
|
#79 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
1) uw remafstand voldoende kent 2) geen onnodige risico's neemt bij het remmen m.b.t. achterliggers Onbemande camera's zullen je niet flitsen als je door oranje rijdt.
|
|
|
|
|
#80 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jammer genoeg zijn er niet zoveel die dat mogen zeggen. Trouwens worden die wetten om de haverklap gewijzigd. Als we iedereen die fouten maakt van de weg halen zijn alle verkeersproblemen opgelost. |
||
|
|
|