![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Banneling
|
Tiens, ben JIJ dan de grote goeroe van de linkse kerk die alleen beslist wie namens de linkse kerk mag spreken en daarvoor zelfs nog eens langs moet komen voor een volmachtje?
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Er wordt hier doorleuk beweerd, zonder ook maar enige staving van die bewering, dat de Linkse Kerk - wie dat ook moge zijn - ervoor zal zorgen dat moslimcreationisme binnen afzienbare tijd deel zal uitmaken van het leerprogramma, dit onder het mom van multiculturalisme. Triomfantelijk komt men vervolgens aandraven met een lezersbrief in De Morgen, geschreven door één of andere trut die blijkbaar nog niet eens wetenschap kan herkennen mocht die tegen haar schenen schoppen. Die trut wordt dan zonder veel boe of ba voorgesteld als vertegenwoordigster van De Linkse Kerk. Haar ingezonden brief wordt vervolgens beschouwd als het ultieme bewijs. Het feit dat ik hier tegenin ga doet jou dan besluiten dat ik mezelf beschouw als hoofd van die Linkse Kerk? Enfin, ik vraag me af waarom ik mijn tijd verspil aan dergelijke debiele onzin.
|
|
|
|
#63 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Laat me je vooral niet tegenhouden om je eeuwigdurend mantraatje te koesteren, namelijk het beschouwen van die zogenaamde Linkse Kerk van jou als een homogeen blok.
|
|
|
|
#64 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
't isnatuurlijk dat Jan Van de berghe zijn land van herkomst ... heu Belgie is.
|
|
|
#65 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kijk het is heel simpel; wie als leerkracht een probleem heeft met de leerstof moet uit het onderwijs stappen en had nooit een diploma mogen krijgen.
Het is volslagen onaanvaardbaar dat biologie over iets anders zou gaan dan biologie;God hoort niet in het klaslokaal behalve bij lessen Godsdienst en wie hiertegen ingaat kan zich niet vinden in de scheiding van kerk en staat! Dan hoor je niet op een school thuis; hoor je geen les te geven; hoor je niet betaald te worden! Dus wie dit doet; eruit en afgelopen; dan ga je maar broodjes smeren in de bakkerszaak op de hoek inplaats van lesgeven aan kinderen en jongeren Laatst gewijzigd door alice : 15 april 2008 om 10:43. |
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik lig meer wakker van westerse katholieke en protestantse politici die ervoor pleiten om creationisme in het onderwijs een plaats te geven teneinde leerlingen "kritisch te leren denken"... (sic). Oók gelovigen. Beleidsmakers, weet je? Wegbereiders voor creationisten van eender welk pluimage.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 15 april 2008 om 11:07. |
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#68 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
En jij als vertegenwoordigster van de linkse kerk - waarvan de betekenis je maar al te duidelijk is- geeft zelf een aanzet door de cultuurrelativerende toer op te gaan. Citaat:
Citaat:
Citaat:
(Het moet zijn dat dat kwalitatief stilaan een bedenkelijk geurtje krijgt. Trend die me ten zeerste verheugd. Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En zo hoort het ook. In het onderwijs is geen plaats voor obscurantisme.
|
|
|
|
#70 | |||
|
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...75&postcount=4 http://forum.politics.be/showpost.ph...80&postcount=5 http://forum.politics.be/showpost.ph...17&postcount=8 http://forum.politics.be/showpost.ph...20&postcount=9 volgende verdient het ntegraal te worden geciteerd: http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=11 Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#71 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Insgelijks. Laat me je vooral niet tegenhouden om je eeuwigdurend mantraatje te koesteren, namelijk het beschouwen van de mestkeverspartij als een homogeen blok. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
Waar staat die linkse kerk trouwens? Ik wil er dringend een rassiieeeeeeetiiiiiiiiieeeeeesche gedachte gaan opbiechten.
|
|
|
#73 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik hoef mezelf niet weg te geven, mijn beste. Mijn links gedachtengoed en mijn standpunten inzake religie en het erbij behorende creationisme zijn hier welbekend. Dien je je nu al te bedienen van karikaturen teneinde te scoren?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 15 april 2008 om 11:18. |
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Online & Co zijn gewoonweg een beetje gefrustreerd doordat zij mij hun favoriete predikaat "dhimmie" niet kunnen toekennen.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 15 april 2008 om 11:13. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Wanneer ik die kerk gevonden heb, zal ik je een seintje geven. Wel rekening mee houden dat het een tijdje kan duren.
|
|
|
#76 | |
|
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=103113
|
|
|
|
#77 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of de Linkse Kerk het creationisme gepraktiseerd door moslimleerkrachten tof en verruimend vindt, weet ik nog niet, nu diezelfde linkse kerk stilaan begint door te hebben hoe haar continue knievallen voor de eisen van de allahtone verrijkers de burgers de strot is beginnen uitkomen, hetgeen zich inmiddels electoraal vertaald heeft. De Linkse kerk weet het eigenlijk nog niet zo. Haar standpunt zal in eerste instantie bepaald worden door het saldo te berekenen van de stemmen die ermee vergaard kunnen worden en diegenen die ermee verloren kunnen gaan. Langs de ene kant blijft de Linkse Kerk springen voor de eisen van hun nieuwe en steeds groter wordende allahtone kiesvee (zo zien we dat ondanks het hoofddoekenverbod voor de Gentse stadsambtenaren, SPA en Spirit toch nog wat moesten gaan provoceren en absoluut alles uit de kast haalden om de hoofddoek in het Gentse OCMW te sluizen), langs de andere kant beseft de Linkse kerk heel goed welke afschuw ze bij de autochtonen zal oproepen door nog verder in haar vulgaire dhimmitude te volharden bij vb door het moslimcreationisme als onderdeel van het biologielessenpakket toe te staan. Dus blijft het voorlopig bij een keurig 'nee', vooral niet te luid uitgesproken, en hopen dat het fenomeen een stille dood zal sterven. Snel wat zand erover en ogen en mondjes dicht. Dat het verschijnen van ID-moslimleerkrachten een teken aan de wand is van de oprukkende moslimradicalisering, daar blijft de Linkse Kerk natuurlijk stekeblind voor. |
|
|
|
|
|
|
#78 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Het verraad van links Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#79 | ||
|
Banneling
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
Ik ken dat predikaat enkel toe aan mensen die men hun dhimmitude dik te kijk lopen. |
||
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Steve Stevaert, de teletubbies, de Freya-babes, Bertje het huilend ministertje, Bettina-hoofddoek-Gheysen, etc. Laatst gewijzigd door Online : 15 april 2008 om 11:34. |
|
|
|
|