![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij bent echt de domste van allemaal. Jullie zijn zulke fans van politiek incorrect. Wel , iemand die politiek incorrect is weerlegt zijn eigen stellingen niet. Iemand die politiek correct is wel. Jullie bewijzen dus , dat wanneer het om dwaze vb-kiezers gaat jullie smeken om POCO !! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gij vergelijkt freya met VB'ers ??? Heb jij eigenlijk ooit al een vb'er gezien? Ge moet nog maar naar die beelden van hun haatcongressen kijken , het loopt daar vol met van die tandloze marginalen te dom om iets deftig mee aan te vangen ![]() Waarom kan Anke Vandermeersch nooit minister van begroting worden? Ze krijgt haar rekenmachine niet aan !! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Gij vind dit forum vuil ..... door mij???????? Ik heb hier net het verstandigste neergetypt wat dat hier in de laatste 5 jaar ooit gestaan heeft !!
Al eens de rest bekeken een stel zeurderige zageventen die om de 5 minuten klagen over moslims , allochtonen , walen , de VRT , POCO's , de rooien , de hoofddoekjes , het cordon sanitaire , .... En dan maak ik het forum vuil wahahahaha Jullie moeten echt gaan ophouden , of ik ga die top 10 helemaal moeten gaan herschrijven ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Uitspraak van een Palestijns vriendje van de links-progressieve kerk. Het zal hen wellicht allemaal als muziek in de oren klinken. Al die verrijking die op hen afkomt ...
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Denken jullie nu echt dat er ook maar iets is waar jullie mee kunnen afkomen , waar ik geen antwoord op heb? Ik leg gasten als jullie tussen mijn boterham! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() VB'ers "ergens verkeerd" ?
http://video.google.com/videoplay?do...81812033200811 VB en wiskunde http://www.youtube.com/watch?v=WHXGCv4TDMI |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() *knip*
Laatst gewijzigd door Diatonos : 19 april 2008 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() "A study[56] of the 1999 general federal elections by researchers of the KUL yielded some results on the electorate of the Vlaams Blok.
The study showed that it was first and foremost the low educational level that was characteristic for the Vlaams Blok voter. There didn't seem to be a correlation, or a very small one, with age, gender nor occupation." ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zei het KUL onderzoek over het educational level van die roofdieren die ik in voorgaand artikel opsomde? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom vind je zoveel Vlaams Belangers op fora ?
Bij de vakbonden mogen ze niet meer binnen!!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Nu ook zwemuurtjes speciaal voor islamitische mannen !
Het Clissold Leisure zwembad in Hackney start speciale ‘Moslim Swinmming Sessions’ voor mannen. Islamitische mannen moeten bedekt zijn russen de navel en de knieen. Op de agenda van Muslim Eye worden 'broeders' van harte welkom geheten op het zwem-uurtje. ![]() ![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor iedereen die de oorzaak van rechts-extremistisch gelul wil weten , zie wat verder op : syndroom van VB ! Niet voor poco's
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Of nee , therapie voor online ....... Spendeer 1 uurtje per dag met een moslima ![]() Ik versta uw tactiek niet , ik maak VB'ers belachelijk en in plaats dat ge bewijst dat ik ongelijk heb en dat dat eigenlijk verstandige mensen zijn , kom je nog een potje 'moslimzagen'.Doede gij eigenlijk nog wat anders , met uw vrije tijd! ![]() |
|
![]() |
![]() |