![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Niets zo makkelijk als het afbreken van iets leuks vooral als je dat leuke zelf niet durft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Het zuiden van amerika ,baton rouge ,de geschiedenis daar leeft nog verder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ergste van al is, dat ik het nog meen ook.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() De vijf landen die het eerst in me opkomen:
Mongolië IJsland Costa Rica Nieuw-Zeeland Estland Nogal uiteenlopend. En das dan alweer een weerspiegeling van mijn interesses op het vlak van reizen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Ierland,schotland,alle scandinavische landen,zuiden van amerika,china,japan,egypte(enkel voor de pyramiden en de tempels) en voor de rest is er nog veel te ontdekken in Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Een weekendje Borinage? Tell me more!
Ik wil namelijk krachten opdoen! |
![]() |
![]() |