![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt toch de oproep van Le swaar om niet alleen de mestkevers en mentaal gehadicapten uit te roeien maar ALLE Vlaams-nationalisten?
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ligt aan de journalisten die liever aan de lippen van de politici hangen dan de vierde macht te spelen, niet aan de cartoonisten of de lezers.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer Waal Modaal van mentaliteit verandert.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Partijlid
|
![]() Ze moeten er maar mee kunnen lachen. Zelf publiceren ze ook dingen die op het randje zijn. Wie met anderen lacht, moet niet zeuren als de rollen omgedraaid worden.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om het met de woorden van GeertC te zeggen: 'het zijn maar spotprentjes'. Die zijn van alle tijden, alleen lijken politiek correcte teentjes veel gevoeliger dan andere.
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'k vond die van waals palestina al niet slecht en deze topt dat toch wel
![]()
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() Best grappig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest ik de walen zijn, zou ik de verenigde naties inschakelen om het racisme in de kranten aan de kaak te stellen. ER moet zeker ook wel een of andere droloor op dat niveau te verleiden zijn tot zo'n uitspraak
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Partijlid
|
![]() Dat zo vele franstaligen het vlaams("qu n'est q'un dialecte" comme Maingain le prétend) verstaan, is wel zeer verheugend. La Belgique n'est pas encore perdue
Het is één van de meest fijnzinnge cartoons in deze saaie krant ooit verschenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Partijlid
|
![]() De Standaard is alleszins beter dan pulpgazet Het Laatste Nieuws. Voor mensen die kicken op ongelukken en sport is het wel een goede krant.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dus is een Franstalige noodzakelijkerwijs geen Waal. Ik ben franstalig maar ik ben Vlaaming : ik ben in Brussel geboren en Brussel is een Vlaams stad. Ik ben franstalig en ik ben tegen de koning en zijn domme familie. Ik ben franstalig en ik ben voor Vlanderen onafhankelijk. En dit daag van overwinning, zal ik de Vlaamse nationaliteit nemen. Belge barst, Vlaanderen onafhankelijk nu ! Thiebault
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U moet dat verschil tussen die 3 of 4 verschillende "volkeren" eens duidelijk uitleggen. Vlamingen ---------- Nederlandstalige Vlamingen Franstalige Vlamingen Duitstalige Vlamingen Letzemburgisch talige Vlamingen Limburgse Vlamingen Joodse Vlamingen Andere Vlamingen(?) Walen ------ Nederlandstalige Walen Franstalige Walen Letzemburgisch talige Walen Duitstalige Walen Joodse Walen Waalstalige Walen Andere Walen (..,) Duitstaligen ------------ (??) Letzemburgisch taligen ---------------------- (??) Genaturalizeerde Belgen met andere moedertalen ----------------------------------------------- tot zover de "volkeren" met een vaste verblijfplaats in één van onze gewesten, er zijn nog inwoners met een tijdelijk statuut, zoals de zgn. "expats" en andere euroambtenaren. Over de kleine minderheid "echte brusseleers" die een met franse woorden doorspekte taal spreken en absoluut geen "Waal" of "Vlaming" genoemd willen worden alsook van de echte "Ketjes" die absoluut nhet etiket Vloaming opgeplakt willen hebben enz.. enz.. wil ik het nog niet hebben. Is het geen heerlijk land om in te leven ? (& toch zou ik een verenigd Nederland verkiezen, waar we ons dan allemaal wat aan zullen moeten passen -zullen moeten aanpassen) The times they are a-changing.
![]() |
![]() |
#76 |
Vreemdeling
|
![]() Als een man is jood, hij is niet Vlaming en niet Waals.
Ik verkies een België in "verenigd Nederland". Ik braaksel België maar poep ik Nederland !
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
LOLLERSKATES. Waar staan die zijn andere posts? Ze zijn best grappig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu krijgen ze een koekje van eigen deeg, en waar blijken de mensen met de langste tenen weeral te wonen,juist,onder de taalgrens namelijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Ij ies franstaliek, dus niet bezoop
|
![]() |
![]() |