![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Gouverneur
|
![]() Een mens moet een open geest hebben. Ik ga zeker kijken, zondag, alhoewel ik toch een oud paar schoenen zal aandoen. Kwestie dat het van niet hoog valt als ze verdwenen zijn als ik terug naar buiten kom.
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk vallen ze daar niet bij bosjes van hun "sus"... Voor de rest, goed initiatief, anders kun je dat niet noemen. Maar... wat zal dat oplossen? De druppel in een zee van problemen? De dag erop weer vergeten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ho! het staat op twee beentjes: flink zo! flink! kijk kijk het kan een paar stapjes doen: wat een goede flinke geintegreerde allochtoon. het zegt DADA: WAAUWH......
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie hier zijn gading niet kan vinden in onze levensgewoonten moet hier maar wegblijven, diegenen uit onze landen die hun gading niet vinden in de levenswijze van oa moslimlanden moeten daar ook niet gaan leven, toch simpel? Er zitten daar trouwens geen duizenden buitenlanders die op de kosten van hun (onbestaande) OCMW's leven, nietwaar? Och ja: ik vergat het bijna! Ze komen naar hier om van ons te profiteren en op onze kosten te komen leven, want dat is een "recht" van iedere wereldburger nietwaar? En en passant dringen ze ons ook nog "hun" levenswijze en maniertjes op! Waarom mogen wij hier wonen en zij niet, nietwaar? OCMW, dop, kindergeld, zo goed als gratis onderwijs en medische verzorging, sociale woning enz... here we are! Hup... de torenkraan in en eisen stellen! Domme, domme Belgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom geïrriteert? Zou jij het een "slecht" initiatief noemen? Ik zet er toch meteen bij dat het een volslagen nutteloos initiatief is! De volgende dag reeds vergeten... zitten we weer midden de multiculproblemen! Ik ga al jaren geen kerk meer binnen tenzij voor iemands begrafenis, huwelijk of whatever. Ik zal me ook niet verplaatsen om naar een mosk te gaan, ik heb daar niets verloren. Godsdiensten en bijhorende manipulaties "irriteren" me vooral... Laatst gewijzigd door andev : 24 april 2008 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Iran heeft vb. andere voorschriften dan Marokko of Senegal. Citaat:
Ze komen naar hier, in de hoop een goed leven op te bouwen. (voor zover we ze nog binnenlaten) Niet om te profiteren of om op onze kosten te komen leven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tiens.. nog nooit met een azielige zoeker gepraat eenmaal hij terug in zijn "bij mij moederland" is zeker "come lady i wante fuckyou i am verygood i bin in belgiam ! food very good! i fuckke very good" you fifty five? me nineteen, fuck very good, i come to belgian, good food in center, mze fuck very good me kurdisch, i am azielige finder... my parents in turkeye ocharme! fuck very good in istanbul, 10 brothers in germany azielige finders, me in belgian asylige finder very good food belgian three months! me fuck very good;
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 april 2008 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ze komen naar hier om een mooi leven op te bouwen enz" ? Zoals een dief iets gaat stelen om zelf iets meer te hebben? Zoals je gewoon in iemands huis binnen kruipt en je installeert omdat die rijker is dan jij? Waarom kruipen zovele arme moslims niet binnen in de paleizen van hun leiders die in een schandalige luxe leven ipv aan onze OCMW's te komen hangen? Hoog tijd dat ze ze niet meer binnenlaten, dat wel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bent een product van egoisme en materialisme ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hé tiens, staat er niet in de koran dat ze dat moeten netjes uitdelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar blijven de miljarden uit Marokko en Turkije voor de sukkelaars van hier? Smerige egoisten en materialisten ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Online : 25 april 2008 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Bettina Nikaabsels heb ik nog niks gehoord, maar de lokale dansgroep "de klepperende klompjes" die ondertussen van Anciaux geen subsidies meer krijgen omdat ze geen allochtonen vinden die op klompen kunnen dansen, die gaan alvast voor de dueren van de moskee hun geliefkoosde numertjes opvoeren. Ze rekenen alvast op de gulle bijdragen van de moskeebezoekers die wèl gesubsidieerd worden tegenwoordig.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die uitspraak moet je vooral onthouden voor wanneer verrijkers (want dat zijn het meestal) je wagen stelen of bij jouw thuis inbreken, of wanneer je op straat binnen de seconde je portefeuille niet afgeeft als ze je dat "vragen"!
|
![]() |
![]() |