Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 april 2008, 12:01   #61
Rechtvaardigheid
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ja, vooral dat het een prachtige byzantijnse kerk was, waarin de meeste kunstschatten door de moslims werden vernietigd.

even googelen en een wereld van kennis zal voor je opengaan.
ahahaha, ik denk dat groentje 18 echt een 18-jarig groentje is.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken).

Zijn er nog gewone, seculiere democraten?
Rechtvaardigheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2008, 15:46   #62
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Wat een gezever.

Daarstraks nog een pps'ke gezien van een ventje van 8 jaar dat brood gestolen had en waar ze als straf eens met een auto over zijn arm rijden. Ziekelijke bende.
Dweep jij maar lekker verder mee... ooit kom je aan een punt van no return.
heb ik ook al eens gezien ook, heb je nog een link naar het filmpke?
Oud 24 april 2008, 16:01   #63
Confucius
Gouverneur

Standaard

Een mens moet een open geest hebben. Ik ga zeker kijken, zondag, alhoewel ik toch een oud paar schoenen zal aandoen. Kwestie dat het van niet hoog valt als ze verdwenen zijn als ik terug naar buiten kom.
Oud 24 april 2008, 16:35   #64
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Tschijnt dat ge zelfs uw schoenen moet uitdoen, straf hé
Doet me denken aan die reklame op tv over die "ademende" schoenen...
Hopelijk vallen ze daar niet bij bosjes van hun "sus"...

Voor de rest, goed initiatief, anders kun je dat niet noemen.

Maar... wat zal dat oplossen? De druppel in een zee van problemen?
De dag erop weer vergeten?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2008, 16:39   #65
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Doet me denken aan die reklame op tv over die "ademende" schoenen...
Hopelijk vallen ze daar niet bij bosjes van hun "sus"...

Voor de rest, goed initiatief, anders kun je dat niet noemen.

Maar... wat zal dat oplossen? De druppel in een zee van problemen?
De dag erop weer vergeten?
Ik word altijd geïrriteerd als men dingen die "normaal" zijn ineens moet gaan benoemen als zijnde: "goed jongen, goed zo".

Ho! het staat op twee beentjes: flink zo! flink!

kijk kijk het kan een paar stapjes doen: wat een goede flinke geintegreerde allochtoon.

het zegt DADA: WAAUWH......

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2008, 16:53   #66
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Wat heeft dat te maken met het feit dat Moslimvrouwen gekleed moeten zijn hoe "wij" het willen?
Hetzelfde als waarom onze vrouwen in moslimlanden moeten gekleed zijn zoals "zij" het willen?
Wie hier zijn gading niet kan vinden in onze levensgewoonten moet hier maar wegblijven, diegenen uit onze landen die hun gading niet vinden in de levenswijze van oa moslimlanden moeten daar ook niet gaan leven, toch simpel? Er zitten daar trouwens geen duizenden buitenlanders die op de kosten van hun (onbestaande) OCMW's leven, nietwaar?

Och ja: ik vergat het bijna! Ze komen naar hier om van ons te profiteren en op onze kosten te komen leven, want dat is een "recht" van iedere wereldburger nietwaar? En en passant dringen ze ons ook nog "hun" levenswijze en maniertjes op! Waarom mogen wij hier wonen en zij niet, nietwaar?

OCMW, dop, kindergeld, zo goed als gratis onderwijs en medische verzorging, sociale woning enz... here we are!
Hup... de torenkraan in en eisen stellen!

Domme, domme Belgen...
Oud 24 april 2008, 17:05   #67
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik word altijd geïrriteerd als men dingen die "normaal" zijn ineens moet gaan benoemen als zijnde: "goed jongen, goed zo".

Ho! het staat op twee beentjes: flink zo! flink!

kijk kijk het kan een paar stapjes doen: wat een goede flinke geintegreerde allochtoon.

het zegt DADA: WAAUWH......
???
Waarom geïrriteert?
Zou jij het een "slecht" initiatief noemen? Ik zet er toch meteen bij dat het een volslagen nutteloos initiatief is! De volgende dag reeds vergeten... zitten we weer midden de multiculproblemen!
Ik ga al jaren geen kerk meer binnen tenzij voor iemands begrafenis, huwelijk of whatever. Ik zal me ook niet verplaatsen om naar een mosk te gaan, ik heb daar niets verloren. Godsdiensten en bijhorende manipulaties "irriteren" me vooral...

Laatst gewijzigd door andev : 24 april 2008 om 17:08.
Oud 24 april 2008, 20:13   #68
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Hetzelfde als waarom onze vrouwen in moslimlanden moeten gekleed zijn zoals "zij" het willen?
Dat is toch afhankelijk van welk moslimland je wil bezoeken.
Iran heeft vb. andere voorschriften dan Marokko of Senegal.

Citaat:
Och ja: ik vergat het bijna! Ze komen naar hier om van ons te profiteren en op onze kosten te komen leven, want dat is een "recht" van iedere wereldburger nietwaar? En en passant dringen ze ons ook nog "hun" levenswijze en maniertjes op! Waarom mogen wij hier wonen en zij niet, nietwaar?
Echt waar? Vergat je dat bijna?
Ze komen naar hier, in de hoop een goed leven op te bouwen. (voor zover we ze nog binnenlaten) Niet om te profiteren of om op onze kosten te komen leven.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2008, 00:13   #69
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
???
Waarom geïrriteert?
Zou jij het een "slecht" initiatief noemen? Ik zet er toch meteen bij dat het een volslagen nutteloos initiatief is! De volgende dag reeds vergeten... zitten we weer midden de multiculproblemen!
Ik ga al jaren geen kerk meer binnen tenzij voor iemands begrafenis, huwelijk of whatever. Ik zal me ook niet verplaatsen om naar een mosk te gaan, ik heb daar niets verloren. Godsdiensten en bijhorende manipulaties "irriteren" me vooral...
ik gaf je gelijk andev... niet enkel ik ben blijkbaar geïrriteerD .....

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 25 april 2008, 00:15   #70
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

Ze komen naar hier, in de hoop een goed leven op te bouwen. (voor zover we ze nog binnenlaten) Niet om te profiteren of om op onze kosten te komen leven.

tiens.. nog nooit met een azielige zoeker gepraat eenmaal hij terug in zijn "bij mij moederland" is zeker

"come lady i wante fuckyou i am verygood i bin in belgiam ! food very good! i fuckke very good" you fifty five? me nineteen, fuck very good, i come to belgian, good food in center, mze fuck very good

me kurdisch, i am azielige finder... my parents in turkeye ocharme! fuck very good in istanbul, 10 brothers in germany azielige finders, me in belgian asylige finder very good food belgian three months!

me fuck very good;

Laatst gewijzigd door circe : 25 april 2008 om 00:21.
Oud 25 april 2008, 14:35   #71
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

En België heeft dan weer voorschriften , maar daar mogen oa moslims hun voeten aan vegen wegens "godsdienstvrijheid" en zo...

"Ze komen naar hier om een mooi leven op te bouwen enz" ?
Zoals een dief iets gaat stelen om zelf iets meer te hebben?
Zoals je gewoon in iemands huis binnen kruipt en je installeert omdat die rijker is dan jij?
Waarom kruipen zovele arme moslims niet binnen in de paleizen van hun leiders die in een schandalige luxe leven ipv aan onze OCMW's te komen hangen?
Hoog tijd dat ze ze niet meer binnenlaten, dat wel!
Oud 25 april 2008, 14:48   #72
Nefertete
Lokaal Raadslid

Nefertete's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Citaat:
We willen de mensen uitleggen wat een moskee is.
En ik bedank vriendelijk voor de uitnodiging wegens geen belangstelling.
Nefertete is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2008, 16:38   #73
sus antigoon
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie hier zijn gading niet kan vinden in onze levensgewoonten moet hier maar wegblijven, diegenen uit onze landen die hun gading niet vinden in de levenswijze van oa moslimlanden moeten daar ook niet gaan leven, toch simpel? Er zitten daar trouwens geen duizenden buitenlanders die op de kosten van hun (onbestaande) OCMW's leven, nietwaar?

OCMW, dop, kindergeld, zo goed als gratis onderwijs en medische verzorging, sociale woning enz... here we are!
Hup... de torenkraan in en eisen stellen!

Domme, domme Belgen...
je bent egoist meneer , al die rijkdom in Belgie en niet een beetje willen delen met met arme mensen die niets meer hebben...

U bent een product van egoisme en materialisme !
sus antigoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2008, 16:47   #74
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sus antigoon Bekijk bericht
je bent egoist meneer , al die rijkdom in Belgie en niet een beetje willen delen met met arme mensen die niets meer hebben...

We kopen al olie en daar betalen we hopen centjes voor, en degene die die centjes krijgt gaat die dan uitdelen aan de arme mensen.

hé tiens, staat er niet in de koran dat ze dat moeten netjes uitdelen?

Oud 25 april 2008, 17:03   #75
Banneling

Standaard

Citaat:

Dus als je als land jaarlijkse geen ettelijke miljarden bestalinggeld pompt in gelukszoekers die hier via familieherenigingen onmiddellijk de weg naar het ocmw en de uitkeringsinstellingen vinden, dan ben je egoist en materialist?

Waar blijven de miljarden uit Marokko en Turkije voor de sukkelaars van hier?
Smerige egoisten en materialisten !
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2008, 17:08   #76
Banneling

Standaard

Citaat:
De drukkingsgroep "BOEV" is alvast gesticht.

Wij eisen namelijk "Baas Over Eigen Voeten" dat we dus mét het door ons gewenste schoeisel binnen kunnen in die moskees.

Bovendien hebben we nog een splintergroepje: BOEPIM (Baas over Eigen Plaats In de Moskees) die gaan ijveren voor een plaatske op de eerste rij voor vrouwen.

Om meer ruchtbaarheid aan onze acties te geven gaan we gezamenlijke klompendanskes houden voor de deur van elke moskee.

Als herkenningsteken zingen we dan samen:

http://users.pandora.be/rita.van.isv.../kwezelke.html

(wel mits een beetje aangepaste tekst).
Ik mag aannemen Circe dat je actiegroep BOEV en BOUPIM inmiddels de volledige steun van de Linkse Progressieve kerk heeft gekregen. Komt Bettina haar sympathie betuigen met een hoog-gehakt speechke in een moskee?

Laatst gewijzigd door Online : 25 april 2008 om 17:08.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2008, 20:23   #77
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
heb ik ook al eens gezien ook, heb je nog een link naar het filmpke?
Het was een pps die ik via mail gekregen had, geen filmpje. Misschien was de basis van die pps een filmpje maar dat is mij niet bekend.
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2008, 20:28   #78
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Dus als je als land jaarlijkse geen ettelijke miljarden bestalinggeld pompt in gelukszoekers die hier via familieherenigingen onmiddellijk de weg naar het ocmw en de uitkeringsinstellingen vinden, dan ben je egoist en materialist?

Waar blijven de miljarden uit Marokko en Turkije voor de sukkelaars van hier?
Smerige egoisten en materialisten !
België en Spanje samen zijn een trojan horse voor Europa.
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2008, 07:50   #79
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Ik mag aannemen Circe dat je actiegroep BOEV en BOUPIM inmiddels de volledige steun van de Linkse Progressieve kerk heeft gekregen. Komt Bettina haar sympathie betuigen met een hoog-gehakt speechke in een moskee?
Van Bettina Nikaabsels heb ik nog niks gehoord, maar de lokale dansgroep "de klepperende klompjes" die ondertussen van Anciaux geen subsidies meer krijgen omdat ze geen allochtonen vinden die op klompen kunnen dansen, die gaan alvast voor de dueren van de moskee hun geliefkoosde numertjes opvoeren. Ze rekenen alvast op de gulle bijdragen van de moskeebezoekers die wèl gesubsidieerd worden tegenwoordig.

Oud 26 april 2008, 17:33   #80
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Die uitspraak moet je vooral onthouden voor wanneer verrijkers (want dat zijn het meestal) je wagen stelen of bij jouw thuis inbreken, of wanneer je op straat binnen de seconde je portefeuille niet afgeeft als ze je dat "vragen"!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be