![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://richarddawkins.net/
![]() |
![]() |
#63 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu: ik zou die kleine niet bepaalde uitsluiten voor die naam, maar wel de ouders erover aanpakken. Er zijn grenzen. Je noemt je kind ook niet Bitch, Fucker of wat dan ook. Namen als Islam, Osama en Jihad zijn volgens mij gewoon even aanstootgevend in onze cultuur en zouden daarom ook niet mogen. Mensen die met zulke naam uit het buitenland naar hier migreren, zouden daarom van mij ook gratis recht hebben op een naamsverandering. Zo mag Islam van mij bv wel in Ismail of iets dergelijk veranderd worden. Dat is ook nog een vreemde, Arabische naam, maar hij klinkt al een pak neutraler. Van Jihad kan men dan Jamilla maken of zoiets. Citaat:
Als een fanatieke moslim een reportage maakt over het Westen, zal hij ons ook niet positief afschilderen. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||||
Banneling
|
![]() [quote=Boadicea;3385720]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Linda,
ik neem aan dat je geen probleem hebt met de grootste naoorlogse genocide eind jaren 70 in Bengalen, waar drie miljoen hindoes en gematigde moslims door hun fanatieke broeders werden afgeslacht? Met Darfur zal je ook wel geen probleem hebben zeker? En ja, beter hadden ze de taliban laten zitten en Saddam nog wat gebieden laten vergassen, dat vond Linda een pak beter.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger kon je idd je kind niet zomaar de naam geven die je wilde, maar moest dat een naam zijn die binnen de wettelijke bepalingen aanvaard was. En je kan mss eens rekening houden met het kind dat de naam moet dragen. Sommige namen moeten dus gewoon bij wet verboden zijn en blijven. Citaat:
Want wij zijn niet gaan lopen van onze cultuur. Het is dus geestelijke armoede dat men onze cultuur kapot laat maken om een cultuur te beschermen waarvan de mensen gaan lopen. Citaat:
Citaat:
Om even in een andere cultuur te vervallen, die hier ook helemaal niet echt aanvaart word, ooit heeft een voorspeller/ziener geschreven dat het grote gevaar uit het midden-oosten zou komen en dat dit gevaar een wereldbrand zou veroorzaken. Gelukkig word ook dit gevaar bestreden en verslagen. Alleen zou volgens die ziener, de helft van de wereldbevolking er eerst met de dood voor moeten betalen. Dit omdat Europa in de eerste plaats zich veel te tolerant opstelt tegenover dit gevaar volgens die ziener. En nog volgens diezelfde ziener, zal het de wereld van de gruwel-indianen zijn die Europa en de rest van de wereld zal bevrijden van het wrede gevaar uit het midden-oosten, met nieuwe wapens en kennis waarbij de mens word gedood met een eenvoudige lichtstraal uit een stok. Vast gemaakt aan een vliegend voorwerp zonder levend wezen in, maar dat wel luisterd naar mensen op de grond ver weg. Klein detail, deze ziener kende geen vliegtuigen in zijn tijd en ook geen radio of radiobesturing |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Europa en de Arabische wereld bestrijden elkaar al meer dan 5000jaar. Met wisselende successen aan beide kanten en af en toe komt er een derde zich tussen mengen. Maar het is toch godbeklaagd, dat men steeds opnieuw vergeet dat de huidige Amerikaan vaak slechts 5 tot 2 en sommige zelfs slechts 1 generatie daarvoor Europeanen waren. Een echt schoolvoorbeeld hoe sommige mensen met twee maten en gewichten werken. Een Europeaan die emigreerd naar de USA, word plots een Amerikaan en mag niet meer beschouwd worden als zijnde van onze cultuur. Maar een Moslim(Arabier) moet na 5 generaties hier wonen en geboren te zijn, nog steeds het recht hebben om zich Arabier te noemen en zijn woestijncultuur kunnen behouden. Citaat:
Ik heb een paar jaren gewerkt als zeevarende en als bouwvakker in het buitenland. Vaak in opdracht van Arabische rijke pachas. Wij verbleven dan vaak voor langere tijden binnen deze pachas hun domeinen. Voor ons hoger geplaatste mannelijke werknemers was dat echt een paradijs. Eten en drinken( geen alcohol) in overvloed en bediend worden door de vele mooie vrouwelijke ondergeschikten van de pacha. En de zekerheid dat geen enkele vrouw ooit je mening zal tegenspreken of afbreken, want als onderhorige aan de man, heeft zelfs de hoogste geplaatste vrouw niet het recht om de mening van de laagste onder de mannelijke slaven in twijfel te trekken. Dit op straffe van dood, omdat zij als minderwaardige het waagt een man zijn denkvermogen in twijfel te trekken en zich durft gelijk te stellen in denkvermogen met een man. Eenvrouw heeft binnen de Islam en Arabische cultuur enkel de taken de man te verzorgen, te bedienen, te gehoorzamen, te bevredigen en zijn kinderen te baren en zijn dochters tot goede gedienstige en gewillige vrouwen op te voeden. Met de opvoedig van zijn zonen mag zij zich niet bemoeien, want daar is zij als vrouw niet bekwaam toe, wegens het vrouw zijn en dus te lomp om een zoon op te voeden tot een goede en bekwame man. Een zoon laat je binnen de Arabische en moslim wereld niet opvoeden door een wezen dat enkel bekwaam is om een man te dienen, te gehoorzamen, te bevredigen en de kinderen van een man te baren. De vrouw is slechte een ondergeschikt wezen binnen die Arabische en Moslim wereld, want zij is slecht geschapen uit de rib van de man, op verzoek van de man en dankt daarom haar bestaan enkel aan haar heer en meester, haar meerdere, de man. Trouwens Linda,uit heel je pleidooi te verdediging van de Arabische moslim wereld, is reeds heel duidelijk naar voor gekomen dat jij nog NOOIT in de Arabische-Moslimwereld onder de bevolking hebt gewandeld, laat staan dat je onder hen hebt geleefd en met hen hebt gewerkt en gegeten en gedronken, of met hen hebt gefeest. Zaken die voor jou als vrouw ook niet mogelijk zijn in de Arabische-Moslimwereld, want daar zou iedere VB-man je reeds mogen doden, gewoon omdat je zijn mening en standpunten in twijfel durft te trekken als onderschikte vrouw. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het strafste vind ik nu wel dat de nieuwe belgskes die blijkbaar ook noodzakelijkerwijze bij hun geboorte in Belgie toch persé de marokkaanse nationaliteit erbij moeten krijgen, daarvoor VERPLICHT een Marokkaanse (= islamitische) naam moeten krijgen. Waarschijnlijk heeft Linda er een probleem mee moesten ze hier de namenlijst nog in voege hebben gehouden, maar uiteraard heeft ze respect voor de marokkaanse cultuur die zelfs op verplaatsing en na vijf generatie nog steeds beslissen welke naam de kinderen zullen krijgen. Dit laat me eraan denken: hoe zou het geweest zijn moest hier ook nog steeds de toegestane namenlijst van tel zijn, ik vermoed dat er niet al te veel Jihadjes zullen inzitten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Edith is het typevoorbeeld van de vereenzaamde Westerse vrouw die zich meer dan gewillig heeft laten hersenpoelen door islamieten. In ruil voor wat digitale schouderklopjes van Kifkif-islamieten werd Edith bereid gevonden zelfhaat en haat voor de Westerse cultuur te cultiveren en die te etaleren via diverse fora. Ze is dermate gebrainwashed dat ze eigenlijk elke vorm van rationaliteit overboord heeft gegooid, hoewel ze dat nog probeert te maskeren met 'dure' woordjes die ze helaas nu ook zelf niet meer schijnt te begrijpen. Ze lijdt aan een zeer extreme vorm van islamofilie en komt hier hengelen naar de aandacht en liefde van moslims, aandacht die ze als vereenzaamde vrouw van middelbare leeftijd te kort komt. Edith is de gedroomde prooi voor moslimfundamentalisten en extremisten. Het is nu nog effen wachten op haar volledige opname en inwijding, via een babbel-theeclubje van gesegregeerde, onderdanige hoofddoeken die haar - de vereenzaamde - in hun ingepakte armen zullen sluiten, wat haar - de vereenzaamde - in extase zal brengen en voor haar - inmiddels de onderworpene -het ultieme bewijs zal zijn van islam is peace. De schade is aangericht en onomkeerbaar. In tegenstelling tot andere sekteleden, is er vaak geen terugkeer meer mogelijk voor diegenen die geïnfecteerd werden door de geestesziekte die islam heet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Intussen wacht ik al twee dagen op Linda's/Edith's antwoord op mijn vragen. Kennelijk heeft Linda/Edith wél tijd om op anderen in deze draad te reageren, maar niet op mij. Zijn mijn vragen soms te confronterend en/of passen ze niet in je straatje Linda? Of ben je het oprecht vergeten? In dat geval zal ik ze hier nog eens voor je herhalen:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||||||
|
![]() Citaat:
Heu, welke mentaliteit zet iemand er toe aan om zichzelf op te blazen temidden van anderen, om onschuldige slachtoffers mee te nemen in het graf? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vele geleerden proberen nog steeds zijn verzen te ontcijferen Verzen die meer gelezen vertaalt en bestudeerd zijn dan Bijbel,Thora en Koran samen. Als je op de hoogte bent van de bewapeningsontwikkelingen klinkt het minder SF dan je denkt. Maar voor die ziener was het idd allemaal SF. Nostradamus is namelijk niet één van de minste om zijn voorspellingen gewoon te negeren en af te doen als onzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() [quote=Linda;3387289]
Citaat:
Komt dat omdat u nogal discriminerend en laagdunkend denkt over westerse waarden,die trouwens opgenomen zijn in onze wetten,of komt dat omdat u ook zo een bril opheeft en alles zwart wit ziet? Grijs is ook een kleur! Ik beloof u dat ik extreem links zal stemmen als in in het klooster treedt,u lijkt wel de A.Colen van de linkerzijde.
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Ik doe Nostradamus zeker niet af als een idioot, maar ik denk gewoon het mijne van alles. Zo heb ik het bv opgegeven om nog enige vorm van zinnige discussie te willen voeren met doorgedreven zelfhaters, die het als het ware hun missie vinden om zich te moeten laten vernietigen door en voor anderen, zonder na te denken of dat wel iets waard is. En sorry dat ik dan af en toe eens een grap maak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Even uit nieuwsgierigheid. Heeft forummer Linda een artikel van een zekere Edith Legrand gekopieerd of is dit éénzelfde persoon? Nickname Linda en IRL Edith?
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga ervan uit dat Edith Legrand gewoon de MPS is van Linda.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tegen beter weten in, toch nog maar eens een poging wagen...
Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 28 april 2008 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |