![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() soit laten we het idd eens proberen en zien of we een lening krijgen
als het allemaal waar is wil ik er direct één en morgen nog koop ik mij een kot
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vroeger hoorden we wel eens dat spreekwoord: "leven als god in frankrijk". Dat moet dan veranderd worden: "Leven als marokkaan in België". De top, man! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Undiscovered is precies afgedropen...Spijtig, het werd net interressant. Mischien had die dame ons nog tips kunnen geven...Men word nooit te snel rijk !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ( voor wie dit fragmentarisch zou lezen - dit is een cynische post ) ( denk zal het er maar bij zetten want anders ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 april 2008 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik heb de indruk dat de goudkoorts begint te stijgen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() krijg je ook al zin soms om mee te doen aan onze joint venture "maroc & co"
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 april 2008 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() voila zie forumspook - we zijn nog niet begonnen en onze eerste aandelen zijn al verkocht
![]() volgende week trekken we naar de beurs ![]() en werken doen we nooit meer ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Gouverneur
|
![]() Nee ligt in Tjoeka loepa land waarvan net een kopie is gemaakt.
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain ![]() Laatst gewijzigd door undiscovered : 29 april 2008 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
wat betreft na-apen daar ben jij een kopie van.
![]() |
![]() |
#76 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
punt 2 schoner milieu begint bij jezelf. dus denk daar maar eens over na. punt 3: als je niet de gegevens kan nazien Bega dan ook geen fouten door dingen uit te kramen die er gewoon weg niet zijn. En uit welke percentage treft u dat mensen niet werken en toch een huis hebben?
![]() |
![]() |
#77 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
wat jij weet in tien jaar weet ik al in 10 dagen. discussie of niet je komt niet met bewijsstukken. je loopt hier continu onzin te verkondigen. wat betreft die 25% gaat je niet lukken meid. je verliest meer dan dat je wint. En terrecht.
![]() |
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() Ach gossie gossie wat zielig zat je me op te wachten nou jongen ik ben niet 24/7 online heb ook nog wat beters te doen.
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij sommige marokkaanse meisjes die op het internet mogen forummen krijg ik altijd het gevoel dat ze denken dat ze nu eindelijk eens even brutaal mogen zijn als hun broers, zonder er onmiddellijk klop voor te krijgen.
Blijkbaar is zo'n brutale roep- en scheldcultuur ook een verrijking voor ons. Vroeger noemden we dat "de boerkes van den buiten", maar nu mag dat natuurlijk niet. Nu heet dat "verrijking".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Gouverneur
|
![]() Wat betreft brutaliteit en praten zonder verstand daar ben jij een voorbeeld van Circe.
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain ![]() Laatst gewijzigd door undiscovered : 29 april 2008 om 17:49. |
![]() |
![]() |