![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementslid
|
![]() Dus wat valt er nou van te verwachten in die zogenaamde samenwerking met ze. Wat de Zuiderburen en Oosterburen doen zal altijd beter zijn dan wat wij hebben en zelf zijn ze het Nieuwe Volk door de Here geschonken aan onze aardkloot. We halen onszelf veel te veel problemen op de hals om nauwer met ze samen te gaan werken. Nee, ik geloof steeds meer dat we ons beter kunnen richten op samenwerking met Duitsland en de Scandinavische landen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik meen me ook te herinneren dat ik ooit gelezen heb dat er ook in Baskenland gekaatst word.
In België gebeurd dat wel niet op een grasveld; maar gewoon op straat, onder de kerktoren. men sluit gewoon wat straten af; of soms zelfs niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn vlaemSSche gemeente gebeurde het op een parkeerterreintje tussen haakjes... ver van de kerktoren. Maar de lidwoord-vreemde straatrue zal wel beter weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En mocht het toch nog slecht aflopen, dan hebben we nog een oud wijsje op de rommelplank. Iets van dat we 'm weg willen, of zo, wie herinnert 't zich nog, eigenlijk? En wie beklaagt 't zich? Een fusie kan iets moois opleveren, en als goede democraten zullen de meeste Vlamingen zich bij een meerderheid pro monarchie wel neerleggen, vermoed ik. Volgens nogal wat Vlamingen kan het alleszins niet slechter worden dan onder de Saksen-Coburgs, believe me or not. Zelf zou ik de republikeinse gedachte willen blijven steunen, maar op vreedzame wijze. Wie weet word ik nog lid van een clubje of zo dat wil beginnen uitzoeken hoe één en ander met elkaar te verbinden en te verzoenen valt?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom verwacht u steeds maar ellende, in plaats van eens 'kansen' te zien. Over het water wonen ook mensen. Er wordt trouwens wel eens beweerd dat ze hun WC-papier te drogen hangen. Hoeft u niet van wat drek in uw broek te gaan kakken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 30 april 2008 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Waarom is 'Flikkendag' onnozel?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 30 april 2008 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er zijn ook republikeinen in Nederland. Die zouden vers bloed wel eens hartelijk welkom kunnen heten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() zeeuws-vlaanderen wil ik wel trug
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementslid
|
![]() Zeeuws Vlaanderen wil ''IK'' wel terug? Uwe Majesteit, belieft U uw voormalig persoonlijk bezit op een zilveren of een gouden dienblaadje gepresenteerd?!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Parlementslid
|
![]() Trix, ik ga even opzoeken wat zij heeft gedaan om de Vlamingen zo te mishagen. Even zien...oh ja, ze handelt in schroefjes. Pas maar op, voor je het weet zit er ook eentje bij jou in de muur! Jullie mogen nog gezellig duizend jaren dromen van een staatshoofd, gekozen, dan wel niet gekozen, die het beter zal kunnen doen dan ons Trix.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) Ik heb daar wel al eens iets over opgevangen, ja.
2) Van mij mag dat wel, hoor, maar misschien mag ik er zelf niet bij. Naar ze zeggen nemen ze niet zomaar de eerste de beste in de bende op. Het schijnt dat ge ook een sterke maag moet hebben, en nu en dan een verre reis moet ondernemen. Als 't maar geen sekte is, hoop ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Koningin... welkom... staatshoofd...
Ik probeer hier een zin mee te maken zonder het woordje "niet". Lukt precies niet goed.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De meeste Vlamingen zijn veel te francofiel en Nederland past niet bij een latijns land.Wij houden niet van Jezuiten- praktijken. BHV kunnen ze niet splitsen ,Belgie kunnen ze niet splitsen .Laten ze hun heil maar bij de Fransen zoeken en wij bij onze noorderburen. In Engeland, Scandinavie en Duitsland worden wij Nederlanders zeer gewaardeerd.We kunnen beter onze energie op die landen richten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister
|
![]() Ik heb geen probleem met Huis van Oranje. Als de noordelijken dat willen, mogen ze dat behouden. Het heeft wel wat, hoe ze daarmee in hun nopjes zijn. Oranje zal in elk geval een zware oplichting zijn vergeleken met Saksen-Coburg.
|
![]() |
![]() |