![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meteen met de voorhamer in plaats van met het zachte woord. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als "belgië" moet niet een "tjekoslovakië" worden, dan "palestine" in onze straten ! ![]() Ik bedank Knuppen voor de woorden van dit lied !
![]() |
![]() |
#63 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlamingen willen liever geen herhaling van wat Fransen bendes in 1830 in Belgique lapten. D�*t leek op Palestina! Tjecho-Slowakije deed het zonder het Belgische of Palestijnse geweld. Zo willen de Vlamingen het ook. Denk je dat ze Franstaligen en de belgicisten dat zouden toelaten?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 mei 2008 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
debiel van FDF wegneemt, liever de Walen en de Franstaligen een splitsing in de vrede. Want zij weten iedereen dat wij tot, in ieder geval ertoe neigen. Maar vrezen voor maingain niet: die flikker aangezien zij zeker niet haar leger dienst heeft gedaan. Ah, aan het feit, ben ik een Franstalige (dat moet ser in mijn het Nederlands lezen) en ik ben Vlaaming. ![]()
Laatst gewijzigd door Thiebault : 1 mei 2008 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat raar. Ik hoor immers ook van Reynders, Milquet en Di Rupo dat ze delen van Vlaanderen willen annexeren om er Brussel mee te kunnen uitbreiden. Maar ze zouden wél zonder wrijvingen Belgique splitsen? Citaat:
Bedoel je Maigain met die flikker? En wat heeft geen legerdienst doen hiermee te maken? [/quote]Ah, aan het feit, ben ik een Franstalige (dat moet ser in mijn het Nederlands lezen) en ik ben Vlaaming. ![]() ???? Bedoel je dat je Franstalig bent maar Vlaming bent omdat je in de Vlaamse rand woont?
![]() |
![]() |
#68 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als de Vlamingen de Walen een gang van Waals Brabant in Brussel laten creëren, dan zal het te laat zijn en Brussel zal waarschijnlijk Waals worden. Citaat:
Ik praat over legerdienst voor zeggen dat Maingan zal niet de troepen van Walen nemen. Dat is een grap... [/quote]Ah, aan het feit, ben ik een Franstalige (dat moet ser in mijn het Nederlands lezen) en ik ben Vlaaming. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() iemand met dezelfde idealen en streefdoelen als ons moet van mij zelfs niet in (moeder)taal verbonden zijn. Je n'ai rien contre les francophones, j'ai quelque chose contre la belgique.. ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Ongetemde Leeuw : 1 mei 2008 om 17:35. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() En je weet dus wél waarom je grootouders jouw ouders niet in hun eigen taal hebben opgevoed: door de Franstalige druk. Dat is niet hun schuld. Het Belgisch regime heeft dit gedurende 178 jaar welbewust in de hand gewerkt. Had het regime dat niet gedaan, maar de Vlamingen vanaf de eerste dag recht gedaan, dan hadden de Vlamingen het geaccepteerd. Dan sprak jij vandaag wellicht vloeiend Frans én Nederlands. Waarom neem je niet eens contact op met Kaal via pb? Dat is ook een Franstalige Vlaming. Ik denk dat je goed met hem zou kunnen opschieten en dat je veel van hem zou leren. Het is een zeer wijze man.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 mei 2008 om 17:38. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik ben niet zeker dat ik versta je : zegt jij dat ik aan het Frans of het Nederlands verbonden moet zijn ? belgiek barst !
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 mei 2008 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrijf eens een pb naar Kaal, Thiebault. Het is een Franstalige en komt uit een Franstalige familie maar spreekt perfect meerdere talen, waaronder het Nederlands. Hij heeft voor Vlaanderen gekozen, net als jij.
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Vlaanderen moet zich aan de (echte) Brusselse Franstaligen laten bewust worden dat zij Vlaams zijn Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |