![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dusch, bijgevolg, ende, zeg ik maar tegen Rob Roy: ga maar effe eens terug op de schoolbanken zitten. Versteeste dat? Geen taalfouten? Dan moet u ook naar Spa. Lekker plonzen. 'Teveel' schrijft hij. Fout. Het is[color="DarkGreen"] te veel.[/COLOR] Laatst gewijzigd door system : 1 mei 2008 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn plezier spruit niet voort uit manisch/depressiviteit maar uit jouw levensgrote pretentie. Pretentie wordt het mooiste bewijs van domheid genoemd. Voor ik ga slapen zou ik wel nog heel graag van jou horen waarom ik geluk heb omdat het vandaag geen volle maan is. ![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 1 mei 2008 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat weet ge ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Al een geluk dat er nog één foutje overschiet, he System? Maar als we Rob Roy naar Spa moeten sturen omdat hij 'te veel' aan elkaar schrijft, waar moeten we jou dan naartoe sturen omdat je 'wishful thinking' verbeterde terwijl het niet nodig was, of omdat je 'gut feeling' fout vertaalde? Naar St Truiden of Ziekeren? Of zit je al in Geel?
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat Geel of St Truiden hiermee te maken heeft, is mij een raadsel. Laatst gewijzigd door system : 2 mei 2008 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk.
Ik ben wel een Limburger, maar niet van gisteren. Je probeerde te insinueren dat ik niet lach om jouw onnozele stoten maar omdat er iets aan mijn psychische toestand zou schelen. Bij volle maan worden psychiatrische patienten namelijk vaak manisch. Ik snap alleen niet waarom ik dan geluk zou moeten hebben vermits de maan vannacht volgens jou niet eens vol zal zijn. (binnen drie dagen is het wel nieuwe maan)
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je ziet dat ik mijn best doe om wél goed nederlands te schrijven, hé? ![]() Citaat:
Rob Roy had ook al door dat niet alle Limburgers even snelle jongens zijn.
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 2 mei 2008 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of een drankverslaafde die iemand anders drinken verwijt. Jij wel zeker? Ik amuseer me wel al heel de avond met iemand die anderen taalfouten verwijt terwijl hij er zelf maakt. Ik heb me op dit forum zo nog eens rotgelachen met iemand die anderen op taalfoutjes pakte wegens argumentatieve armoede. Pal daarop schreef hij 'uitwijden' waar het 'uitweiden' moest zijn. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het enige wat mij echt stoort is de taalverloedering. Vroeger was dat het Frans en nu is dat het Engels. Als ik nu zie dat in Brugge een zeer oud huis en vijfsterren hotel in plaats van een Vlaamse Naam, een Engelse naam (Dukes Palace) draagt omdat 'commercieel beter overkomt', dan zint me dat niet. En het gaat hier over een oud gebouw aan de Prinsengracht. En wat me nog minder zint, is dat de zogenaamde (would be) vlaamsgezinden, daar absoluut hun mond niet over opendoen. Hypocrieten ja. Laatst gewijzigd door system : 2 mei 2008 om 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is een politiek forum. Het dient niet om op iemands taalfouten te blijven doorvitten maar om over politieke onderwerpen te discussiëren. Je zou trouwens nogal werk hebben als je het recht kreeg om iedereen die engelse uitdrukkingen gebruikt de les te lezen. Al je persé (oef, een frans woord!) taalllessen wil geven ga je maar in Spa solliciteren. Hie kunnen we dien geneering misse wie tandpien.
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 2 mei 2008 om 00:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rob Roy was niet de eerste die je vandaag meende te moeten pakken. Er hebben vandaag ook een paar Franstaligen hun beste nederlands bovengehaald, maar desalniettemin waren ze onverstaan. Ik had geen enkele behoefte om die jongens terecht te wijzen omdat ze onze taal verloederen. Vreemd dat jij nooit probeert om d�*�*r je latijn in te steken.
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 2 mei 2008 om 01:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die andere was nog maar aan zijn 3de post toe en je zat al op zijn dak. Waarom laat je de mensen niet met rust als het je niet zozeer interesseert dat ze fouten schrijven en je weet dat iedereen, inclusief jezelf (oef, weeral taalvervuiling!) wel eens een foutje maakt?
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maakt niet uit. Is een kwestie van principe. Men kan als dronkaard toch niet iemand verwijten dat hij te veel drinkt. Of wel? Dus: verbeter de wereld, beging met uzelf. Anders gezegd: voordat je iemand verwijt fouten te schrijven, zorg eerst dat je zelf geen fouten schrijft. Tweede besluit. Indien ge twijfelt: eerst naar Spa en dan misschien verwijten maken. En Rob Roy: die moet terug naar school. Want dat gaf hij zelf als advies aan mensen die fouten schreven. Maar... hij schrijft zelf fouten. Dus: terug naar het eerste studiejaar met Rob Roy. Laatst gewijzigd door system : 2 mei 2008 om 01:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog dit voor ik onder de lakens duik, System.
Engelse uitdrukkingen en/of woorden gebruiken mag dan wel taalvervuiling zijn, indien het 'kemels schieten' was zoals jij dat noemt werden er aan alle universiteiten ter wereld nogal wat kemels geschoten.
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terug naar school, System!
![]() |