Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Welke partij denk jij dat Jurgen kan strikken?
CD&V 10 14,49%
NV-A 5 7,25%
VLD 6 8,70%
VIVANT 0 0%
SP-A 1 1,45%
SPIRIT 1 1,45%
GROEN! 1 1,45%
Vlaams Blok 39 56,52%
Geen van boven genoemde 6 8,70%
Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 16 maart 2004, 20:10   #61
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Ik kan me toch heel goed herineren in 1 van de eerste uitzendingen van zwart of wit dat hij wel heel duidelijk liet merken hoe anti VB hij wel niet was, en ik ben er ook van overtuigd dat dit gemeend was. Toch gek dat hij nu een heel andere mening zou hebben gekregen de laatste jaren. Misschien is hij wat meer buitengekomen. Wie weet.
neen door naar de uitleg te luisteren en de debatten mee te maken of bij te wonen geraak je overtuigd van het grote gelijk van het Vlaams Blok en zie je andere politici afgaan als een gieter

ALs je tenminste wil luisteren en een klein beetje moeite wil doen en eens een debat wil laten doorgaan met de vier grote partijen !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2004, 20:34   #62
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
ALs je tenminste wil luisteren en een klein beetje moeite wil doen en eens een debat wil laten doorgaan met de vier grote partijen !
Even compleet, maar dan ook compleet off topic: zou je me eens kunnen uitleggen waarom je die rolleyes-smilie daar zo plompverloren midden in die zin plaatst? Ik heb dat al vaker gezien in jouw posts, zo van die in het wilde weg geplaatste emoticons... Ik vraag me steeds weer af wat je daar nu eigenlijk mee bedoelt, of is het misschien gewoon om je bericht een beetje ehm... op te smukken?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2004, 20:47   #63
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Dilbert, ik vind dit ook een niemanddalletje, het kan mij eerlijk gezegd zelfs niets schelen,
Ah. Akkoord.

Citaat:
maar het is toch opvallend hoe de Blokkers hier eerst het afdoen als laster,
Ik ben geen Blokker (eerder een "vlottende kiezer", hunkerend uitkijkend naar een beter beleid), maar in deze denk ik dat ze gelijk hebben.

Citaat:
terwijl je nu zelf toegeeft dat het wel eens zo zou kunnen zijn
Heb ik niet gezegd.

Citaat:
en dan begin maar over groepsverkrachtingen en 200.00 banen, je moet weten wat je wil hé
Omdat ik me vragen stel bij N-VA & CD&V mensen op dit Forum, die aan Blok-bashing doen ipv het eigen "positieve" alternatief toe te lichten.
Oud 16 maart 2004, 21:06   #64
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
niks correctie Mieke.
Ik concludeer gewoon anders.
die Vlaams Blokkers zijn duidelijk bezorgd om de vrijheid van meningsuiting.
Jurgen Verstrepen symboliseert hier de vrije meningsuiting. En JV zal een symboolfiguur worden as het zo voort gaat in de strijd om de vrije meningsuiting.

Strijd tegen de vrije meningsuiting die paars met een ongekende verbetenheid voert trouwens.
Maar wat heeft dit met hun Congres te maken? Niks toch?

Heb je de interviews gezien op Ter Zake met mensen die het Congresgbouw binnengingen? Dat het Vlaams Blok zich maar troost met de gedachte dat het (waarschijnlijk) een selectie van beeldfragmenten was, want geloof me, ik heb me krom gelachen toen ik die interviews zag. Er was ook een dame die niets mocht of wou zeggen, voor ze haar man erbij had gehaald enzo.
zo doet de VRT aan image building van het Vlaams Blok ! De slechtste intervieuws laten zien en dat is het dan ! Een paar oudere dames, iemand die niet geloofde in een uitzending van het intervieuw... mirakels bestaan toch niet !

Die huisvrouw haar man zat wel toevallig in een gespreksgroep en verklaarde waarom er niet gestemd wordt... de beslissing werd in concensus genoemen binnen de groepen waar er gestemd word.

Nog een geluk dat ze u niets hebben gevraagd
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2004, 21:19   #65
Mieke 79
Minister

Mieke 79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79

Maar wat heeft dit met hun Congres te maken? Niks toch?

Heb je de interviews gezien op Ter Zake met mensen die het Congresgbouw binnengingen? Dat het Vlaams Blok zich maar troost met de gedachte dat het (waarschijnlijk) een selectie van beeldfragmenten was, want geloof me, ik heb me krom gelachen toen ik die interviews zag. Er was ook een dame die niets mocht of wou zeggen, voor ze haar man erbij had gehaald enzo.
zo doet de VRT aan image building van het Vlaams Blok ! De slechtste intervieuws laten zien en dat is het dan ! Een paar oudere dames, iemand die niet geloofde in een uitzending van het intervieuw... mirakels bestaan toch niet !

Die huisvrouw haar man zat wel toevallig in een gespreksgroep en verklaarde waarom er niet gestemd wordt... de beslissing werd in concensus genoemen binnen de groepen waar er gestemd word.

Nog een geluk dat ze u niets hebben gevraagd
Twee dingen:

1. Ik zal nooit naar een congres van het Vlaams Blok gaan, dus daar zullen ze me inderdaad niets vragen.

2. Ik zou het wel kunnen uitleggen, believe me... Als je naar een congres gaat van je partij, is het toch normaal dat je de regels iet of wat kent. Die dame... pfff, ik vond het -ook een vrouw zijnde -bijna gênant.
Oud 16 maart 2004, 21:26   #66
Lesane
Provinciaal Statenlid

Lesane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Citaat:
Dilbert, ik vind dit ook een niemanddalletje, het kan mij eerlijk gezegd zelfs niets schelen,
Ah. Akkoord.

Citaat:
maar het is toch opvallend hoe de Blokkers hier eerst het afdoen als laster,
Ik ben geen Blokker (eerder een "vlottende kiezer", hunkerend uitkijkend naar een beter beleid), maar in deze denk ik dat ze gelijk hebben.

Citaat:
terwijl je nu zelf toegeeft dat het wel eens zo zou kunnen zijn
Heb ik niet gezegd.

Citaat:
en dan begin maar over groepsverkrachtingen en 200.00 banen, je moet weten wat je wil hé
Omdat ik me vragen stel bij N-VA & CD&V mensen op dit Forum, die aan Blok-bashing doen ipv het eigen "positieve" alternatief toe te lichten.
Ik gaf in deze discussie alleen maar het standpunt van de N-VA inzake het C.S. omdat Stijn Bleyen dat vroeg. En als er dan Blokkers zijn die daar dan dat van die vinger uithalen en me dan 'verwijten' om politiek correcte zever te vertellen, of wat was het weer, dan verdedig ik me gewoon daartegen.

http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum

Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland."
Lesane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2004, 21:44   #67
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Ik vind ook dat de VRT aan een beeldselectie doet die bewijst dat ze wel degelijk een poging doet om de opinie van de kijkers te manipuleren.
Bij een reportage over het Vlaams Blok zoeken ze negatief overkomende beeldelementen, en bij een reportage over iets waarmee de Verhofstadts en Stevaerts te maken hebben tonen ze een reeks glunderende smoelentrekkers.
Deze lijn is allang zichtbaar.
Nu, hopelijk wordt de VRT na de volgende verkiezingen wat onafhankelijker van de overheid en onze belastingen

En, Mieke 79, dat U zich hierom krom lacht, is niet abnormaal, maar daar je dit voorval de moeite vind om hier te posten, toont alleen maar aan dat je juist hetzelfde doet.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 09:07   #68
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Mieke stel dat je man een VB mandataris is die naar het congres gaat. Stel dat je als vrouw je man vergezelt (Anke is in de buurt he en je wil hem toch wel wat in het oog houden). En dus ben je daar aanwezig, het interesseert je niet echt en plots komt daar ne journalist met ne praatpeer voor uwen neus staan en stelt allerlei vragen over dat congres.
Terwijl dat die vrouw dat hele congres heeft zitten denken dat ze straks nog de patatten moet schellen, dat ze morgen naar de winkel moet gaan want het hondeneten (van nen Duitsen scheper natuurlijk) is bijna op, en dat ze nog een paar sokken moet herstellen van haren zoon, en dat ze nieuw ondergoed moet kopen voor haar dochter, enz, enz...
Vaneigens dat die vrouw dan niet dadelijk weet wat te zeggen.

'k zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen. Wil dat daarom zeggen dat die vrouw dom is Mieke ???? Sorry maar dat vind ik grof om dat te veronderstellen.

Dat ze zo iets uitzenden bewijst juist wel dat de tegenstanders van het Vlaams Blok alle middelen aangrijpen om bepaalde vooroordelen van het Vlaams Blok te bevestigen. En sommigen trappen daar dan in he Mieke.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 09:56   #69
Mieke 79
Minister

Standaard

Citaat:
Mieke stel dat je man een VB mandataris is die naar het congres gaat. Stel dat je als vrouw je man vergezelt (Anke is in de buurt he en je wil hem toch wel wat in het oog houden). En dus ben je daar aanwezig, het interesseert je niet echt en plots komt daar ne journalist met ne praatpeer voor uwen neus staan en stelt allerlei vragen over dat congres.
Terwijl dat die vrouw dat hele congres heeft zitten denken dat ze straks nog de patatten moet schellen, dat ze morgen naar de winkel moet gaan want het hondeneten (van nen Duitsen scheper natuurlijk) is bijna op, en dat ze nog een paar sokken moet herstellen van haren zoon, en dat ze nieuw ondergoed moet kopen voor haar dochter, enz, enz...
Vaneigens dat die vrouw dan niet dadelijk weet wat te zeggen.

'k zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen. Wil dat daarom zeggen dat die vrouw dom is Mieke ???? Sorry maar dat vind ik grof om dat te veronderstellen.

Dat ze zo iets uitzenden bewijst juist wel dat de tegenstanders van het Vlaams Blok alle middelen aangrijpen om bepaalde vooroordelen van het Vlaams Blok te bevestigen. En sommigen trappen daar dan in he Mieke.
Ik heb ook helemaal niet gezegd dat die vrouw dom is. Maar als je man politiek mandataris is, is het toch normaal dat je dat een beetje volgt en hem steunt hé. Dat je buiten te denken aan al die sokken die je nog moet herstellen (pfff, dat doen vrouwen al lang niet meer, hoor ), ook volgt wat je man doet en wat er in de wereld omgaat. Me dunkt dat het Vlaams Blok Congres je heel dichtbije wereld is ook, als je man een functie heeft binnen de partij.

Pas op, ik weet dat je dat gaat zeggen, maar doe dat alstublieft niet! Zeg niet dat een vrouw haar man al genoeg steunt door zich niet te moeien, pattatten te schellen, koken en te wassen en te plassen... Sorry, ik hou echt niet van de mentaliteit die je in dit tekstje tentoonspreidt...
Oud 17 maart 2004, 10:28   #70
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Mieke,

sinds wanneer spreek jij in naam van alle vrouwen?
vooral onder de ietwat oudere vrouwen zijn er nog heel wat die sokken stoppen hoor. als politiek je geen **** interesseert maar je man is daar bedreven in, dan ga je uit liefde voor je man toch wel even mee naar dat congres , het is niet zo dat alle congresgangers politici zijn he , sommigen komen ook gewoon uit nieuwsgierigheid eens kijken. En misschien was die vrouw wel van het verlegen type, niet iedereen kan , vooral voor een camera , binnen de paar seconden een heel betoog bedenken. En als je man er meer van weet , waarom hem dan niet aan het woord laten.

Je toont hier sterke tekenen van vooroordelen Mieke. Je ziet een dame die niet meteen antwoord en denkt meteen : die dame weet niet wat ze daar komt zoeken, terwijl je de hele achtergrond van de zaak niet kent.
Je gaat hier toch serieus uit de bocht hoor... Luddo voor jou hetzelfde, maar nog een graadje erger aangezien je die mensen dan ook nog eens uitlacht terwijl je het waarschijnlijk zelf niet eens kan uitleggen voor een camera. Zielig hoor luddo. Besef je nu zelf eigenlijk wel hoe onverdraagzaam je bent?
Xnorf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 10:39   #71
Mieke 79
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Mieke,

sinds wanneer spreek jij in naam van alle vrouwen?
vooral onder de ietwat oudere vrouwen zijn er nog heel wat die sokken stoppen hoor. als politiek je geen **** interesseert maar je man is daar bedreven in, dan ga je uit liefde voor je man toch wel even mee naar dat congres , het is niet zo dat alle congresgangers politici zijn he , sommigen komen ook gewoon uit nieuwsgierigheid eens kijken. En misschien was die vrouw wel van het verlegen type, niet iedereen kan , vooral voor een camera , binnen de paar seconden een heel betoog bedenken. En als je man er meer van weet , waarom hem dan niet aan het woord laten.

Je toont hier sterke tekenen van vooroordelen Mieke. Je ziet een dame die niet meteen antwoord en denkt meteen : die dame weet niet wat ze daar komt zoeken, terwijl je de hele achtergrond van de zaak niet kent.
Je gaat hier toch serieus uit de bocht hoor... Luddo voor jou hetzelfde, maar nog een graadje erger aangezien je die mensen dan ook nog eens uitlacht terwijl je het waarschijnlijk zelf niet eens kan uitleggen voor een camera. Zielig hoor luddo. Besef je nu zelf eigenlijk wel hoe onverdraagzaam je bent?
Heb je het gezien?

Trouwens, ik reageerde in mijn vorig bericht niet zozeer op die vrouw, maar op de mentaliteit die Tegendradigheid beschreef. Die is al lang passé hoor, ja, velen zouden het zelfs sexistisch noemen hedentendage.
Oud 17 maart 2004, 10:40   #72
Tegendradigaard

Standaard

Mieke ik denk dat mijnen humor niet aan jou besteed is.
Doen ik hier mijn best om het archetype van een Vlaams Blok vrouw van een mandarataris te bevestigen, nl. als de vrouw aan de haard he, en je snapte het duidelijk nie.

En wat betreft cameras en praatperen voor de mond te houden. 'k hem het ook ooit meegemaakt. En men wou in feite mijn vrouw iets vragen om iets te zeggen. Maar die wou dat niet. Nochtans is die niet verlegen thuis hoor om haar gedacht te zeggen. Die is helemaal niet op haar mondje gevallen.

Maar als het er om ging om 30 seconden nationale TV roem te kunnen vergaren gaf ze de praatpeer met plezier aan mij door.
En ik moet zeggen dat ik het er goed vanaf bracht. Al zeg ik het zelf in alle mij kenmerkende bescheidenheid. En aja he ging helemaal nie over politiek of zo.

Maar moest men nu ook uitgezonden hebben de weigering van mijn vrouw en de van zegt gij het maar (tegen mij dan he) dan zou men ook kunnen denken : wat een domme vrouw, wat een sloor, wat een seut, enz.... Nochtans is mijn vrouw, jammer genoeg voor mij, veel slimmer as ik. En leper ook, en...

sorry ik ging off topic.

Dit maar om te zeggen dat het meer dan normaal is dat mensen niet willen praten voor de camera of er iemand anders bijroepen.
Men wou toen ik mijn TV ding gedaan heb ook nog een andere vrouw interviewen maar die zag het ook niet zitten. Die stuurde ook haar muis, euh kat voor de camera.
Al goe dat ik mij van mijn burgerplicht kweet en voor een ongekende piek in de kijkcijfers kon zorgen voor den VRT.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 17 maart 2004, 10:46   #73
Mieke 79
Minister

Standaard

Citaat:
Mieke ik denk dat mijnen humor niet aan jou besteed is.
Doen ik hier mijn best om het archetype van een Vlaams Blok vrouw van een mandarataris te bevestigen, nl. als de vrouw aan de haard he, en je snapte het duidelijk nie.
Natuurlijk, maar ik wil nog maar es bevestigen dat ik het totaal niet eens ben met zo'n archetype hé. Jij wil hier vooral de rol van de VRT hierin benadrukken, maar geef toe, ze hebben toch niet lang moeten zoeken hé. Zo kan je het ook bekijken. Zoveel minuten film zullen ze ook niet gehad hebben.

Ps: Een vrouw zoeken onder de 75 die nog sokken stopt, daar zouden ze met hun camera veeeeeeel meer tijd moeten voor hebben hoor... dan een vrouw aan de haard bij het Vlaams Blok Congres.
Oud 17 maart 2004, 10:51   #74
Mieke 79
Minister

Standaard

PS: jouw topic over Anke Vandermeersch is ook niet grappig.
Oud 17 maart 2004, 10:53   #75
Tegendradigaard

Standaard

Mieke as ik mij niet vergis zeide gij eerder van het groen type ?
Nog nooit gehoord van herstellen in plaats van vervuilend nieuwe sokken te kopen ? zo maakt ge het milieu naar de knoppen hoor.

De mensen zouden beter terug hun sokken herstellen ipv ze weg te gooien.

En as ge niet van het groen type bent dan heb ik mij vergist en dan gooit ge uw sokken maar verder weg. net als ik overigens.

In het voorbeeld dat ik zelf heb meegemaakt waren der 3 kandidaten om geïnterviewd te worden. 2 vrouwen en 1 man (ikke dus). De 2 vrouwen wilden niet. Ik moest wel (van mijn vrouw natuurlijk he).
Maar 'k had het anders ook wel gedaan. 't is natuurlijk niet zo'ne groten doelgroep maar daaruit bleek dat vrouwen minder happig zijn om voor de camera te komen dan mannen. Nochtans heeft mijn vrouw ervaring in het toespreken van grote groepen mensen. Ik niet. Maar als zij mensen moet toespreken is ze voorbereid en weet ze wat ze gaat zeggen. Bij een interview is dat minder en dan schrikken de mensen terug.

amai seffens gaan ik nog een forum moeten openen ' de angst van sommige vrouwen voor de praatpeer'.

Oud 17 maart 2004, 10:54   #76
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Ik gaf in deze discussie alleen maar het standpunt van de N-VA inzake het C.S. omdat Stijn Bleyen dat vroeg. En als er dan Blokkers zijn die daar dan dat van die vinger uithalen en me dan 'verwijten' om politiek correcte zever te vertellen, of wat was het weer, dan verdedig ik me gewoon daartegen.
Hewel, mijn advies: zorgt er voor dat die zever uit het N-VA partijprogramma verdwijnt. Dit zou de geloofwaardigheid van de rest ten goede komen.
Oud 17 maart 2004, 10:59   #77
Mieke 79
Minister

Standaard

Citaat:
Mieke as ik mij niet vergis zeide gij eerder van het groen type ?
Nog nooit gehoord van herstellen in plaats van vervuilend nieuwe sokken te kopen ? zo maakt ge het milieu naar de knoppen hoor.
De mensen zouden beter terug hun sokken herstellen ipv ze weg te gooien.
En as ge niet van het groen type bent dan heb ik mij vergist en dan gooit ge uw sokken maar verder weg. net als ik overigens.

In het voorbeeld dat ik zelf heb meegemaakt waren der 3 kandidaten om geïnterviewd te worden. 2 vrouwen en 1 man (ikke dus). De 2 vrouwen wilden niet. Ik moest wel (van mijn vrouw natuurlijk he).
Maar 'k had het anders ook wel gedaan. 't is natuurlijk niet zo'ne groten doelgroep maar daaruit bleek dat vrouwen minder happig zijn om voor de camera te komen dan mannen. Nochtans heeft mijn vrouw ervaring in het toespreken van grote groepen mensen. Ik niet. Maar als zij mensen moet toespreken is ze voorbereid en weet ze wat ze gaat zeggen. Bij een interview is dat minder en dan schrikken de mensen terug.

amai seffens gaan ik nog een forum moeten openen ' de angst van sommige vrouwen voor de praatpeer'.
Ik ben niet van het groene type en gooi zoals elke normale mens mijn sokken weg. Maar je hebt gelijk hoor, herstellen ipv weggooien, zeker minder vervuilend.

Als je Ter Zake gezien hebt, was het wel duidelijk dat het niet was omdat ze niet in beeld wou komen hé. Nu ja, zo belangrijk is die ene vrouw ook niet.
Ik was hier begonnen met me af te vragen waarom de bezoekers van het Vlaams Blok het voor de camera meer hadden over Jurgen Verstrepen en zijn programma dan over het Congres.
Oud 17 maart 2004, 11:02   #78
Tegendradigaard

Standaard

'k vond het zelf naderhand bekenen ook over de grens op sommige punten. Maar ik zoek de grenzen altijd op he.
'k had zelfs al een uitgebreid excuses getypt, 1 muisklik op OK en het zou der op hebben gestaan. Maar ik was te tegendraads. Moest Anke VDM mij der op aanspreken zou ik het met haar proberen uit te klaren. Prive dan. En dan bedoel ik met prive niet echt prive maar via een persoonnlijke verklaring.

en tenslotte humor en gevoel voor humer is persoonlijk he. Wat gij om te lachen vindt, vind ik dan weer niet om te lachen en omgekeerd ook.
Maar ge moogt het gerust zeggen as ge het niet grappig vindt. Nobody's perfect he. Ik ook nie.

Oud 17 maart 2004, 11:17   #79
Mieke 79
Minister

Standaard

Citaat:
'k vond het zelf naderhand bekenen ook over de grens op sommige punten. Maar ik zoek de grenzen altijd op he.
'k had zelfs al een uitgebreid excuses getypt, 1 muisklik op OK en het zou der op hebben gestaan. Maar ik was te tegendraads. Moest Anke VDM mij der op aanspreken zou ik het met haar proberen uit te klaren. Prive dan. En dan bedoel ik met prive niet echt prive maar via een persoonnlijke verklaring.

en tenslotte humor en gevoel voor humer is persoonlijk he. Wat gij om te lachen vindt, vind ik dan weer niet om te lachen en omgekeerd ook.
Maar ge moogt het gerust zeggen as ge het niet grappig vindt. Nobody's perfect he. Ik ook nie.
Bwaah, tis er niet over. Maar het hoort misschien wel bij koetjes en kalfjes. En heel leuk is het niet voor serieuze, hardwerkende vrouwen (ik hoop dat anke haar mandaat serieus opneemt en ik denk dat ook wel), als men constant verwijst naar sex hé...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be