![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() Volgens mij haalt hij dat nummer van Studio Brussel helemaal niet van de Geonumbers-site, maar gewoon van één of andere zoeksite. Het is meer dan waarschijnlijk niet het geografisch equivalent van het 070-wedstrijdnummer, maar gewoon het nummer van de StuBru-redactie.
Laatst gewijzigd door Rob Roy : 8 mei 2008 om 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liet ik niet al eerder verstaan dat ik jou door heb?
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() twas zonet een wedstrijd, en ik heb de eerste nummer geprobeert, ik geraakt wel degelijk binnen, maar het was niet reglementair. Misschien is het de tweede nummer? Die zal ik straks eens proberen (als er een andere redactie zit)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
ofwel merken ze dat ge niet naar de 070 belt (en zo dus de wachtrij voorbijsteekt) ofwel verbindt de 070 u door naar een nog onbekend geheim nummer |
|
![]() |
![]() |