![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() ![]() diie is nog altijd zwaar gefrusteerd . Zelfs zo zwaar dat hij niet meer de moeite doet om te lezen wat er staat. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Gefundeerde, constructieve kritiek op het beleid van de staat Israël is er in Nederland altijd al geweest, net zoals op het beleid van andere bevriende, democratische landen. 'Een ander Joods geluid'' bestaat ook al jaren. Maar gelukkig hebben we een vrije pers die niet wordt beïnvloed door het belang van Waalse wapenleveranties aan arabische landen of zware economische belangen van een zuidelijk buurland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb behalve New York zelden zo'n multi culti rocking city gezien. Alleen is het in Tel Aviv wel stukken veiliger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() vorige week tijdens het zappen nog een interview gezien op ned 2 waar een gast zat (herinner me de naam niet meer) die ook een boek ging schrijven over de wandaden van Israel.
Werd erop gewezen dat zijn ouders tijdens de oorlog wel "fout" waren, dus indien dat hij dat boek zou schrijven dit tegen hem gebruikt zou worden. antwoord : nu ja, dan doen ze dat maar, het zullen alleen maar feiten zijn die ik aanhaal en als ze dan niets anders kunnen als verweer van mij als persoon aan te vallen op het verleden van mijn ouders, staaft dat alleen hun onmacht. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dat vind ik even erg als bv FDF. Loop je daar dan hoog mee op? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() "morgen", hier heb je een leuk filmpje met plaatjes van het moderne Israël.
Helaas voor de enkele godsdienstwaanzinnige Vlamingen hier, zijn er geen Oostenrijkse ouwe rabbi's te bespeuren! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() Oh wat zijn wij allen blij , israel is jarig , israel is jarig, oh wat zijn we allen blij ..... Israel is jarig .... en DAT???! VIEREN WIJ???!??!!!
![]() ![]() ![]() ![]() Hoe kweek je een toekomstig zelfmoordterrorist...Zo! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik spreek voor mezelf. Maar ga je soms de miserie van de Arabieren ontkennen?
![]() |
#73 |
|
![]() Ja hoor, Moser.
Green Helmet! Made in Pallywood. Of wist je dat schandaal niet? Net als de Mohammed Al Dura affaire. En het licht in de niet zo duistere duisternis. Green Helmet, die zo slecht geregisseerd was. http://www.youtube.com/watch?v=TfFWr8hxh3I |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Misbruik van een dood kind, niet voor gevoelige kijkertjes.
http://www.youtube.com/watch?v=TfFWr8hxh3I |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister
|
![]() LOL. Green Helmet! Ik vroeg me af of die nog eens uit de oude doos zou worden ge-
haald. Om te gillen. Net als die andere foto's trouwens. Photoshop is toch een fantastische uitvinding, niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En deze muur! Die staat er niet hoor ! Dat is getruceerd in een Palestijnse filmstudio !!!!! Ahja die mannen hebben geld zat , om van die high-tech studio's te bouwen , hé . ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door moser : 9 mei 2008 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
![]() Citaat:
- Het gaat om Chris van der Heijden, historicus; - Hij heeft het boek al geschreven; - Het gaat niet over de 'wandaden van Israël' maar heet 'Israël, een onherstelbare vergissing'. Citaat:
- Hij heeft een boek geschreven 'Grijs verleden' waarin hij stelt dat er tijdens WO2 eigenlijk geen 'goed' of 'fout' bestond, alleen 'Grijs'. Dit boek is in Nederland welwillend besproken. De enige die er steeds zijn ouders bijhaalde was hijzelf; - Vervolgens houdt hij een pleidooi tegen het invoeren van een verbod op het ontkennen van de Holocaust. Iets wat compleet overbodig is omdat in Nederland zo'n verbod niet bestaat en er ook geen plannen waren om het in te voeren; - Nu heeft hij een boek geschreven over Israël, als historicus, waarin hij aanraadt dat de Palestijnen een mishandeld en vermoord meisje als boegbeeld nemen 'zoals de Joden Anne Frank tot boegbeeld hebben genomen'. Als historicus zo'n oproep doen is vreemd. - Pauw en Witteman wezen hem niet op het verleden van zijn ouders. Ze vroegen hem, omdat hijzelf nogal 'zit' met het verleden van zijn ouders, of hij door de keuze van zijn onderwerp(en) niet bang was voor kritiek. En dat een andere historicus met zijn achtergrond dit onderwerp misschien zou vermijden uit angst voor kritiek. Dat zei hij inderdaad. Dit gedeelte klopt. |
||
![]() |
![]() |