![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Exact. Haar enige taak is de gasten ontvangen, en daar blijkt ze heel goed in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wie vliegt?
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Spannend hé!
![]() Ik hoop Antwerpen! De meiden van Hasselt lijken me een gezelliger restaurant te hebben waar je lekkerder kan eten (dan in Antwerpen). Bovendien doen ze zelf veel meer. Ik denk ook niet dat zij de middelen hebben om het zelf over te nemen moest dat nodig zijn. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 mei 2008 om 10:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik hoop ook antwerpen
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Mja, ik heb hier horen waaien dat de deelnemers van Antwerpen gisterenmiddag in D'hoogeschool (Leuven) zijn gaan eten. Wat me wel een beetje doet vrezen dat zij ook finalisten zijn en mekaar moeten beoordelen. (Of ze liggen eruit, en moeten Hasselt en Leuven beoordelen.)
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() die van Antwerpen zijn echt wel arrogant hé ... ze hadden dat nog kunnen redden mochten ze een aflevering of twee geleden hun chef hebben buitengekieperd ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
![]() Citaat:
hun chef is één van de pilaren van dat restaurant neem hem weg en dat verkruimelt daar... Spijtig want ze hebben echt een fantastische plaats gekregen maar ik denk dat ze het kapitaal hebben om het zelf te gaan overkopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of had je gemist dat ie wordt afgemaakt telkens er professionelen komen beoordelen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb een ongelooflijke kuthekel aan al die zgn realityshows, inclusief "Mijn restaurant"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() spreekwoorden met hekel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() is niet echt een realityshow denk ik hoor... Nuja ik vind dat best wel leuk.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() de kijker die mag oordelen. Ongeacht de kijker er is gaan eten, laat staan in alle restaurants zodat ze die ook kunnen vergelijken met elkaar. Nu gebeurt het op basis van een suggestief gevoel (de chef is een rotte appel, de eigenaars komen arrogant over op tv, ik heb in de story/humo gelezen dat...). Niet op basis van omzet, uit de kosten komen, rendabel zijn...
![]() ![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie verkoopt de beste bieren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling