![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dat wordt weldegelijk ondertiteld hoor. Kheb gisteren nog een aflevering gevolgd. Is het debat op internet te zien. Meestal staan uitzendingen van Ned1,2 etc toch wel op internet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zie post 48 en volg de link.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Vreemdeling
|
![]() Dank, maar ik had het reeds gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() Aan Circe en alle anderen die de uitzending tegen hun zin gemist hebben: op www.baarlewerkgroep.org/nieuws.htm vind je een link waarlangs je het hele programma op je PC kan bekijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bedankt hoor robtje. Stond al in post 48
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke debater heeft uiteraard zijn eigen invalshoek, en elke debater liet wel eens een steekje vallen, maar i.h.a. was dit een boeiende uitzending. Ik hoop dat de 'fusie' er komt, liever vandaag dan morgen. Separatisme is geen goed idee, en vooral dat van 1830 was een ongelooflijke stommiteit. Hoe eerder dat ongedaan gemaakt wordt, hoe beter. En ik herhaal het voor alle duidelijkheid nog maar eens: ja, ook de Walen en de Luxemburgers zijn wat mij betreft hartelijk welkom als ze willen meewerken aan het slagen van dat 'project'. Dat ze zich daarbij toch wel enigzins zullen moeten aanpassen aan de Nederlandstalige meerderheid, zou eigenlijk het minste van hun zorgen moeten zijn. Als ze er enkel zouden bijkomen om te profiteren en te saboteren ben ik ze ook liever kwijt dan rijk, zo achterlijk ben ik nu ook weer niet. Trouwens, misschien staan ze welwillender tegenover die verre buur uit het Noorden dan tegenover de "nazi's" van naast de deur?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ik er ook anderen warm voor kan maken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() djimi, wat is
Citaat:
In Hieder Ander geval?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dag circe, volgens 'van Dale' staat de afkorting i.h.a. voor : "in het algemeen". En wie ben ik om 'van Dale' tegen te spreken?
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
d.t.h. staat voor: dag terug hoor! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 mei 2008 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |