![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het spijt me dat ik blijf aandringen, maar noem nu eens iets concreets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Burger
|
![]() Hij heeft de stelling van het Vlaams Belang omtrent Doel al aangekaard.
Laatst gewijzigd door Insano : 16 mei 2008 om 15:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja jong, zo onverdraagzaam zijn die niet hoor. Kijk, ik bvb, heb vanalles besteld bij de VB: sleutelhangers, plakkers, stylo's, enz. en ik heb hen zelfs gezegd dat ik communist was, en dat ik dat materiaal wou gaan verkopen in Molenbeek, in die gezellige cafeetje's daar. En kijk, ze hebben mij een hele doos vol opgestuurd, met hun complimenten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() echt wel lage reclametruuk.
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn bedovergrootvader was van adel en hij wou zo graag eens naar Spanje maar hij had een grondige hekel aan reizen in zijn koets. Hij had waarschijnlijk 100 % gelijk want zo een reis per koets was zeer vermoeiend. Toen besloot hij een duikboot te laten bouwen. De allereerste duik boot. Na vier jaar ongeduldig wachten was die eindelijk klaar. Hij vertrok er mee naar Spanje en 14 minuten later was hij verzopen. Dit verhaal is natuurlijk uit de lucht gegrepen. Je zegt dat je wel Vlaamsgezind bent maar anti VB . Als je je doel wil bereiken, ook al heb je een hekel aan een koets, is het toch aangewezen die te gebruiken als blijkt dat die het meest aangewezen middel is op succes. Al de rest is antipropaganda waar je doorheen moet kijken. Vroeger was de VU het zwarte schaap onder de politieke partijen tot ze ze nodig hadden om een regering te kunnen vormen en toen waren het plotseling goede vrienden. Laatst gewijzigd door Garry : 16 mei 2008 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Beste campagne ooit van de partij sinds de bokshandschoen. Het doet gewoon een beetje pijn waarschijnlijk dat de campagne zo een groot succes is!?! En een Vlaamse leeuwvlag, daar kan je natuurlijk moeilijk tegen zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij is niet verzopen, want hij komt ieder jaar terug uit Spanje naar hier op 08 dec |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ik zal me vlug een bestellen... merci voor de foto hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is van het VB. Voor heel wat verdaagzamen is dat dan per definitie laag.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
gewoon, enkele punten uit het programma staan me niet aan, is dat nu zo moeilijk te begrijpen? |
|
![]() |
![]() |