Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 mei 2008, 16:02   #61
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Hans Teeuwen had inderdaad gelijk, ik ben niet inhoudelijk bezig. Ik wijs je er enkel op dat, in tegenstelling tot jouw bewering, de 3 vrouwen zich absoluut niet lieten doen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2008, 16:07   #62
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Hans Teeuwen had inderdaad gelijk, ik ben niet inhoudelijk bezig. Ik wijs je er enkel op dat, in tegenstelling tot jouw bewering, de 3 vrouwen zich absoluut niet lieten doen.
Islamaanhangers laten zich nooit doen. Hun islam is immers alles voor hen en dat zullen ze dan ook door dik en dun (met alle mogelijke middlen) verdedigen. Dat wil daarom niet zeggen dat zij niet de vloer zijn aangeveegd, ze beseffen het alleen zelf niet.
Oud 25 mei 2008, 16:43   #63
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Zwakjes.
Oud 25 mei 2008, 16:49   #64
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morgen Bekijk bericht
Mja ik zou dat net boeiend vinden, om die bezig te zien.
Boeiend ? En naast een varken in de vlieger zitten ?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2008, 16:50   #65
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hrafnar Bekijk bericht
Ik heb ook enigzins mijn wenkbrauwen gefronst over dat geit in "ingepakte geit". "Ingepakte baarmachine" danwel "ingepakte broedmachine" waren beter geweest.
Inderdaad, ik heb er ook moeite mee om onschuldige dieren te horen beledigen...
Oud 25 mei 2008, 16:56   #66
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Zie je het verschil echt niet?
Je moet nu niet met foefkes afkomen en de zaken verdraaien. [b]Je had het niet over de stof, je had het over een mens.[/B]En nu durf je zelfs niet achter je eigen schrijfsels staan.
Kunt u dat nu bewijzen ? Weer niet, zeker ?
Oud 25 mei 2008, 17:29   #67
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Boeiend ? En naast een varken in de vlieger zitten ?
Haha ja

Maar dat stinkt en kakt en eet u 'maatlijd' op. Zou mss ook op men schoot kruipen, dus liever niet
morgen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2008, 17:31   #68
bk232214
Gouverneur

Standaard aub

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Zolang het verhaal niet bevestigd is, heeft het ook geen zin erover te lullen.
als je daar niet tegen kunt blijft dan uit het vliegtuig met die zever altijd . Wij moeten hun godsdienst eerbiedigen *knip* die mensen komen naar hier om gerust gelaten te worden

Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 25 mei 2008 om 21:54.
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2008, 17:47   #69
bk232214
Gouverneur

Standaard wij hebben

Citaat:
Correct. Hij provoceert om te provoceren, en verschuilt zich achter de vrije meningsuiting. Nu wentelt hij zich uiteraard in zijn martelaarsrol, ocharme.

Het is zijn recht om te provoceren, dat is correct, maar het is en blijft een simpele provocateur. Een provocateur die amper kan tekenen trouwens, en eigenlijk niet echt grappig is.

Persoonlijk dacht ik dat cartoonisten toch wel op zijn minst af en toe grappig dienden te zijn en toch enig tekentalent in de vingers dienden te hebben. Blijkbaar heb ik me vergist.

Terug naar het onderwerp: de moslima had het recht om dat te vragen, maar de vliegtuigmaatschappij mocht er niet op ingaan. Dan moet ze maar thuisblijven als ze niet graag naast een man zit.
Wij hebben deze mensen naar hier gebracht als gastarbeiders soms tegen hun wil in zodus hebben zij recht dat wij naar hun godsdienst luisteren met die zever altijd laat die mensen nu toch eens gerust wand anders gaan zij terug wie gaat al dat werk doen en wie gaat er dan op SPA stemmen en dan nog niet gesproken over de vergrijzing en wie gaat er onze pensioenen betalen en niet vergeten onze gezondheidszorg en het geld voor het OCMW wie denk je wie dat allemaal gaat betalen en niet vergeten kindervergoeding met die zever altijd laat die mensen nu eens gerust aub of moet ik soms op mijn knieen komen vragen
Oud 25 mei 2008, 17:57   #70
bk232214
Gouverneur

Standaard u had

Citaat:
Als iemand iemand anders een hoer noemt, vind ik dat geen vrije meningsuiting. Dit is schelden, beledigen.
Als iemand iemand anders een ingepakte geit noemt, vind ik dit geen vrije meningsuiting, dit is schelden, beledigen.
Als je dan nog afkomt met het foefke dat je met "ingepakte geit" niet een mens maar een "lapje stof" bedoeld, vind ik dat zeer zwak.
Vooral van iemand die "alleen een ideologie bekritiseer en geen mensen beledig"
http://forum.politics.be/showthread....42#post3372342
U had beter paus geworden
Oud 25 mei 2008, 18:08   #71
frituur oswald
Partijlid

Standaard

[quote]
Citaat:
Goh, wat een idioot bericht. Ik ga het mezelf gemakkelijk maken en je niet teveel vernederen, door enkel je grootste flaters eruit te filteren:

1. Vrijheid van meningsuiting is een prachtig iets, geen groter voorstander ervan dan ik. Slechts weinigen beseffen echter dat er een heel dunne grens is tussen regelrecht schelden - gegrond of ongegrond - en vrije meningsuiting.

Als ik vind dat jij een debiele lul bent, en jouw moeder de grootste matras van Vlaanderen, en ik vertel dit tegen iedereen die het wil weten + ik maak complete websites + pamfletten gericht tegen jou en je moeder waarop ik mijn mening naar hartelust kan ventileren, overschrijdt dit uiteraad de vrijheid van meningsuiting.

Heel erg moeilijk te begrijpen is dit niet, dacht ik zo. Wel, Nekschot doet ongeveer hetzelfde. Het is de logica zelve dat daar eens problemen van moesten komen.

2. Iedereen die het blijkbaar anders ziet, is volgens jou "een linkse extremist." Zie je de zaken altijd zo zwart/wit ? Wat een vreemde, enge, beperkende en onvolwassen visie op de mensheid. Hoe oud ben je, 18 jaar ?

3. Nekschot zegt helemaal niet de waarheid, tenzij je grove veralgemeningen en eeuwenoude clichés de waarheid noemt. Ik durf te wedden dat je zijn werk amper kent.

Nekschot is een provocateur, die kickt op aandacht en zich nu in de martelaarsrol wentelt.

En vrije meningsuiting of niet, wie graag provoceert moet ook maar tegen een stootje kunnen.[/QUOTE]
Als geïnteresseerde waarnemer weet u ongetwijfeld dat Nekschot één van de Nederlanders is die politiebescherming geniet (of genoot) vanwege het risico op het spreekwoordelijke “stootje” waar u zo fijntjes op alludeert. Sedert de provocaties van Van Gogh en Fortuyn ophielden door toedoen van het stootje (waar een samenleving maar tegen moet kunnen, zoals u zo stellig weet) is men in Nederland voorzichtig geworden: schilderijen worden van de muur gehaald, passagiers worden op hun plaats gezet (o, topic), schrijvers, kranten, regisseurs doen aan zelfcensuur, verkozenen duiken onder. Niet alleen in Nederland natuurlijk, maar kom. Met recht, zo vindt u, zijn stootjes gerechtvaardigd zolang de censuur zijn doel mist, zolang er snoodaards zijn die er zich niet aan onderwerpen. Nekschot voegt zich niet naar de nieuwe censuur en moet maar tegen een stootje kunnen, niet? Als u Nekschot toegevoegd heeft aan uw lijst met wie stootjes incasseerde (waarop nu al van Gogh en Fortuyn figureren), wie zal dan de volgende zijn?

Het kan aan mij liggen, maar vooralsnog slaag ik er niet in om respect op te brengen voor u en mensen van uw slag. Nu, waar ik nu niet in slaag, slaag ik morgen misschien wel, maar er zal dwang mee gemoeid zijn. En we zijn op goede weg, toch wat de dwang betreft. U kunt tevreden zijn.

Voor de periode dat er in de Lage Landen nog een paar onverlaten zijn die de censuur trotseren, wens ik u een permanente domicilie toe in –bijvoorbeeld- Iran, Soedan, Saoudi Arabië, Afganistan en noem maar op. In afwachting dat de zaak hier uitklaart, kunt u zich ginds vergenoegen in de talrijke stootjes waar antagonisten maar moeten tegen kunnen.

Goeie reis Kiko, als de zaak hier uitgeklaard is verneemt u het ginds wel van de muezzin.
frituur oswald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2008, 18:17   #72
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Neemt ni weg dat het geen emancipatie zou kunnen zijn...
Sure, beste Bhairav, koranisch voorgeschreven gedrag is idd geemancipeerd, daar kunnen we anno 21-ste eeuw nog een puntje aan zuigen.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2008, 18:26   #73
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 Bekijk bericht
Wij hebben deze mensen naar hier gebracht als gastarbeiders soms tegen hun wil in zodus hebben zij recht dat wij naar hun godsdienst luisteren met die zever altijd laat die mensen nu toch eens gerust wand anders gaan zij terug wie gaat al dat werk doen en wie gaat er dan op SPA stemmen en dan nog niet gesproken over de vergrijzing en wie gaat er onze pensioenen betalen en niet vergeten onze gezondheidszorg en het geld voor het OCMW wie denk je wie dat allemaal gaat betalen en niet vergeten kindervergoeding met die zever altijd laat die mensen nu eens gerust aub of moet ik soms op mijn knieen komen vragen
Zeg, het is niet dat ze naar hier werden gehaald met kettingen rond hun nek en benen he (zoals de Afrikaanse slaven destijds). Ze wisten dat ze hier een toekomst konden opbouwen en dat hebben (sommigen) dan ook gedaan.

En wat die pensioenen e.d. betreft: wie niet werkt, kan onze pensioenen ook niet betalen he... Drugsgeld e.d. zullen ze niet in de staatskas deponeren.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2008, 18:52   #74
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

't Is maar een vraag, hoor:

is dat verhaal ondertussen al bevestigd door KLM?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2008, 18:52   #75
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Kunt u dat nu bewijzen ? Weer niet, zeker ?
Wat denk je zelf? Had ze het over een mens of over een lapje stof?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
als een ingepakte geit eist dat een toevallige medepassagier niet in de stoel naast haar mag zitten gaat ze niét over de schreef? Of werd die ingepakte geit ook vervolgd?
Voor alle zekerheid heb ik het haar nog gevraagd.
http://forum.politics.be/showthread....36#post3447536
Maar misschien krijg ik weer geen antwoord.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2008, 22:08   #76
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als geïnteresseerde waarnemer weet u ongetwijfeld dat Nekschot één van de Nederlanders is die politiebescherming geniet (of genoot) vanwege het risico op het spreekwoordelijke “stootje” waar u zo fijntjes op alludeert.
Als ik bedoel "stootje", bedoel ik vanzelfsprekend dat hij ook tegen kritiek en/of tegenstand moet kunnen. Dat is niet meer dan fair.

Jij blijkt evenwel te insinueren dat ik vind dat Nekschot moet geëxecuteerd worden, of het zwijgen opgelegd worden, of gecensureerd worden, of dat ik mijn schouders zou ophalen indien hij morgen het slachtoffer zou worden van een humorloze fundamentalist.

Niets is minder waar. Ik heb dat nooit geschreven, gezegd of geïnsinueerd. Zo ja, citeer me dan eventjes, wil je ?

Al jouw interpretaties van "tegen een stootje kunnen" zijn volledig ten laste van je op hol gedraaide fantasie.

Ik heb heel duidelijk gezegd dat er geen groter voorstander is van vrije meningsuiting dan ik. In tegenstelling tot jou, besef ik echter maar al te goed dat het recht van vrije meningsuiting voor velen tegelijk een vrijgeleide is voor het schofferen van gehele bevolkingsgroepen, leugens verspreiden, clichés uitvergroten en oproepen tot haat en discriminatie.

Ik heb een nieuwtje voor jou : vrijheid van meningsuiting is niet absoluut. Je zegt niet zomaar alles wat je wil.

Goh, wie had dat gedacht ?! Jij alvast niet, dat ben ik zeker.
Oud 26 mei 2008, 08:05   #77
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Als iemand iemand anders een hoer noemt, vind ik dat geen vrije meningsuiting. Dit is schelden, beledigen.
Als iemand iemand anders een ingepakte geit noemt, vind ik dit geen vrije meningsuiting, dit is schelden, beledigen.
Als je dan nog afkomt met het foefke dat je met "ingepakte geit" niet een mens maar een "lapje stof" bedoeld, vind ik dat zeer zwak.
Vooral van iemand die "alleen een ideologie bekritiseer en geen mensen beledig"
http://forum.politics.be/showthread....42#post3372342
Als jij dit schelden noemt dan stel ik voor dat je bij de politie gaat. Eens zien hoe lang je je goede voornemens kan houden.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2008, 08:06   #78
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Helemaal niet. Zowel Hans als de moslima's gaven flink van katoen.

Hans Teeuwen had wel het publiek achter zich, dat gaf de doorslag, maar om nu te zeggen dat hij "de vloer aanveegde" is er flink wat over.

Hij heeft hen serieus belachelijk gemaakt. Lang leve Hans.
Oud 26 mei 2008, 08:22   #79
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Goh, wat een idioot bericht. Ik ga het mezelf gemakkelijk maken en je niet teveel vernederen, door enkel je grootste flaters eruit te filteren:

1. Vrijheid van meningsuiting is een prachtig iets, geen groter voorstander ervan dan ik. Slechts weinigen beseffen echter dat er een heel dunne grens is tussen regelrecht schelden - gegrond of ongegrond - en vrije meningsuiting.

Als ik vind dat jij een debiele lul bent, en jouw moeder de grootste matras van Vlaanderen, en ik vertel dit tegen iedereen die het wil weten + ik maak complete websites + pamfletten gericht tegen jou en je moeder waarop ik mijn mening naar hartelust kan ventileren, overschrijdt dit uiteraad de vrijheid van meningsuiting.

Heel erg moeilijk te begrijpen is dit niet, dacht ik zo. Wel, Nekschot doet ongeveer hetzelfde. Het is de logica zelve dat daar eens problemen van moesten komen.

2. Iedereen die het blijkbaar anders ziet, is volgens jou "een linkse extremist." Zie je de zaken altijd zo zwart/wit ? Wat een vreemde, enge, beperkende en onvolwassen visie op de mensheid. Hoe oud ben je, 18 jaar ?

3. Nekschot zegt helemaal niet de waarheid, tenzij je grove veralgemeningen en eeuwenoude clichés de waarheid noemt. Ik durf te wedden dat je zijn werk amper kent.

Nekschot is een provocateur, die kickt op aandacht en zich nu in de martelaarsrol wentelt.

En vrije meningsuiting of niet, wie graag provoceert moet ook maar tegen een stootje kunnen.

Dag "echte vent" Mij vernederen daar moet je vroeger voor opstaan. Als er iemand is die alles verdraait dan zullen het wel mensen met uw gedachtengoed zijn. Vrije meningsuiting telt steeds. Het gaat niet over iemand persoonlijk maar over een religie en een groep mensen die zich weigeren te integreren. Een groep mensen die hun religie misbruiken. Ze gebruiken hun religie als excuus om mensen te terroriseren, autochtone vrouwen aan te pakken, ieder die ongelovig is te minachten, de schuld van hun onkunde op ongelovigen steken. Nogal wiedes dat je iemand persoonlijk aanpakt strafbaar is onder de noemer stalken. Als je een religie een groep mensen hun fouten blootlegt via cartoons, dat dit vrije meningsuiting is. Ik probeer niet te lachen met uw manier van denken. Ik probeer beleefd te blijven. Maar ahahahahaaa cartoons van een oude "achterlijke" religie die vrouwen discrimineert en de wereld terroriseert vergelijken met een persoonlijke aanval op 1 individu. sorry dat ik lach ahahahahahaha

Uw gedachtengang is zo voorspelbaar voor links extremisten die de islam door elkeen zijn strot wil steken. Een eeuwenoude godsdienst die ongelijkheden predikt, noem je geen cliches maar de waarheid. Maar natuurlijk u als man zal er pas mee te maken krijgen als uw dochter wegens ongelovig aangepakt wordt. Helaas zal het dan te laat zijn. Stop de islamisering nu. Stop de discriminatie van vrouwen nu. Stop het lijden van dieren nu !

Nekschot je bent een held ! Durf de waarheid zeggen, als je vermoord wordt, is de onverdraagzaamheid van de islam weer zeer realistisch. Dan pas ben je een martelaar.

Het zou zo simpel kunnen zijn. Democratie is gelijkheid voor ieder. Ook vrijheid van godsdienst en vrijheid van mening. Tegen het lijden van dieren. Maar de islam is tegen al deze standpunten. De islam is tegen vrije meningsuiting en tegen gelijkheid van vrouw en man, voor het lijden van dieren.

Werkt onze democratie dan nog wel? .... de islam was niet voorzien toen we onze democratie opstarten .... laten we dan nu ingrijpen !
Oud 26 mei 2008, 17:50   #80
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Mij vernederen daar moet je vroeger voor opstaan.
Daar hoef ik helemaal niet voor op te staan, dat doe je zelf met bevoorbeeld onderstaande bekrompen uitspraak:

Citaat:
Uw gedachtengang is zo voorspelbaar voor links extremisten die de islam door elkeen zijn strot wil steken.
Tiens, nu ben ik een "linkse extremist" die de islam door elkeen zijn strot wil steken, enkel en alleen omdat ik het aangedurfd heb om een bepaald cartoonist kritisch te benaderen... Ik heb je onlangs nog gezegd om op te passen met je zwart-wit houding, de wereld is echt wel stukken ingewikkelder dan je dozijn hersencellen bevatten kunnen.

Ik weet dat in jouw "alles of niets"-wereldbeeld geen plaats is voor enige nuance, maar dat is mijn probleem niet. Je beseft het uiteraard niet, maar met een dergelijk wereldbeeld heb je eigenlijk veel gemeen met de gemiddelde moslimfundamentalist: je bent voor hen, of tegen hen, en een grijze tussenzone is simpelweg onmogelijk.

Triestig om de wereld zo te moeten zien. En lekker gemakkelijk ook, niet ?

Wat de Islam betreft : ik huiver bij de gedachte te moeten leven onder een Islamregime, aangezien qua individuele vrijheid, seksualiteit + tolerantie t.o.v. niet gelovigen de Islam echt wel zwaar achterop hinkt.

Ik daag je bijgevolg uit wat berichten te vinden waar ik de Islam op om het even welke manier verdedig, goedpraat of "door de strot duw." Dat mag geen probleem zijn voor jou, aangezien je mij al voor de tweede keer een linkse extremist noemt.

Neem vooral je tijd.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be