![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hans Teeuwen had inderdaad gelijk, ik ben niet inhoudelijk bezig. Ik wijs je er enkel op dat, in tegenstelling tot jouw bewering, de 3 vrouwen zich absoluut niet lieten doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() Islamaanhangers laten zich nooit doen. Hun islam is immers alles voor hen en dat zullen ze dan ook door dik en dun (met alle mogelijke middlen) verdedigen. Dat wil daarom niet zeggen dat zij niet de vloer zijn aangeveegd, ze beseffen het alleen zelf niet.
![]() |
#63 |
|
![]() Zwakjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Gouverneur
|
![]() als je daar niet tegen kunt blijft dan uit het vliegtuig met die zever altijd . Wij moeten hun godsdienst eerbiedigen *knip* die mensen komen naar hier om gerust gelaten te worden
Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 25 mei 2008 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Partijlid
|
![]() [quote]
Citaat:
Het kan aan mij liggen, maar vooralsnog slaag ik er niet in om respect op te brengen voor u en mensen van uw slag. Nu, waar ik nu niet in slaag, slaag ik morgen misschien wel, maar er zal dwang mee gemoeid zijn. En we zijn op goede weg, toch wat de dwang betreft. U kunt tevreden zijn. Voor de periode dat er in de Lage Landen nog een paar onverlaten zijn die de censuur trotseren, wens ik u een permanente domicilie toe in –bijvoorbeeld- Iran, Soedan, Saoudi Arabië, Afganistan en noem maar op. In afwachting dat de zaak hier uitklaart, kunt u zich ginds vergenoegen in de talrijke stootjes waar antagonisten maar moeten tegen kunnen. Goeie reis Kiko, als de zaak hier uitgeklaard is verneemt u het ginds wel van de muezzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat die pensioenen e.d. betreft: wie niet werkt, kan onze pensioenen ook niet betalen he... Drugsgeld e.d. zullen ze niet in de staatskas deponeren.
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is maar een vraag, hoor:
is dat verhaal ondertussen al bevestigd door KLM?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Wat denk je zelf? Had ze het over een mens of over een lapje stof?
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....36#post3447536 Maar misschien krijg ik weer geen antwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Jij blijkt evenwel te insinueren dat ik vind dat Nekschot moet geëxecuteerd worden, of het zwijgen opgelegd worden, of gecensureerd worden, of dat ik mijn schouders zou ophalen indien hij morgen het slachtoffer zou worden van een humorloze fundamentalist. Niets is minder waar. Ik heb dat nooit geschreven, gezegd of geïnsinueerd. Zo ja, citeer me dan eventjes, wil je ? Al jouw interpretaties van "tegen een stootje kunnen" zijn volledig ten laste van je op hol gedraaide fantasie. Ik heb heel duidelijk gezegd dat er geen groter voorstander is van vrije meningsuiting dan ik. In tegenstelling tot jou, besef ik echter maar al te goed dat het recht van vrije meningsuiting voor velen tegelijk een vrijgeleide is voor het schofferen van gehele bevolkingsgroepen, leugens verspreiden, clichés uitvergroten en oproepen tot haat en discriminatie. Ik heb een nieuwtje voor jou : vrijheid van meningsuiting is niet absoluut. Je zegt niet zomaar alles wat je wil. Goh, wie had dat gedacht ?! Jij alvast niet, dat ben ik zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij heeft hen serieus belachelijk gemaakt. Lang leve Hans. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dag "echte vent" ![]() Uw gedachtengang is zo voorspelbaar voor links extremisten die de islam door elkeen zijn strot wil steken. Een eeuwenoude godsdienst die ongelijkheden predikt, noem je geen cliches maar de waarheid. Maar natuurlijk u als man zal er pas mee te maken krijgen als uw dochter wegens ongelovig aangepakt wordt. Helaas zal het dan te laat zijn. Stop de islamisering nu. Stop de discriminatie van vrouwen nu. Stop het lijden van dieren nu ! Nekschot je bent een held ! Durf de waarheid zeggen, als je vermoord wordt, is de onverdraagzaamheid van de islam weer zeer realistisch. Dan pas ben je een martelaar. Het zou zo simpel kunnen zijn. Democratie is gelijkheid voor ieder. Ook vrijheid van godsdienst en vrijheid van mening. Tegen het lijden van dieren. Maar de islam is tegen al deze standpunten. De islam is tegen vrije meningsuiting en tegen gelijkheid van vrouw en man, voor het lijden van dieren. Werkt onze democratie dan nog wel? .... de islam was niet voorzien toen we onze democratie opstarten .... laten we dan nu ingrijpen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Daar hoef ik helemaal niet voor op te staan, dat doe je zelf met bevoorbeeld onderstaande bekrompen uitspraak:
Citaat:
Ik weet dat in jouw "alles of niets"-wereldbeeld geen plaats is voor enige nuance, maar dat is mijn probleem niet. Je beseft het uiteraard niet, maar met een dergelijk wereldbeeld heb je eigenlijk veel gemeen met de gemiddelde moslimfundamentalist: je bent voor hen, of tegen hen, en een grijze tussenzone is simpelweg onmogelijk. Triestig om de wereld zo te moeten zien. En lekker gemakkelijk ook, niet ? Wat de Islam betreft : ik huiver bij de gedachte te moeten leven onder een Islamregime, aangezien qua individuele vrijheid, seksualiteit + tolerantie t.o.v. niet gelovigen de Islam echt wel zwaar achterop hinkt. Ik daag je bijgevolg uit wat berichten te vinden waar ik de Islam op om het even welke manier verdedig, goedpraat of "door de strot duw." Dat mag geen probleem zijn voor jou, aangezien je mij al voor de tweede keer een linkse extremist noemt. Neem vooral je tijd. |
|
![]() |
![]() |