![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dat heeft Jean-Marie Dedecker gedaan toen (daarmee dat die sleutels wat uit de mode zijn). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dank je |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Nu hebben ze in die fourgon van vervoer een scheermesje gevonden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom hebben Dutroux zijn handboeien eigenlijk sleuteltjes nodig?
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't Zal voor Michèle Martin zijn. Die scheert zich misschien intiem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() wo 24/03/04 - In de celwagen waarmee Marc Dutroux elke dag naar het gerechtsgebouw gebracht wordt, is een wegwerpscheermesje gevonden. Het parket vindt het incident niet de moeite waard om te onderzoeken.
Het wegwerpscheermesje is gevonden bij een controle van de celwagen. Het is absoluut niet duidelijk of het door één van de verdachten werd meegebracht. Wellicht kwam het tijdens één van de andere transporten in de wagen terecht en is er geen enkele reden om te veronderstellen dat het mesje voor Dutroux bedoeld was. Er komt geen onderzoek naar het incident want de procureur beschouwt de nieuwe vondst niet als onrustwekkend. Het incident is het vierde op rij. De eerste dag van het proces vloog de deur van de celwagen open, vorige week was er een zijdeur die niet goed sloot en ook vorige week werd er een sleutel voor handboeien in een pak zout gevonden in de gevangenis. Dat laatste incident wordt wel onderzocht maar het onderzoek is nog niet afgerond.
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Oftopic
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En een scheermesje in z'n wagen , een sleutel in z'n zout... wat volgt er dan ??? een agent die de deur opendoet ???????
![]() |
![]() |
#77 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Schepen
|
![]() Euhm, voor wie het nog niet wist;
er worden dagelijks sleutels van handboeien gevonden in de cellen van gedetineerden, en niet enkel sinds 'de sossen' de portefeuille van justitie gekregen hebben. Verwilghen bleek na De Clerck ook beloftevol, maar heeft op dezelfde manier in de stront geroerd als al zijn voorgangers, in plaats van de stront gewoon op te kuisen. Laurette is ook op diezelfde manier bezig.. Justitie is nu eenmaal en delicate zaak. Je kan van bovenhand ontzettend veel orders blijven geven; als er in je organigram euvels zijn en mensen die tegen werken, kan je nooit echt goed werk afleveren. Ik ben daarom van mening dat justitie hervormd moet worden..en liefst helemaal.. Mannekes, verkoop het vel van de beer niet alvorens ie geschoten is he..
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Mensen,
Je moet eens gaan kijken hoe, in Antwerpen bv. de griffies moeten werken. Prehistorisch. Wij zijn in de EU ook het land dat zijn rechters het slechtst betaalt! De regering heeft bovendien het ongelukkige idee gehad om het emeritaat af te schaffen. Welke jurist wil dan nog de magistratuur in? Er is zoveel meer te verdienen elders! Spijtig, heel spijtig. Er is een hele inhaalbeweging nodig om onze magistratuur op te waarderen. |
![]() |
![]() |