![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Brusselaars kunnen ook niet anders en toch zijn ze nooit content.
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=105114&page=3 http://forum.politics.be/newreply.ph...eply&p=3458846 Laatst gewijzigd door I amsterdam : 29 mei 2008 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Want kijk eens aan...zelfs de wetten zijn dusdanig door de machtselite en hun apologeten geconsipieerd dat zelfs ad hoc anti-Belgicistische sentimenten strafbaar zijn. Ik vind jou trouwens nog mild...U staat ons nog toe om met de blokjes te gaan spelen...rechterlijke ideologiegenoten van jou zouden na collectieve familiale broodroof eerder overgaan tot het ontnemen van burgerrechten.
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() [quote=Fieseler;3459154]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt Knuppel, ik ga het straks proberen. Het is een foto die ik heb toegezonden gekregen via mijn e mail.
Laatst gewijzigd door Garry : 29 mei 2008 om 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar België wel, natuurlijk. Laatst gewijzigd door Rob Roy : 29 mei 2008 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je bent hier zeer goed bezig, Kim, geen enkele verwijzing naar "den Ollander". Doe zo voort. ![]() [/signalement] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat wel is, is dat het net de Franstaligen zijn die op een splitsing aan het sturen zijn en dat ze het separatistisch gevoel in Vlaanderen serieus aanwakkeren. laat er een pure splitsing van BHV en een staatshervorming waar en de regio's en de federatie positief uitkomen en je hebt een andere wereld. maar neen, ze blijven de totaal onrealistische uitbreiding van Brussel eisen, ze blijven incivieke burgemeesters steunen, ze sturen heel de wereld op Vlaanderen af en ze weigeren maatregelen te steunen die vooral goed zijn voor Wallonië. toch ongelooflijk??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Vandaag moet A gesplitst worden, morgen B en vervolgens C enz... In de polarisatie-politiek in België scoor je vooral met dit thema. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen azert, ze willen een splitsing en ze willen zoveel mogelijk.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ah nee, dat mag natuurlijk niet.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() P.be is het enige forum waar ik actief ben. En wat de Franstaligen betreft: ik trek wel m'n conclusies als ik ze in levenden lijve zie en er mee babbel.
![]() |
#78 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() Nochthans zijn er nog nooit zo veel Vlamingen voor een onafhankelijk Vlaanderen dan wel een hereniging van Vlaanderen en Nederland geweest als 2007 en 2008.
|
![]() |
![]() |