![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, dat denkt het Vlaams Blok niet. By the way, u hebt hier twee keer het woord 'racisme' verkeerd gespeld, Grote Denker ![]() ![]() ![]() ![]() Wat een nepreaktie, Jezuschristusnogaantoe ![]() ![]() ![]() ![]() En zo'n kastaar durft dan van anderen te zeggen dat ze niet kunnen nadenken ![]() ![]() ![]() ![]() Man, gij kunt zelfs niet schrijven ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Feitelijk gaat het hier over een nieuwe manier om zich elitair voor te doen. De zogenaamde 'verdraagzamen' en 'breeddenkenden' hebben een heel discours ontwikkeld (zonder veel nadenken ![]() Hun hautain en asociaal gedrag escaleert dan nog, wanneer ze de kritiek op het vreemdelingenbeleid, die voor een groot deel uit deze wijken komt, afdoet als 'racisme' en zelfs 'fascisme'! Werkelijk het toppunt van DIKKENEKKERIJ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
hindsight is 20/20 zeggen ze aan de overkant van het water, hoeveel volk in België durfde er in pakweg 1969 zeggen dat al die enorme putten in de grond tijds- en geldverspilling waren? juist
![]() |
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat onze bevolking langzaamaan vergrijst , wil nog niet zeggen dat we aan het uitsterven zijn. Wanneer de samenleving kind- en gezinsvriendelijker zou worden, kan er best een 'inhaalbeweging' plaatsvinden. En, tenslotte, hier is een woord van meer dan vier lettergrepen: DIKKENEKKENGELUL ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je vindt dus ook dat de posts van "Hansi" en "kweethetwelenkweethetni" te ver gaan als ik je goed begrijp? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigenlijk maken de meeste vreemdelingen gewoon gebruik van een totaal onevenwichtig systeem, zonder dat ze daar veel moeite voor moeten doen. Hoe zouden we misschien zelf zijn? Spijtig dat door diezelfde onevenwichtigheid enerzijds rasechte criminelen aan papieren geraken, en anderzijds doodbrave sukkelaars op hun kin kunnen kloppen, of vele jaren moeten wachten. Dat vindt u toch ook spijtig, niet? Het beleid moet en kan tegelijk strenger én rechtvaardiger zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ten tweede, voor mij blijft de werkelijkheid en de feiten die ik en mijn medemensen ervaren absoluut superieur boven cijfers, politieke uitgangspunten en slogans, van welke kant ze ook komen. De ervaring en niets anders regeert mijn politiek bewustzijn. 'Die Erfahrung ist die Mutter unserer Erkenntnisse', sagte Kant schon, nicht? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of wat wilt ge nu eigenlijk zeggen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die andere domme kloten die toen voor die domme kloten stemden hebben blijkbaar bijgeleerd en kiezen nu voor een andere partij tot ergernis van die domme kloten die het blijkbaar nog niet geleerd hebben. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Burgemeester
|
![]() Bobke, daar ben je serieus verkeerd in. Het aantrekken va nvreemdelingen, het vervalsen van statiestieken, het monddoodmaken van rechts, het door het strot duwen van vreemdelingenstemrecht en subsidiering van de Islam, ... is WEL een verkiezingsthema, en al heel lang.
Zogezegd om onze pensioenen te betalen en uit ideologie naar een multicultureel Europa. Een multicultureel Europa, ok, maar de moslims hebben nooit deel uitgemaakt van Europa, integendeel. Onze voorvaderen hebben hun uiterste best moeten doen om niet bezet te worden door die horden barbaren. Ten tweede, als je die nodig hebt om je pensioenen te betalen, moet je geen balast binnesmijten, maar productieve krachten. De eerste generatie kon in de mijnen gaan werken en de generaties daarna zitten meer en meer op hun kont en zijn een overlast voor de maatschappij. Hoe gaan die in godsnaam onze pensioenen later betalen. En als die generatie ouder wordt, wat ga je dan doen? Er nog meer binnenstompen? België is al te overbevolkt... Klopt niet, he mateke. Doe uw oogkleppen eens af en kijk eens naar de realiteit in plaats van blind uw ideologieën na te lopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik meen mij nochtans de slogan “Kies SP-a voor een sociaal beleid” te herinneren .
De slogan “Stem SP.a voor vreemdelingenstemrecht” zal mij ontgaan zijn zeker. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik vind het al belachelijk dat je iedere vlaams blokker gaat veralgemenen met wat ik zeg.Als jou vader een dief is gaan we toch niet zeggen dat heel je familie dat is .Dus als ik uit menne rol val ( regelmatig ) dan ben ik dat en niet heel het vlaams blok. Ten tweede Indertijd zijn die voor de mijnen naar hier gehaald , maar niet met de bedoeling dat ze de volgende 50 jaar massaal blijven komen.Degene die naar hier zijn gehaald kun je op een rij zetten denk ik zoveel zijn er niet meer van in leven.Ten derde u vind dat Hansi en ik ziekelijke praat en gedachtengang hebben, wel onze praat en gedachtegang komt voort uit het dagelijks leven in een ziekelijke maatschappij.En vermits ik opkom voor vrije meningsuiting zal ik blijven zeggen wat ik denk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Burger
|
![]() Als u racistisch bent dan is dat door de maatschappij, als een allochtoon een misdaad begaat dan is dat doordat hij achterlijk is.
Fraai.
![]() |
#76 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niemand zal betwisten dat er zoiets bestaat als Marokkaanse criminaliteit; ze bestaat net zoals er Belgische criminaliteit bestaat. Het heeft geen zin daar een ethnische kwestie van te maken, of dacht je dat een slachtoffer het minder erg vindt om door een Belgische crimineel overvallen te worden? Criminaliteit moet in zijn totaliteit aangepakt worden, niet per bevolkingsgroep. Niemand zal jouw je recht op vrije meningsuiting betwisten, maar net zoals jij blijft zeggen wat je denkt, blijven wij je wijzen op de fouten in je "redeneringen"; dat is ook ons recht op vrije meningsuiting.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij wordt dan weer geleid door haat tegen alles wat niet in het romantische plaatje van de multikul past. Voor de zoveelste keer: de gastarbeiders kwamen 'onze'(van wie?)vuile karweitjes niet opknappen (mijn grootvader bijv. deed ook vuil werk in de droge dokken), maar zijn naar hier gehaald om hogere winsten op te leveren voor het patronaat, dat daarvoor de verantwoordelijke politici flink wat smeergeld betaalde. Bovendien moeten die mensen van de eerste generatie helemaal niet ophoepelen, noch van mij, noch van het Vlaams Blok. Je bent dus weer aan het lullen, kameraad. ![]() Zelfs mensen die al veschillende keren zijn overvallen of afgesnauwd en beledigd door Marokkanen (zoals oa. ikzelf) worden door jouw soort gekleineerd. Want dan worden er allerlei insinuerende vragen bij gesteld, zoals:"Hoe kwam dat dan?" edm... Alsof het slachtoffer de agressie telkens zou uitgelokt hebben. Jullie verachten gewoon de kleine luiden die in de probleembuurten wonen (en dus blijkbaar ook de vele allochtonen die met dezelfde klachten, vooral over Marokkonen, zitten), omdat hun dikwijls terechte kritiek niet past in uw pseudo-progressief, crypto-fascistisch plaatje, uitgetekend door partijen als SP.a, PS en GROEN! En mijn gedachtengang wordt in ieder geval niet voorgeschreven door het Vlaams Blok. Ik koos voor het Vlaams Blok, omdat deze partij de meeste raakpunten heeft met de werkelijkheid waarin ik dien te leven. En er is wel degelijk een levensgroot probleem met Marokkaanse jongeren. Hun aandeel in allerlei overlast en criminaliteit is abnormaal hoog. Dat wil nog niet zeggen dat ze allemaal criminelen zijn, neen, dat weten we nu ondertussen al wel. Ze moeten gewoon volgens de wet aangepakt worden, en hun eventueel tekort schietende ouders ook. Net zoals alle andere criminelen. Het enige wat jullie doen is allerlei excuses en uitvluchten voor dit crapuul bedenken. Ze moeten gewoon goed opgevoed worden, da's al. Elke bevolkingsgroep heeft zijn eigen sukkelaars, maar die gaan niet in zulke hoge mate de criminele toer op als de Marokki's. Leg dat dan eens uit, maar dat doe je niet. Ik heb die vraag al zo dikwijls gesteld hier op dit forum, maar er komt nooit een antwoord op. Eigenaardig, nietwaar? ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() volkomen mee eens
|
![]() |
![]() |
![]() |