![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je huurt - na de vervaldatum moet je het paspoort altijd binnen brengen - een paspoort voor x aantal jaren, betaalt de volledige huurprijs op voorhand en voor het verstrijken van het huurcontract besluit de verhuurder eenzijdig het huurcontract op te zeggen zonder dat je recht hebt op een terugbetaling van de nog lopende huurtijd. Als je dat doet als privé persoon stelt een rechtbank je altijd in het ongelijk. Laatst gewijzigd door daiwa : 3 juni 2008 om 01:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel gemeentes roepen hem nu ter verantwoordig, want zij zitten dus met de problemen. En ja er zijn reeds gerechtsprocedures opgestart om dit aan te vechten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is niet omdat jij een regimeslaaf wil zijn dat wij dat allemaal willen zijn. Ik hou er niet van bedrogen en opgelicht te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is er zo'n haast gemoeid met die elektronische kaarten? Ze kunnen toch evengoed de huidige kaart door een elektronische vervangen wanneer die huidige vervalt?
Op zich ben ik geen voorstander van al dat elektronisch gedoe. Controle en nog eens controle.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een meer inkomsten die de staat nu kan genereren enkel door iedereen te verplichten zijn kaart dit jaar te vernieuwen in plaats van op de vervaldata van de oude ID-kaarten. En daar draait het dus om, geld |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom moeten we trouwens betalen voor die kaarten? Niemand heeft me ooit gevraagd of ik die wil. Van mij mogen ze alles bijhouden, ik hoef die niet. Ze zal rap beschadigd zijn.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 3 juni 2008 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik plaatste de aanhalingstekens in mijn zin dan ook bij volle bewustzijn hoor.
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de chip erin zal wel 5cent kosten. de bedrukking, laten we zeggen de groene lijntjes, 3cent het gepersonaliseerd bedrukken inclusief foto zal wel 2cent kosten het folietje erover zal ook wel nog 1 cent kosten. de rest zal allemaal handling kosten zijn, de post verdient er meer aan dan het kost bvb... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kosten van de loketwerker en alles wat er bijkomt kijken zijn immers voor de gemeentes en niet voor de staat, die betaald enkel het kaartje en vraagt daar dan 12€ voor aan de burger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Staatssecretaris
|
![]() En nogmaals: slechts in DECEMBER 2009 moeten we een elektonische id hebben. DECEMBER 2009 !
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee hoor, januari 2014.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Staatssecretaris
|
![]() Federale wetgeving zegt : december 2009. Alles daarvoor, negeer ik gewoon !
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mijn kaart zegt: geldig tot januari 2014. Alles daarvoor negeer ik gewoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
voor 2013 moeten ze niet afkomen.
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zit het nu met die elektronische kaarten?
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() dat had ik me ook vast voorgenomen ... tot ik een nodig had voor mijn job (electronische identificatie vereist voor een bepaalde softwaretoepassing) ... zonde ik had dat graag eens op de spits gedreven ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens het artikel in "De Morgen" moeten wij nog een beetje wachten, er is kans dat ze allemaal moeten vernieuwd worden.
De huidige "nieuwe" ID van het "Afrikaans apenland" zouden niet veilig zijn... http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...e-kraken.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() capiche...? De staat draait dus niet rond u en gij moogt de wet overtreden hoor maar je zal er een prijs voor betalen hetzelfde met u kaart houdt die bij tot 2014 het zal je lukken alleen zal het je kosten!
![]() |
![]() |