![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy : 6 juni 2008 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De vaste benoeming, nog nooit van gehoord? Kijk, ik kan dat ook: er is een school in Mechelen, waar de VB'ers willen dat moslimleerlingen systematisch gebuisd worden. Ik moet zien dat ik niet te veel vertel want leraars zijn angstig. Ze hebben schrik van de rechtse dictatuur die wil dat ze zwijgen. pamperaar krijg je zo snel opgeplakt en dreigementen dat je contract niet wordt verlengd. De angst is er onder de linkse vlaming.
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() ik heb daar wel redenen voor: de vaste benoeming beschermt zowiezo leerkrachten.
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Typisch voor links indoctrine praat. Wees gerust er zal genoeg machtsvertoon via de imam en co geleverd zijn. Want ze hebben wel het geld om een ander feest te geven. Dus er is wel geld genoeg. Ziekelijk dat links denkwerk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus je vertelt leugens omdat de waarheid je links zwart hart pijn doet. Laatst gewijzigd door shaddy : 6 juni 2008 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]()
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 6 juni 2008 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Moslims hebben immers geen enkel respect voor andersgelovigen en vinden het maar normaal dat ieder zich aan hun regels aanpast, terwijl zij zelf met niets of niemand rekening houden. Het door de strot duwen van halalvlees bij niet-moslims is van dezelfde orde als moslims varkensvlees doen eten. Het is ook zo ver gekomen dat men zelfs in katholieke scholen niet meer over christelijke feestdagen durft te praten en het woord Jezus niet meer durft te gebruiken in de godsdienstlessen, die verwaterd zijn tot zedenleer. Laatst gewijzigd door Neptunus : 6 juni 2008 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zucht ![]() Mij het zwijgen opleggen zal je niet lukken. Je zal hard je best mogen doen om te gaan waar ik overal ben geweest. Wat ik heb gezien en gehoord ;daar mag je nog goed je best voor doen. Dus slik je leugens maar in en zie de waarheid in. Wees een man en aanvaard het. Het is hard en overdonderend maar het is nu eenmaal zo. Dus stop de islamisering voor het te laat is. Laatst gewijzigd door shaddy : 6 juni 2008 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze in de katholieke scholen niet meer zo religie gebonden zijn vind ik ok. Ik ben tegen religie. religie staat het evolueren en bewust worden van de mensheid in de weg. Wij evolueren naar aardbewoner. Het goddelijke zit in ieder van ons. Ik heb het voorrecht gehad om het te kunnen voelen. Ik hoop dat ooit iedereen zijn mer ka bah mag vinden. Dit kan alleen als we een halt roepen aan de islamisering. Deze extreme religie predikt ongelijkheden. is voor het lijden van dieren. Laten we de linksen laten inzien dat ze verkeerd bezig zijn. Stop de islamisering en wel nu. Laatst gewijzigd door shaddy : 6 juni 2008 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Partijlid
|
![]() En daar ligt het paard gebonden. Men gebruikt de moslimwerknemers als voorwendsel om te bezuinigen, meer niet.
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze stelden toch zelf een nieuwjaarsborrel voor? lekker niks religieus. Even vergeten dat moslims ook niet komen als er alcohol geschonken wordt misschien? Of zijn de organizatoren gewoon zo politiek correct lomp dat ze het geeneens weten? Lekker leuk waterfeestjes zonder zoetigheden omdat anders de oud-nederlandse diabetici niet willen komen misschien? plat water, bruiswater en zamzamwater misschien?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 juni 2008 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
120 kg klier ![]() Laatst gewijzigd door The_fat_bloke : 9 juni 2008 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit heeft niets met links of wat dan ook te maken. Men moet leren nuanceren, anders ziet men alles in een verkeerd verband of wordt er veralgemeend. Als er zaken zijn die niet kunnen, dan moet men een nklacht indienen. Er zijn zoveel instanties. |
|
![]() |
![]() |