![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welke tips volgt u en waarom? | |||
Ik heb geen rijbewijs/geen eigen wagen |
![]() ![]() ![]() |
12 | 46,15% |
tip 1 voor het milieu |
![]() ![]() ![]() |
8 | 30,77% |
1 brandstofprijs |
![]() ![]() ![]() |
7 | 26,92% |
2 voor het milieu |
![]() ![]() ![]() |
5 | 19,23% |
2 brandstofprijs |
![]() ![]() ![]() |
8 | 30,77% |
3 -> milieu |
![]() ![]() ![]() |
3 | 11,54% |
3 -> prijs |
![]() ![]() ![]() |
7 | 26,92% |
4 -> milieu |
![]() ![]() ![]() |
4 | 15,38% |
4 -> brandstofprijs |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,69% |
5 -> milieu |
![]() ![]() ![]() |
5 | 19,23% |
5 -> brandstofprijs |
![]() ![]() ![]() |
4 | 15,38% |
Mijn wagen rijdt niet op brandstof |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,69% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen rijstijl op mijn 50 jaar,ik kan nochtans goed auto rijden,in 25 jaar geen ongeluk gehad....
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaz heeft 2 leeuwestickers ![]() Laatst gewijzigd door Dronkoers : 10 juni 2008 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat! Rij je niet meer?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog een sticker met daarop "Kom op tegen België". Dat ze ne keer komen plakken ze!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook geen enkele boete ooit gehad
![]() Ga je dat ook inhalen ![]()
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik reed 3 maal per jaar naar Noorwegen,dus ......
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is dat ook,maar ik rij dan ook heel veilig,wat staat deze post bij K&K te doen,mss vragen aan de modjes om hem juist te zetten ..
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() geen enkele van uw tips, om eerlijk te zijn.
en het kan mij eigenlijk ook weinig schelen, om heel eerlijk te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() edit: maak daar maar 40-50 van ![]() met uitzonderingen van natuurlijk... Laatst gewijzigd door Dronkoers : 10 juni 2008 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 1. Deze is simpel maar wat gevaarlijk en pas ik liever niet meer toe. Deed ik wel toen ik nog jonger en minder bezonnen was. Gewoon remmen. Maar dan wel zachtjes. Je remlichten gaan aan maar je vertraagt ook effectief (hoewel slechts een beetje) en dat verhoogt de kans op een ongeval. Daar sta ik niet meer achter. Dom idee. 2. Deze pas ik in extreme gevallen soms nog toe. Als ik op de uiterst linkse rijstrook ben en iemand komt me bij 140 km/u aan mijn bumper kleven, dan draai ik mijn lichten uit (ik rij altijd met mijn lampen aan omdat je niet genoeg gezien kan worden, ook op zonnige dagen bij tegenlicht) en mijn alarmlichten ("de vier pinkers") aan. Dan zie je ze meteen verworden tot een klein puntje in je achteruitkijkspiegel. Meest effectieve methode. Als ze door zo te remmen zelf een ongeval veroorzaken mogen ze altijd aan de verkeersexperts uitleggen aan de hand van hun remsporen op hoeveel centimeters dat ze van mijn bumper zaten aan zulke snelheid. Maar goed... ik ben intussen rustiger geworden in het verkeer. Ik ben niet zo'n psychisch gestoorde die in een file aan gemiddeld 30 km/u van baanvak naar baanvak schiet om toch maar even de illusie te hebben om 1 km/u sneller te gaan voor 2 seconden. Bij files zet ik me comfy op het eerste vak en ga mee met de stroom van vrachtwagens. De rest mag dan thuiskomen en de rest van de avond geen honger meer hebben omwille van de stress die ze hadden door te slalommen, ik ben 5 minuten later thuis en voel me goed. Nu ja... op een bijna lege snelweg is het natuurlijk iets anders... dan durf ik ietsje sneller te rijden. Maar mijn dagen dat ik geflitst werd aan 180/u (en toen was ik al aan het uitbollen) zijn wel wat voorbij.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 10 juni 2008 om 21:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Effe ontleden omdat hier toch niet veel te beleven valt:
Citaat:
![]() Trouwens: ik heb al eens meegemaakt (ik reed niet, meegereden met iemand in een SUV...) en zo een paar gasten in hun bmw die het nodig vonden om vrij agressief voorbij te steken, voor ons te komen en dan te remmen... mijne "chauffeur" had dan weer de geweldige reactie om doodkoel gewoon verder te rijden... man, ik heb nog nooit een bmw zo rap terug zien optrekken ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Trouwens, het hypocriete dat ik nu soms aanhoor is dat ik een gek ben om tegen 200 te rijden op de plaats "waar Sterchele van de baan is gesukkelt" (ja, 't is zo zonde eh...), terwijl ze vroeger geen haar beter waren ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Punt uit... wie voor je rijdt kan elk moment iets voorhebben... afstand houden hoewel de rijstrook voor beter vatbaar is is altijd beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Na de laatste vrachtwagen ging ik netjes naar rechts en maakte hij keelafsnijbewegingen enzo. Ten slotte moest hij me nog flink afsnijden, maar daar had ik al op gerekend en de vluchtstrook was gelukkig vrij. Rare jongens, die marokanen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zo'n verrijkers 1 keer meegemaakt tot halfweg je scenario, maar ik kon toen langs rechts weg en plankgas tot 170 km/u. Mijn wagen kan sneller maar ik moet oppassen met een verkeersstrafblad tot 2009. Hun opel kadett met vier (vijf?) inzittenden kon even niet volgen. En ook geen schoen.... maar dat is nu net het mooie van je verhaal ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 11 juni 2008 om 00:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() ik moet wel zeggen dat ik altijd eens slik als er ene gepakt is tegen 100 in de bebouwde kom. ze pakken uw rijbewijs dan af voor 2 weken hé. als ik dan bedenk dat ik regelmatig 120 en meer rij... 't is een kwestie van geluk hebben van niet geflitst te worden zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |