![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de doodstraf heeft hij nooit gehad.
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, voor mij toont dat aan dat de eerste èn de tweede straf onvoldoende duidelijk was, en gerust wat straffere kost had mogen zijn. Niet voor iedereen sistematisch, maar wel voor die ene agressieveling.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graag gedaan.
Citaat:
Dan was dat te gruwelijk. Doodstraf volledig afgeschaft. Niet voor die vermoorde echtgenoot. Van mij mogen ze dutroux ook vrijlaten, de sukkel heeft zijn part gehad" Gezien hij 20 jaar heeft gekregen, moet je mij eens uitleggen wat de doodstraf hiertussen komt doen...
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, een spuitje lost het probleem op. Daarom zijn degenen die vroeger beul werden, nu dealers geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Donderdag j.l. zag ik hem als een volleerde keeper �* la Van Der Sar het doel verdedigen op de wandeling van de gevangenis in Brugge wanneer ik gezeten op de trein de gevangenis voorbij reed!! |
|
![]() |
![]() |