![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Burger
|
![]() Over die groepsverkrachtingen werd wel een artikel geschreven in het laatste nieuws..
Maar ik denk wel jij er enkel op uit bent om de mensen belachelijk te maken.. en hun klachten te minimaliseren.. Werk jij misschien voor de overheid ?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() In ieder geval niet voor de integratie, van de marokkanen..Da's héél duidelijk.. ![]() ![]() ![]() Zelf een van die bandietjes die zulke dingen plegen te doen..die fait divers bedoel ik ??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of begrijpt ge ook wel dat van dat hokjesdenken nogal ridicuul is? Citaat:
Tussen sociale achtergrond en criminaliteit bestaat een duidelijke samenhang, in dat geval betreft het dus een relevant gegeven. Tot nader orde heeft men echter nog geen criminaliteitsgen ontdekt en bestaat er geen verband tussen 'origine/nationaliteit' en het plegen van criminele feiten. Bijgevolg zijn die gegevens dan ook compleet overbodige details, net zoals het overbodig is om een crimineel zijn schoenmaat of kleur van ogen te vermelden. Citaat:
En dat is nu net wat men de ganse tijd wel probeert te doen!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaat weldegelijk een verband tussen criminaliteit en opvoeding
Er bestaat eveneens een verband tussen opvoeding en "cultuur" Er bestaat bovendien een verband tussen cultuur en nationaliteit. En dat alles wordt dan weer overgoten met een lekker religieus sausje!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat heeft dit in godsnaam met statistieken op zich te maken? Moet ik statistieken gevolgd hebben in school om een onderscheid te kunnen maken tussen groter en kleiner risico? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wist je bijvoorbeeld dat wanneer je jacht maakt op een konijn, en je schiet een meter vóór het konijn en een meter erachter, dat je dan altijd raak geschoten hebt, gemiddeld gezien?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Veel succes met je statistieken kerel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Een statisticus waadde door een rivier die gemiddeld één meter diep was. Hij verdronk!" (Godfried Bomans)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien men sneller rijd heeft men dan volgens jou ook niet meer kans op een ongeluk? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Raf thuiskomt en 35 Marokkanen zijn inboedel buiten ziet dragen zegt hij nog dat er geen link te leggen valt tussen Marokkanen en misdaad.
Ja zeg, ... Das geen discussie meer das ontkenning ten koste van alles. Of heeft Raf ooit eens een Marokkaanse lotto gewonnen? Inzake dat konijnenschieten, wat U doet is 2 'stalen' nemen. Statistieken benaderen de realiteit naarmate je meer stalen neemt. En een aantal van 2 is een uiterste en valt te vergelijken met 0 stalen nemen, en dit wil zeggen: oogskes toe en ik zie niks en ontken alles. Weeral een bewijs dat U alles ontkent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |