![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, 'k heb dat ook ergens gelezen ... in New York draait de bloedige heksenjacht op volle toeren. In Zweden ook trouwens heb ik van horen zeggen. Mijne maat is daar op zakenreis geweest en blijkt dat men bijna ne crimineel is als men daar rookt ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa, ik ben ook zot.
En dat weten de meeste mensen in mijn omgeving. Bovendien, daar zijn twee soorten zotten: plezante (die er zelf plezier in hebben) en ambetante. Ik ben van het plezante soort, ttz, ik amuseer me rot als ik die rokers zie en hoor balen over het feit dat ze moeten inleveren op hun verslaving. Daarom nog even een leuke slagzin: "een roker kussen is hetzelfde als een vuile asbak proper likken" En om te eindigen, nog ernstig gemeende goede raad: probeer maar gauw te stoppen met roken; want zelfs al zouden die anti-rokers geen gelijk hebben; het komt er in het leven niet op aan om gelijk te hebben, maar wel om gelijk te krijgen. En wie denkt ge dat de volgende jaren sistematisch gelijk, en nog meer gelijk gaat krijgen ???? If you can't beat them, join them.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 14 juni 2008 om 11:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mochten ze van in den beginnen hoffelijk geweest zijn, maar dan echt hoffelijk, dan zou er over die tabaksrook niet meer gezeverd worden dan pakweg over de penetrante parfum van veel te dikke dames.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En van een -gelukkig kleine minderheid- onvriendelijke verpleegsters.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alleen vrees ik dat we geen producten meer zonder symbolen zullen vinden. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu net mijn punt achter die historie.
![]() |
#72 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Binnen kunnen ook luchtverfrissers aanwezig zijn (die volgens sommigen ook al toxisch zijn) zonder dat je ervan afweet. Ik zeg: ik probeer zoveel onnodige, niet-functionele toxische stoffen rondom mij te voorkomen zonder er een obsessie van te maken. Je kan mensen toch niet verbieden om nog kuisproducten te gebruiken? Dat is een nuttig product om dingen mee schoon te maken. Hier kan je er enkel op toezien dat het aantal toxische stoffen in de producten tot het nodige wordt beperkt. Sigaretten hebben geen nuttige functie, dus die kun je weren.
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jij gelooft, of waaraan jij twijfelt, interesseert me geen moer. Wat de geneesheren-spesialisten daarover zeggen, dat vind ik al wat belangrijker. En voor die vondst van jou over die gradaties, ja dat is gewoon subliem. Ik maak hier sito presto een mail naar het sekretariaat van de Nobelprijs-winkel. Ik hoop dat je beloond wordt voor je inzet voor de wetenschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat al die puristen eens consequent zijn en ook maar meteen een klopjacht organiseren tegen iedereen die met ne gsm belt in hun directe omgeving. "Cell phone radiation" en andere electromagnetische straling waarmee we dagelijks overspoeld worden is ook niet al te gezond en men zegt zelfs dat hersentumor een explosieve toename zal zien de komende jaren tengevolge van al dat mobilofoongedoe...
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men net zo consequent is tegen alle kankerhoudende stoffen als tegen de sigaret...dan is men consequent tegen kanker en niets meer of minder. En was het daar niet om te doen?
![]() |
![]() |
#78 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Kuisproducten e.d. hebben een reden, een functie, dus ik kan ermee leven dat deze producten worden gebruikt in mijn omgeving.
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja voor een roker is het niet mogen roken al even asociaal dan wat het is voor een niet roker waar ze wel roken. Voor een roker heeft zijn sigaret wel een functie, namelijk zijn nicotine gehalte op peil houden. Anders krijgt hij zenuwen en zo.
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het volk heeft de morele plicht tot gezondheid en elk individu heeft de morele plicht daartoe zijn of haar steentje bij te dragen. Tegen roken kan dan ook niet hard genoeg worden opgetreden. Rokers mogen blij zijn dat roken nog steeds niet helemaal verboden is. Laatst gewijzigd door Cynicus : 15 juni 2008 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |