![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Islam is geen taal.
![]() |
#69 |
|
![]() "Goesting" lijkt mij afkomstig uit het Spaans, restantje van oude overheersing.
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal dit even herhalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Ik neem aan dat er bij signup geen IP controle si? (ik weetd at dit geen feilbaar systeem si maar het houd toch al de low level trolls weg).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Best wel spaans. http://nl.youtube.com/watch?v=mzgjiPBCsss Ook wel spaans maar daar ook wel la Gusta. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Maar niettemin een imperialistische cultuur zoals de Franse en Waalse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
De strekking van "gusto, gustar" is iets breder dan die van het nauwverwante Frans "goût"; het accent circonflexe in Frans duidt gewoonlijk op de weglating van oude letter(s) waarvan er 1 zo goed als altijd de letter "s" was.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 17 juni 2008 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blaas maar verder op je zak,en ja,ik ben meertalig sukkel. Dit gaat me natuurlijk weer een aantal dagen opleveren,...Niet op de doedelzak blazen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Een meertalig sukkel .... kan dat? Dit moet ik wel even op mij laten inwerken.
![]()
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() Vlaanderen onafhankelijk, met inbegrip van Brussel. Brussel een meertalige regio, NL/FR/EN. Ik voorspel dat binnen relatief korte termijn daar enkel nog engels gesproken wordt.
In Wallonië is het Nederlands nog steeds te weinig gekend. Ik heb meermaals in Brussel gewerkt in een Franstalige werkomgeving en kon me hier perfect in integreren. Mijn Frans is niet perfect maar meer dan adequaat. Ik ben echter maar weinig Walen tegengekomen die in een Nederlandstalige omgeving zouden kunnen functioneren. Dat dit nog steeds het geval is wordt bewezen door de moeilijke invulling van jobs in bv. het Kortrijkse en Vlaams -Brabant. In beide gevallen is de taalgrens zeer dichtbij, achter deze taalgrens plavijt men de straten met werklozen. Blijkbaar zijn hier toch geen geschikte kandidaten te vinden en een gebrek aan kennis van het Nederlands blijkt hier dikwijls de reden te zijn. Als we dan toch het Nederlands in Vlaanderen willen afschaffen zoals de starter van deze draad stelt, laat ons dan kiezen voor een echt grote taal. Dus zeker niet het Engels wat slechts een 350 miljoen mensen als moedertaal hebben. Laat ons dan ineens voor het Mandarijns kiezen met meer dan 1 miljard mensen die dit als moedertaal hebben en een slordige 1,6 miljard die de taal beheersen ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar alleen in het Frans.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 18 juni 2008 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |