![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Haat u ook de multicultuur? | |||
Ja, want ik heb een bekrompen etterige persoonlijkheid gecombineerd met het intellect van een zak geroosterde pinda's. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
Ja, ik ben zo intolerant dat ik een acute aanval van aambeien krijg alleen al bij het lezen van het woord "couscous" of het woord "jellaba"! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,00% |
Ja, maar ik haat Kathleen Cools nog veel meer! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
Ja, ik ben namelijk enkel nog in staat mezelf en mijn huisdier te verdragen. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ja, en ik heb ooit nog meegedaan in een aflevering van "Jambers!". |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
Ja, ik ben zo gefrustreerd en zo eng van geest dat zelfs deze enquete op mijn zenuwen werkt! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
Neen , want ik ben een normaal weldenkend goed mens. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 70,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En uitgerekend JIJ zit maar te hameren op tolerantie??? Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Het gaat erover dat mensen in deze samenleving mogen leven hoe ze willen. Er wonen nu mensen in dit land die andere gewoontes hebben dan jij. Zij moeten jouw gewoontes aanvaarden en jij moet hun gewoontes aanvaarden , alles binnen de lijntjes van de wet, comprende? Wil jij dat niet? Bon , kras dan op , waar wacht je nog op. Dat is de essentie! En nu goed lezen wat er staat hé deze keer , voor je weer hysterisch reageert. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Gedaan met dat kinderachtige gedoe nu, terug naar de essentie: jij vindt dat autochtonen de allochtonen moeten accepteren: vul dat eens in.
Moeten we aanvaarden dat ze anders eten en er anders uitzien of is er meer? En indien er niet meer is, denk je echt dat er zoveel blokkers, neo-nazis en andere etterachtige karakters zijn die dat niet doen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En als jij inderdaad geen problemen hebt met wat andere mensen eten of welke kleren ze dragen , waar maak jij je dan druk over? Dat etterig zijn slaat dan toch niet op jou? Als jij wel kan verdragen dat andere mensen er andere gewoontes op nahouden , dan ben jij voor mij een goed mens met gezond verstand en pas jij perfect in deze samenleving. Dat is ook de enige reden waarom ik op jou bericht wel reageer en op vele andere berichten in dit topic niet. Als jij overduidelijk kan schrijven dat je daar geen problemen mee hebt welke cultuur anderen beleven , dan is dat voor mij de dag van vandaag al heel wat. Meer wordt er toch niet gevraagd. De titel is "haat u de multicultuur?". Wel als jij tegen mij zegt van mij mogen zij op hun kop dragen wat ze willen , dan is dat volgens mij niet de multicultuur haten. Hetgeen ik beschijf is volgens mij de multicultuur , de aanwezigheid van meerdere gewoontes en tradities. En als je die gewoontes niet wilt verbieden , then i got no beef with you. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook opkrassen dus? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[quote]Hier maak je de fout die ik eerder al aangaf . Hou alstublief op met te denken wat ik denk.[quote] Jij denkt toch ook zonder enige aanleiding dat die 6 belachelijke redenen de enige redenen zijn waarom iemand tegen multicultuur kan zijn. Citaat:
Citaat:
En als je naar de criminaliteit kijkt kan je ook niet ontkennen dat allochtonen er hopeloos oververtegenwoordigt zijn. ... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Het is niet omdat ik homo's niet haat dat ik me geroepen voel om me eens in mijn reet te laten nenem...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() Heb je compleet gelijk in. Maar het is niet omdat enkelen het al geprobeerd hebben dat ze allemaal plannen hebben in die richting. Met de anderen kan je gerust een pint gaan pakken en je bukken om je sleutels op te rapen als je ze laat vallen zonder een bord achter je kont te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach nu begrijp ik het. U verdedigt de islam omdat u met een moslim bent getrouwt. Ik raad u aan snel naar syrie te vertrekken. Met een beetje geluk zal u daar eens uw ogen ferm opentrekken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee! De woordencombinatie 'multiculturele samenleving' is gewoon ONZIN: http://democratie.nu/bibliotheek/art...herkennen.html "De term ‘multiculturele samenleving’ is een typische blokkeringsmeme. De term is logisch contradictorisch, ongeveer zoals de uitdrukking ‘vierkante cirkel’. ‘Cultuur’ is een zeer omvattend begrip, dat zeker het geheel van grondbeginselen en basisprincipes omvat, volgens dewelke mensen samenleven. Cultuurverschillen bestaan, omdat mensen inderdaad op verschillende manieren een samenleving kunnen vormen. Een samenleving kan eventueel multi-muzikaal zijn, multi-gastronomisch, en ook multi-religieus; maar ze kan niet multi-cultureel zijn, omdat het gegeven dat men op één grondslag samenleeft automatisch impliceert dat men niet op een andere grondslag samenleeft. Een samenleving waarvan de leden bijvoorbeeld tegelijk wél en niet over godsdienstvrijheid beschikken, of tegelijk wél en niet als gelijkberechtigd worden beschouwd, is logisch onmogelijk."
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |