Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Haat u ook de multicultuur?
Ja, want ik heb een bekrompen etterige persoonlijkheid gecombineerd met het intellect van een zak geroosterde pinda's. 1 5,00%
Ja, ik ben zo intolerant dat ik een acute aanval van aambeien krijg alleen al bij het lezen van het woord "couscous" of het woord "jellaba"! 2 10,00%
Ja, maar ik haat Kathleen Cools nog veel meer! 1 5,00%
Ja, ik ben namelijk enkel nog in staat mezelf en mijn huisdier te verdragen. 0 0%
Ja, en ik heb ooit nog meegedaan in een aflevering van "Jambers!". 1 5,00%
Ja, ik ben zo gefrustreerd en zo eng van geest dat zelfs deze enquete op mijn zenuwen werkt! 1 5,00%
Neen , want ik ben een normaal weldenkend goed mens. 14 70,00%
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2008, 20:57   #61
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Neen , u gebruikte het woord "racisten" en "de grote vijand" , daar staat in mijn post niks over met betrekking tot die mensen uit dat restaurant. Maar het is al lang goed, draai en keer maar, het is niet de eerste keer dat je die truc toepast.
Ik heb nergens gezegd dat dat uw mening was. Maar u voelt zich aangesproken precies...
Citaat:
Nu zeg je het overigens al wat beter. Ja, mensen die stomverbaasd reageren omdat er in een restaurant couscous wordt opgediend zijn bekrompen en een beetje dom , zeker als je al weet hoe lang er al migranten van Noord-Afrikaanse origine in ons land wonen. Betekent dat dat slechte mensen zijn? Natuurlijk niet. Maar die mensen hebben een verzachtende omstandigheid : ze waren bejaard. Dat de samenleving verandert voelt voor die mensen raar aan. Maar voor jonge mensen , soms zelfs nog kinderen zoals hier velen overduidelijk op dit forum zitten ,
Ik vermoed dat u hiermee mij bedoelt: als je het wil weten heb ik al wel eens couscous gegeten maar vond ik het niet lekker. (Net zoals ik spruitjes niet lekker vind. Dat mag toch hoop ik, of ben ik nu een zware racist?)
Citaat:
die hebben dat excuus niet . Bij hen is die bekrompenheid puur te wijten aan domheid en slecht karakter.
Bij dit soort uitspraken begint mijn bloed te koken... Bekrompen, slecht karakter, achterlijk,... En dat gewoon omdat mensen geen couscous kennen???
En uitgerekend JIJ zit maar te hameren op tolerantie???
Citaat:
Dat ik dat voorbeeldje van die man gebruik is niet om met die man te spotten, maar om aan te tonen aan de dwaze menigte wat er aan het gebeuren is .
Die achterlijke Vlaamse boerkes toch, die niets kennen van de wereld...
Citaat:
De samenleving verandert en of je dat nu leuk vindt of niet , stoppen kun je dat niet , al typt men nog zoveel haatdragend gezeik als men wil.
De essentie van uw multiculturaliteit: de multiculturaliteit zal er komen, willes nilles, en iedereen ZAL er van genieten! Het wordt verboden om nog graag Vlaamse kost te eten, iedereen moet het voedsel van al die cultuurverrijkende samenlevingen lekker vinden! Of anders vindt het CGKR u wel![/quote]
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2008, 21:19   #62
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Ik heb nergens gezegd dat dat uw mening was. Maar u voelt zich aangesproken precies...

Ik vermoed dat u hiermee mij bedoelt: als je het wil weten heb ik al wel eens couscous gegeten maar vond ik het niet lekker. (Net zoals ik spruitjes niet lekker vind. Dat mag toch hoop ik, of ben ik nu een zware racist?)
U bent echt een genot om mee te discussiëren . U zegt iets en spreekt u zelf onmiddelijk er onder al tegen. U zegt :"u voelt zich aangesproken precies " en net er onder zegt u :"ik vermoed dat u hiermee mij bedoelt " waardoor net blijkt dat u zich snel aangesproken voelt en daarna zet je tussen haakjes ("ben ik nu een zware racist") waarmee je overduidelijk insinueert dat ik dus wel degelijk vind dat mensen die couscous niet lekker vinden racisten zijn , terwijl ik dat soort onzin helemaal nergens beweer. Je werkt jezelf in de knoei en raakt er niet meer aan uit

Citaat:
Bij dit soort uitspraken begint mijn bloed te koken... Bekrompen, slecht karakter, achterlijk,... En dat gewoon omdat mensen geen couscous kennen???
En uitgerekend JIJ zit maar te hameren op tolerantie???
Kijk , hier doe je het weer . Achterlijk en slecht karakter gaat over de nieuwe generatie haatzaaiers, belangers , neo-nazi's en andere idioten , ik bedoel het zit hier vol , kies maar uit. Maar neen , jij probeert alweer het te manipuleren zodat het lijkt alsof ik zeg dat mensen die geen couscous lusten een slecht karakter hebben. Tolerantie is voor mensen die niets verkeerd doen , mensen die anderen hun cultuur niet kunnen verdragen zijn etterige mensen. Ja , goed lezen hé , niet die mensen uit dat restaurant hé, mensen die anderen hun cultuur niet kunnen verdragen zijn etterige mensen. Voila , 2 X.

Citaat:
De essentie van uw multiculturaliteit: de multiculturaliteit zal er komen, willes nilles, en iedereen ZAL er van genieten! Het wordt verboden om nog graag Vlaamse kost te eten, iedereen moet het voedsel van al die cultuurverrijkende samenlevingen lekker vinden! Of anders vindt het CGKR u wel!
Zie je hier doe je het ook weer! Nu heb ik gezegd dat je geen Vlaamse kost meer mag eten. Waar staat dat ? U bent helemaal het noorden kwijt. Nu heb ik gezegd dat je dat voedsel MOET lekker vinden , waar staat dat ? Zie je wel , jij leest een bericht over iemand die het vreemd vindt dat mensen nog altijd niet begrepen hebben dat de samenleving verandert , en uw haat borrelt al op. Het enige wat je nog kan doen is mijn uitspraken systematisch verdraaien om toch nog een mogelijkheid te hebben om te repliceren. U begint te beweren dat ik zeg dat mensen die geen couscous lusten racisten zijn , dat ik zeg dat je geen vlaamse kost meer mag eten en nog zo'n zever.

Het gaat erover dat mensen in deze samenleving mogen leven hoe ze willen. Er wonen nu mensen in dit land die andere gewoontes hebben dan jij. Zij moeten jouw gewoontes aanvaarden en jij moet hun gewoontes aanvaarden , alles binnen de lijntjes van de wet, comprende? Wil jij dat niet? Bon , kras dan op , waar wacht je nog op. Dat is de essentie! En nu goed lezen wat er staat hé deze keer , voor je weer hysterisch reageert.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2008, 21:37   #63
Jeronimo
Minister-President

Standaard

Citaat:
U bent echt een genot om mee te discussiëren . U zegt iets en spreekt u zelf onmiddelijk er onder al tegen. U zegt :"u voelt zich aangesproken precies " en net er onder zegt u :"ik vermoed dat u hiermee mij bedoelt " waardoor net blijkt dat u zich snel aangesproken voelt en daarna zet je tussen haakjes ("ben ik nu een zware racist") waarmee je overduidelijk insinueert dat ik dus wel degelijk vind dat mensen die couscous niet lekker vinden racisten zijn , terwijl ik dat soort onzin helemaal nergens beweer. Je werkt jezelf in de knoei en raakt er niet meer aan uit
In plaats van even inhoudelijk te discussiëren ga je muggenziften?
Citaat:
Kijk , hier doe je het weer . Achterlijk en slecht karakter gaat over de nieuwe generatie haatzaaiers, belangers , neo-nazi's en andere idioten , ik bedoel het zit hier vol , kies maar uit. Maar neen , jij probeert alweer het te manipuleren zodat het lijkt alsof ik zeg dat mensen die geen couscous lusten een slecht karakter hebben.
Jij hebt nochtans gezegd dat die bejaarden vanwege hun leeftijd een excuus hadden om het niet te kunnen, maar dat dit bij de jongere generatie te wijten was aan domheid en slecht karakter...
Citaat:
Tolerantie is voor mensen die niets verkeerd doen , mensen die anderen hun cultuur niet kunnen verdragen zijn etterige mensen.
Ja , goed lezen hé , niet die mensen uit dat restaurant hé, mensen die anderen hun cultuur niet kunnen verdragen zijn etterige mensen. Voila , 2 X.
Ik dacht dat we het hadden over de mensen uit dat restaurant, en u begint plots over mensen die elkaars cultuur niet aanvaarden. Dat je veronderstelt dat iedereen cous-cous zou moeten kennen is trouwens nog iets helemaal anders dan elkaars cultuur aanvaarden. Van mij mogen jouw multi-culti-vriendjes eten wat ze willen, maar je moet van mij niet gaan eisen dat ik hun favoriete gerechten allemaal ga kennen.
Citaat:
Zie je hier doe je het ook weer! Nu heb ik gezegd dat je geen Vlaamse kost meer mag eten. Waar staat dat ? U bent helemaal het noorden kwijt. Nu heb ik gezegd dat je dat voedsel MOET lekker vinden , waar staat dat ?
Je zegt het niet, maar dat is waar jouw soort multiculturaliteit op neer komt... Helaas...
Citaat:
Zie je wel , jij leest een bericht over iemand die het vreemd vindt dat mensen nog altijd niet begrepen hebben dat de samenleving verandert , en uw haat borrelt al op.
De samenleving verandert op een vaak negatieve manier, en dat hoeven wij niet te ondergaan omdat u dat toevallig wel plezant vindt.

Citaat:
Het gaat erover dat mensen in deze samenleving mogen leven hoe ze willen. Er wonen nu mensen in dit land die andere gewoontes hebben dan jij. Zij moeten jouw gewoontes aanvaarden en jij moet hun gewoontes aanvaarden , alles binnen de lijntjes van de wet, comprende?
Aanvaarden, Ok, maar jij begint mensen die geen cous-cous kennen belachelijk te maken. (Ja ik weet het, je "wil die mensen niet belachelijk maken")
Citaat:
Wil jij dat niet? Bon , kras dan op , waar wacht je nog op. Dat is de essentie! En nu goed lezen wat er staat hé deze keer , voor je weer hysterisch reageert.
Wat wil ik niet? Zij mogen van mij gerust cous-cous eten en tulbanden dragen.
Oud 30 juni 2008, 21:42   #64
Jeronimo
Minister-President

Standaard

Gedaan met dat kinderachtige gedoe nu, terug naar de essentie: jij vindt dat autochtonen de allochtonen moeten accepteren: vul dat eens in.

Moeten we aanvaarden dat ze anders eten en er anders uitzien of is er meer? En indien er niet meer is, denk je echt dat er zoveel blokkers, neo-nazis en andere etterachtige karakters zijn die dat niet doen?
Oud 30 juni 2008, 22:14   #65
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In plaats van even inhoudelijk te discussiëren ga je muggenziften?
Dat is niet muggenziften. U moet reageren op wat ik letterlijk schrijf , niet op wat u denkt dat ik denk , goed ? Nu komen we ergens.

Citaat:
Jij hebt nochtans gezegd dat die bejaarden vanwege hun leeftijd een excuus hadden om het niet te kunnen, maar dat dit bij de jongere generatie te wijten was aan domheid en slecht karakter...
Inderdaad , wie viseer ik dus ? Die bejaarden ? Jij ? Neen , iedereen die de multiculturele samenleving haat. Zo heet dit topic , toch?

Citaat:
Ik dacht dat we het hadden over de mensen uit dat restaurant, en u begint plots over mensen die elkaars cultuur niet aanvaarden. Dat je veronderstelt dat iedereen cous-cous zou moeten kennen is trouwens nog iets helemaal anders dan elkaars cultuur aanvaarden. Van mij mogen jouw multi-culti-vriendjes eten wat ze willen, maar je moet van mij niet gaan eisen dat ik hun favoriete gerechten allemaal ga kennen.
Om iets te aanvaarden , moet je het eerst kennen. Als je het niet wilt kennen , kun je het niet aanvaarden. Als je bvb niet wilt weten dat er homosexualiteit is , kun je het bvb ook niet aanvaarden. Dus u moet wel degelijk een klein beetje bereidheid tonen om anderen te leren kennen , maar ook zij moeten bereidheid tonen om uw gewoonten , tradities en moraal te leren kennen. Maar dat betekent niet dat jij couscous moet gaan eten, hé. Als je het niet lekker vind dan eet je het toch gewoon niet. Maar het doet toch geen zeer van te weten dat het er is.

Citaat:
Je zegt het niet, maar dat is waar jouw soort multiculturaliteit op neer komt... Helaas...
Hier maak je de fout die ik eerder al aangaf . Hou alstublief op met te denken wat ik denk. Reageer op wat ik schrijf. Aanvaarding geldt ook voor de anderen. Ook zij moeten jou aanvaarden voor wie je bent , dat is een tweerichtingenstraat. Als er ooit een moslim jou belet om een stukje varkensvlees te eten (ik zeg zo maar wat) dan krijgt ie met mij te maken. (of je dat nu gelooft of niet)

Citaat:
De samenleving verandert op een vaak negatieve manier, en dat hoeven wij niet te ondergaan omdat u dat toevallig wel plezant vindt.
Hier kan ik niet op reageren , want ik weet niet wat je precies bedoelt . Als je mij concreet iets kan aangeven wat jij negatief vindt , dan kan ik daar eventueel iets over zeggen of aangeven dat ik dat onzin vind of niet.

Citaat:
Aanvaarden, Ok, maar jij begint mensen die geen cous-cous kennen belachelijk te maken. (Ja ik weet het, je "wil die mensen niet belachelijk maken")

Wat wil ik niet? Zij mogen van mij gerust cous-cous eten en tulbanden dragen.
Voila , zo moet het , je weet dus wel degelijk wat ik schreef. Misschien lijkt het voor jou dat ik die mensen belachelijk maak , maar dat is niet mijn bedoeling. Ik wil gewoon aantonen dat het toch gaat gebeuren. Het is moeilijk om dat uitgelegd te krijgen hoe de samenleving verandert. Dus probeer ik dat te tonen aan de hand van wat ik zelf ervaar. Voor mij , iemand die die "andere cultuur" goed kent , komt dat raar over dat iemand een simpel gegeven als couscous (nog) niet kent. Dat is alles wat je daar achter moet zoeken . Je moet daar niet achter zoeken: dat je dat MOET lekker vinden , je moet daar niet achter zoeken dat je geen varkensworst met bloemkool meer mag eten , dat dat een verschrikkelijk feit is , dat die mensen racisten zijn of wat dan ook , gewoon hetgeen er staat. Ik vind dat raar dat die evolutie nog niet plaats gevonden heeft , dat is alles wat er staat.

En als jij inderdaad geen problemen hebt met wat andere mensen eten of welke kleren ze dragen , waar maak jij je dan druk over? Dat etterig zijn slaat dan toch niet op jou? Als jij wel kan verdragen dat andere mensen er andere gewoontes op nahouden , dan ben jij voor mij een goed mens met gezond verstand en pas jij perfect in deze samenleving. Dat is ook de enige reden waarom ik op jou bericht wel reageer en op vele andere berichten in dit topic niet. Als jij overduidelijk kan schrijven dat je daar geen problemen mee hebt welke cultuur anderen beleven , dan is dat voor mij de dag van vandaag al heel wat. Meer wordt er toch niet gevraagd. De titel is "haat u de multicultuur?". Wel als jij tegen mij zegt van mij mogen zij op hun kop dragen wat ze willen , dan is dat volgens mij niet de multicultuur haten. Hetgeen ik beschijf is volgens mij de multicultuur , de aanwezigheid van meerdere gewoontes en tradities. En als je die gewoontes niet wilt verbieden , then i got no beef with you.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2008, 22:17   #66
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat erover dat mensen in deze samenleving mogen leven hoe ze willen. Er wonen nu mensen in dit land die andere gewoontes hebben dan jij. Zij moeten jouw gewoontes aanvaarden en jij moet hun gewoontes aanvaarden , alles binnen de lijntjes van de wet, comprende? Wil jij dat niet? Bon , kras dan op , waar wacht je nog op. Dat is de essentie! .
Zoals die moslima's die persé met een hoofddoek op een rechtbank willen verschijnen tegen de wet in.
Ook opkrassen dus?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2008, 22:48   #67
Jeronimo
Minister-President

Standaard

Citaat:
Inderdaad , wie viseer ik dus ? Die bejaarden ? Jij ? Neen , iedereen die de multiculturele samenleving haat. Zo heet dit topic , toch?
Je zei dat bejaarden een excuus hadden om cous-cous niet te kennen, maar dat het bij de jongere generatie te wijten was aan domheid en een slecht karakter. = Je MOET cous-cous kennen. => Je moet anderen hun gewoonten niet enkel accepteren, maar volgens jou ook kennen.
Citaat:
Om iets te aanvaarden , moet je het eerst kennen. Als je het niet wilt kennen , kun je het niet aanvaarden. Als je bvb niet wilt weten dat er homosexualiteit is , kun je het bvb ook niet aanvaarden.
Je bedoelt dus dat autochtonen de cultuur van allochtonen MOETEN leren kennen. En hoe zou je dat dan aanpakken? Verplichte koranlessen? Verplicht proeven van cous-cous? Of nog andere ideetjes?
Citaat:
Dus u moet wel degelijk een klein beetje bereidheid tonen om anderen te leren kennen , maar ook zij moeten bereidheid tonen om uw gewoonten , tradities en moraal te leren kennen.
Het kan mij eigenlijk weinig schelen wat een Marokkaan, Chinees, Turk, Afrikaan,... thuis eet. Ik hoef niet te weten hoe hun kledingsstukken heten. Ben ik nu niet bereid om hen te aanvaarden? Ik ben gewoon niet geïnteresseerd, zij doen thuis wat ze willen (binnen de wetten natuurlijk).
Citaat:
Maar dat betekent niet dat jij couscous moet gaan eten, hé. Als je het niet lekker vind dan eet je het toch gewoon niet.
Maar ik moet het wel geproefd hebben? Of moet ik gewoon weten wat het is?
Citaat:
Maar het doet toch geen zeer van te weten dat het er is.
Het doet volgens mij ook geen zeer om het niet te weten.
[quote]Hier maak je de fout die ik eerder al aangaf . Hou alstublief op met te denken wat ik denk.[quote]
Jij denkt toch ook zonder enige aanleiding dat die 6 belachelijke redenen de enige redenen zijn waarom iemand tegen multicultuur kan zijn.
Citaat:
Reageer op wat ik schrijf. Aanvaarding geldt ook voor de anderen. Ook zij moeten jou aanvaarden voor wie je bent , dat is een tweerichtingenstraat. Als er ooit een moslim jou belet om een stukje varkensvlees te eten (ik zeg zo maar wat) dan krijgt ie met mij te maken. (of je dat nu gelooft of niet)
Zo klink je inderdaad consequent. Indien dit zo is heb ik niets tegen je, maar eerlijk gezegd acht ik de kans klein dat je ooit moslims zal aanpakken...
Citaat:
Hier kan ik niet op reageren , want ik weet niet wat je precies bedoelt . Als je mij concreet iets kan aangeven wat jij negatief vindt , dan kan ik daar eventueel iets over zeggen of aangeven dat ik dat onzin vind of niet.
Islam brengt bijvoorbeeld een aantal extremisten voort. En naast die extremisten is Islam bijvoorbeeld ook vrouw-onvriendelijk, homo-onvriendelijk etc.
En als je naar de criminaliteit kijkt kan je ook niet ontkennen dat allochtonen er hopeloos oververtegenwoordigt zijn.
...
Citaat:
Voila , zo moet het , je weet dus wel degelijk wat ik schreef. Misschien lijkt het voor jou dat ik die mensen belachelijk maak , maar dat is niet mijn bedoeling. Ik wil gewoon aantonen dat het toch gaat gebeuren. Het is moeilijk om dat uitgelegd te krijgen hoe de samenleving verandert. Dus probeer ik dat te tonen aan de hand van wat ik zelf ervaar. Voor mij , iemand die die "andere cultuur" goed kent , komt dat raar over dat iemand een simpel gegeven als couscous (nog) niet kent. Dat is alles wat je daar achter moet zoeken . Je moet daar niet achter zoeken: dat je dat MOET lekker vinden , je moet daar niet achter zoeken dat je geen varkensworst met bloemkool meer mag eten , dat dat een verschrikkelijk feit is , dat die mensen racisten zijn of wat dan ook , gewoon hetgeen er staat. Ik vind dat raar dat die evolutie nog niet plaats gevonden heeft , dat is alles wat er staat.
Ik had eerder het gevoel dat je hen een verwijt maakte.
Citaat:
En als jij inderdaad geen problemen hebt met wat andere mensen eten of welke kleren ze dragen , waar maak jij je dan druk over? Dat etterig zijn slaat dan toch niet op jou? Als jij wel kan verdragen dat andere mensen er andere gewoontes op nahouden , dan ben jij voor mij een goed mens met gezond verstand en pas jij perfect in deze samenleving. Dat is ook de enige reden waarom ik op jou bericht wel reageer en op vele andere berichten in dit topic niet. Als jij overduidelijk kan schrijven dat je daar geen problemen mee hebt welke cultuur anderen beleven , dan is dat voor mij de dag van vandaag al heel wat.
Voor zover cultuur beperkt is tot voedsel en kleding heb ik er weinig op tegen. Maar ik veronderstel dat dit niet alles is.
Citaat:
Meer wordt er toch niet gevraagd. De titel is "haat u de multicultuur?". Wel als jij tegen mij zegt van mij mogen zij op hun kop dragen wat ze willen , dan is dat volgens mij niet de multicultuur haten.
"Op hun kop dragen wat ze willen" als in tulbanden ok, maar hoofddoeken zijn een uitzondering. Die symboliseren de onderdrukking van de vrouw.
Citaat:
Hetgeen ik beschijf is volgens mij de multicultuur , de aanwezigheid van meerdere gewoontes en tradities. En als je die gewoontes niet wilt verbieden , then i got no beef with you.
En wat houden die tradities nu net in? Kleding, voedsel,...
Oud 1 juli 2008, 06:05   #68
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Katoenveld Bekijk bericht
Noemt u de B'nai Brith en andere Talmoedadepten "medemensen"?
Dat zijn nu net degenen die mijn leefomgeving hebben verpest!!!

Dat weet u zelf ook. U durft er alleen niet openlijk voor uit te komen.
Je antwoordt niet op de vraag.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 06:11   #69
LastMohican
Banneling

Standaard

Het is niet omdat ik homo's niet haat dat ik me geroepen voel om me eens in mijn reet te laten nenem...
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 07:05   #70
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astar Bekijk bericht
Jij bent duidelijk (net als ik) al in Syrië geweest
Nee, jammergenoeg nog niet maar plannen in die richting. Wel met een Syriër getrouwd.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 07:08   #71
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LastMohican Bekijk bericht
Het is niet omdat ik homo's niet haat dat ik me geroepen voel om me eens in mijn reet te laten nenem...
Heb je compleet gelijk in. Maar het is niet omdat enkelen het al geprobeerd hebben dat ze allemaal plannen hebben in die richting. Met de anderen kan je gerust een pint gaan pakken en je bukken om je sleutels op te rapen als je ze laat vallen zonder een bord achter je kont te houden.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 09:35   #72
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Nee, jammergenoeg nog niet maar plannen in die richting. Wel met een Syriër getrouwd.

Ach nu begrijp ik het. U verdedigt de islam omdat u met een moslim bent getrouwt. Ik raad u aan snel naar syrie te vertrekken. Met een beetje geluk zal u daar eens uw ogen ferm opentrekken.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2008, 18:09   #73
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Katoenveld Bekijk bericht
Een intellectueel! Daar zat ik nu net op te wachten.
Intellectueel??
Nee!
De woordencombinatie 'multiculturele samenleving' is gewoon ONZIN:
http://democratie.nu/bibliotheek/art...herkennen.html
"De term ‘multiculturele samenleving’ is een typische blokkeringsmeme. De term is logisch contradictorisch, ongeveer zoals de uitdrukking ‘vierkante cirkel’. ‘Cultuur’ is een zeer omvattend begrip, dat zeker het geheel van grondbeginselen en basisprincipes omvat, volgens dewelke mensen samenleven. Cultuurverschillen bestaan, omdat mensen inderdaad op verschillende manieren een samenleving kunnen vormen. Een samenleving kan eventueel multi-muzikaal zijn, multi-gastronomisch, en ook multi-religieus; maar ze kan niet multi-cultureel zijn, omdat het gegeven dat men op één grondslag samenleeft automatisch impliceert dat men niet op een andere grondslag samenleeft. Een samenleving waarvan de leden bijvoorbeeld tegelijk wél en niet over godsdienstvrijheid beschikken, of tegelijk wél en niet als gelijkberechtigd worden beschouwd, is logisch onmogelijk."
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be