![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 juli 2008 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Iemand bezit niet zomaar grond, iemand koopt (of kocht) grond 3) Arbeid is niet de enige mogelijke vorm van inspanning, kapitaal in)put is dat evenzeer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
![]() idd en dus kan het niemands eigendom zijn
Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 juli 2008 om 15:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Daar u dit bewust doet, maakt het u medeplichtig aan massamoord, en volksvergiftiging met voorbedachten rade.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat me van de gelegenheid gebruik maken om nog eventjes reclame te maken voor het fonds in kwestie: http://www.vicefund.com/
Het heeft de laatste 5 jaar een rendement gerealiseerd van 172% ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Onzinnige discussie,aandeelhouders gaan daar waar ze het meeste kunnen verdienen,is het niet hier dan gaan ze op een ander,liefst waar de lonen het laagst zijn om dan max winsten te bedingen waar de prijzen het hoogst zijn.
De vergelijking met werlozen die teren op winst gaat niet op,vermits het de werkloze niet te doen is om winst,maar om overleven.
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jajaja.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Volgens mij zijn uitkeringstrekkers met aandelen de grootste profiteurs...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Met dat voorbeeld wil ik juist zeggen dat die mensen juist snel zouden bedrogen worden indien er geen gestructureerde controlerende overheid zou zijn die charlatans tegenhoudt van zwakkeren te profiteren. Want charlatans vind je overal, in alle gelederen vd bevolking. En denk je nu echt dat, indien er de overheid niet zou zijn, de bevolking uit zichzelf aan solidariteit zullen doen? Ja, een groot deel zal dit doen, maar een ander deel niet. En op wat zal dat dan trekken? Het is gewoon een utopie. Laat iedereen maar solidair zijn. En dat in het belang van een gehele natie. En het belang van een natie moeten we toch niet op de helling brengen omdat enkele ongelofelijke egotrippers zich in hun vrijheid beperkt zouden kunnen voelen?? Wat een grap. Dat zij zich eens realiseren dat zij ook maar één onder allen zijn. En waar had ik het hier over geweld?
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Wat is daar verder aan te denken? Hoe je misschien armoede wil verpakken indien je de herverdeling wegneemt? Ghetto's of werkkampen? In de VS vindt je alvast veel van beide types.
Laatst gewijzigd door Praetorian : 2 juli 2008 om 00:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Jaja, denk maar verder
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |