![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Ik zou graag nog eens de bier-en wijnfeestentoer doen in de Moezel/Rijn streek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nadeel ook met de auto te reizen is dat je -als bestuurder- niet echt van de streek kan genieten: men moet allert zijn. Bratislawa in Slovenië is idd een prachtig stadje, maar ook heb je daar, als gewone toerist, met enkele dagen genoeg. T'is een romantisch stadje. Moet je doen met een liefje waar het stadium van verliefdheid nog pril is. Niet alleen dat: Oosteuropa is de laatste jaren al serieus duurder geworden, al is het nog goedkoop in vergelijking met ons. Maar ze zullen nog duurder worden. En niet alleen dat, maar ook zijn de vliegtuigprijzen hallucinant laag. eigenlijk moet men er nu echt van profiteren, want ik zie dat zeker serieus de hoogte in gaan.
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest ik jonger zijn: ik deed het onmiddellijk. Ooit wou ik het zelfs doen met mijn kinderen maar die zagen het dan weer niet zitten. Ik moest wel zeggen dat ik dol ben op treinen. ooit wil ik toch de Orient Express of zoiets nog meemaken. voor mij is "het uitzicht" wel leuk, maar gewoon het feit in al die landen te kunnen converseren met de daar mee-treinende mensen (enfin, pogingen doen tot) al het summum op zich.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Komt er ook bij dat je herinneringen aan een bepaalde plaats wat vervaagd worden wanneer je die plaats opnieuw aandoet. Enkel bij familieleden in buitenland vertoef ik dus vaker op dezelfde plaatsen. Maar dat zijn dan ook 2de, 3de, 4de thuizen geworden.
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
enkel, dat lag in Slovakije. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je kan er heen en terug vliegen voor nog geen 50 euro tegenwoordig. De TGV van Brussel naar Parijs is duurder. Laatst gewijzigd door Paracelsus : 3 juli 2008 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Grote steden moet je niet doen met de auto; de auto is goed als je vooral het platteland en de natuur wilt gaan bewonderen. Neem een Europese kaart, en maak een lus langs steden die je wilt doen. Zagreb zou ik bv niet direct met Moskou combineren wegens erg grote afstand. Je kunt volgende keer opnieuw iets organiseren.
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Maar Bratislava is ook romantisch, en ook daar heb je met enkele dagen genoeg.
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() eigenlijk wil ik naar Guatemala.
Laatst gewijzigd door Havana : 3 juli 2008 om 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Gelukkig waart Derk de Tweede hier rond!
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Havana : 3 juli 2008 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is maar een gevoel van onveiligheid
![]()
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementslid
|
![]() Mijn droom is om ooit gewoonweg vertrekken en echt letterlijk zien waar dat ge uitkomt. Zo weinig mogelijk geld, behalve een internationale railpas.
![]() |
#76 |
Parlementslid
|
![]() Tot zover de naïviteiten, ik raad aaaaaan.... Vrijstad Christiniana! Maar tegenwoordig zijn ze niet meer zo vrij omdat de Deense overheid terug controle erover wilt krijgen...
![]()
![]() |
#77 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Reizen is zo duur, zeker met de trein of boot, zover ik weet. Dat zijn natuurlijk de tofste vervoermiddelen, maar ook de meest tijdrovende Als je kan kamperen is het natuurlijk goedkoper, maar dan moet je wel een lichaam hebben dat in voldoende goede conditie is om te kunnen slapen in een tent.
Deze zomer zal ik allicht niet ver geraken wegens tekort aan de twee bovenstaande, vooral het laatste. En wat haat ik het dat je als meisje niet zo vrij kan gaan en staan als een jongen. ![]() Edit: omwille van veiligheidsredenen bedoel ik. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 juli 2008 om 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga een weekendje parijs doen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oud dorpje op een rots. Als de rivier niet te hoog staat beneden kan je er ook door een vrij indrukwekkende natuurlijke tunnel wandelen. Ook zeker doen; als je van richting Carcassonne komt rij dan eerst even Minerve voorbij. Na een paar bochten sta je op een heuvel naast het dorp en heb je een mooi zicht op heel het dorpje. Richting kust in die streken zijn wij nogal gewonnen voor Gruissan. Oud gedeelte voor markt en terrasjes, nieuw gedeelte voor vertier, winkels en jachthaven. Groot strand, mooie fietsmogelijkheden in de buurt, regelmatig iets te doen.
![]() |