![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vergeet toch vooral de internationale prijs van de peren niet...
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar mijn verontwaardiging richt zich dan ook naar al deze die extreem, radicaal en onverzoenbaar bezig zijn, niet naar de positieve medewerkers.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En die toekomst is beter zonder franskiljone lawaaimakers met anschlussdrift. Laatst gewijzigd door Pick Nick : 4 juli 2008 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een mens leeft niet alleen van in eigen tuin gekweekte peren....... er is meer nodig dan dat om hem in leven te houden.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die "onnozele corridor" is niet zo onnozel als hij lijkt, volgens wat ik onlangs in de Standaard las! Sommige franstaligen houden rekening met een mogelijke splitsing en willen die verbinding om meer kans te maken dat Europa achteraf beslist dat Brussel toch maar bij Wallonië mag horen ipv Vlaamse stad op Vlaams grondgebied... Het fijne ervan kan ik niet meer van buiten, maar dat is de ondergrond van de zaak. Wel belangrijk dus... Ook ik trek regelmatig op vakantie naar Frankrijk en ik moet er nog de eerste fransman tegenkomen die problemen heeft met Vlaanderen en de Vlamingen! Natuurlijk, als ze vooral en zelfs niets anders dan de uitleg moeten krijgen van rabiate franstaligen die alles in hun voordeel uitleggen en zedig zwijgen over wat niet past in hun kraam, dan hebben we het wel gesnapt hoor! Laat ons eventjes veronderstellen dat ze hun eigen boontjes zouden moeten doppen zonder verdere inmenging of tussenkomst of whatever van de Vlamingen, dan zullen hun verhaaltjes wel rap stilvallen, ze zullen het nog enkel over hun eigen falen kunnen hebben! Over het niet respecteren van de wetten, daar moet je over discussiëren met een paar onbenoembare Brusselse burgemeesters die denken dat de wetten alleen moeten uitgevoerd worden als het in hun kraam past... De bal is aan het rollen... de franstaligen zullen binnenkort niet meer met hun verhaaltjes moeten afkomen in Europa en zo, men leert ze daar ook stilaan kennen zeker? En wat dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Burgemeester
|
![]() wie zijn die positieve medewerkers?
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() In zijn tijd, zei hij, zou het nooit zo ver gekomen zijn ![]() (in welke taal heeft hij er niet bijgezegd ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 4 juli 2008 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat maakt van mij een zeer tevreden man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel fortis zit nochtans vol positieve medewerkers. Ne belgiciest als Lippens, duld er trouwens geen andere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De CAC 40 stond in jun/jul 2007 op 6168. Dus BEL20 gedropt 36% CAC40 gedropt (maar!) 30% Oef, je hebt daar het ontegensprekelijk bewijs gevonden dat de verkiezingsuitslag in Vlaanderen de Belgische economie heeft gekelderd. De rest van Europa doet het immers veel beter. Oh ja, je bent de inflatie in België nog vergeten te vermelden. Hoogste in Europa. Ook al veroorzaakt door de repressie en taalgenocide in BHV. Laatst gewijzigd door Zucht : 4 juli 2008 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb vorig weekend in het racistische, onverdraagzame 'Flandre profonde' enkele Fransen ontmoet en heb daar een leuk weekend mee beleefd. Eén van hen vertelde dat ze wanneer ze naar België komt, feitelijk zelfs liever Vlaanderen verkiest boven Wallonië. Het schijnt overigens dat sommige Fransen er nogal van houden grapjes te maken over de Walen. Hun verlatingsangst begint ook al tot over de grenzen bekend te geraken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 4 juli 2008 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij een splitsing van dit apeland verliezen de walen natuurlijk jaarlijks hun 12.000.000.000 € die ze ieder jaar KRIJGEN van ons (en waarvoor stank voor dank ons loon is). Echter zal de EU waarschijnlijk die 12 miljard bijpassen: ze moeten dus niet zo angstig zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik probeer hier serieuze praat te vertellen maar ook te relativeren. Dit gezegd zijnde... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |