![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je bedoeld : de wil om te werken of de wil om te lummelen en op de kap van z'n moeder te leven ??? Mss voelt hij zich wel beter als hij iets nuttig verricht (buiten een high-score zetten op één of ander spelletje ...)
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
De vraag is of hij met om het even welke job iets nuttig zal verrichten, zelfvolmaking via een job is niet zo evident. Indien het wel zo was, zou er niet iets bestaan als onderzoek van de arbeidspsyschologie mbt pathologieën. De meest duidelijke vorm is bv. een werknemer in een bank die plotseling beslist een rij klanten neer te maaien met zijn half-automatisch geweer. Het gebeurt regelmatig in de VS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het lijkt me dat hij zelf beslist echt van niets te willen doen of bereiken,niet graag leven lijkt het meer op. Zelf zal hij ook niet op internet naar een site zoeken voor hulp,als ik hem een link doorzend om eens te gaan kijken,dan bekijkt hij deze helemaal niet.Totaal geen medewerking op dat vlak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 6 juli 2008 om 18:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Buitensmijten. Lamzak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik heb eens gebelt met Teleonthaal om te horen of ze mij ergens konden raad geven bij wie ik terecht kon,maar wettelijk gezien is er niets dat ik zelf kan of mag doen als moeder.Hij woont hier officieel en is meerderjarig,kan hem tot niets verplichten.(kwestie naar een dokter gaan ook niet) Dus ik blijf tegen hem praten en hopen dat het één van de keren resultaten zal opleveren.Meer kan ik blijkbaar niet doen,ik kan niet in zijn plaats gaan he?Aanporren en proberen te overtuigen,ja dat doe ik ondertussen nu al een paar jaartjes,ik hou vol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Het stukje dokter die dat zei van die schup is een stuk krapuul,niets meer en ik begrijp niet goed dat je dit over uw eigen bloed laat zeggen.
Mogelijks is er meer aan de hand, leeft precies wat graag in zijn eigen wereld dicht bij zijn dierbaren en de kans is niet onbestaande dat hij misschien wel aan een soort van autisme lijdt... maar let op met psychiaters,sommigen weigeren de diagnose te stellen en zien hen als producten en maken de mens kapot. Misschien eens proberen, wanneer een diagnose is gesteld, een aanvraag voor uw zoon in te dienen bij de FOD. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Misschien wil hij niet weg van bij moeder, misschien heeft hij zelfs een... Neen, ik durf het niet zeggen.
En koop eens een nieuw keyboard, bij het uwe is de spatietoets kapot. Laatst gewijzigd door HAMC : 6 juli 2008 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Vreemdeling
|
![]() een boontje voor mams?Neen hoor,dat zou ik dan wel merken aan z'n gedrag.Ik kan hem zelfs niet aan de arm aanraken als ik iets wil zeggen,dan wordt hij al boos.Zoiets is het zeker en vast niet!Het idee alleen al,hoe kom je daarbij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Gewoon door uw post te lezen, u gebruikt nergens een spatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Vreemdeling
|
![]() Bedankt dat je het grappig vindt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() U bent tegen uwzelf aan het praten, en dat is niet de eerste keer precies.
Al wat nu nog mankeert is een neiuwe account genaamd luie zoon. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Dat is vreemd, ik zie ze niet.
Citaat:
|
|
![]() |