![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Ik had het niet tegen jou.
Het "gezever" dat je anderen toedicht (posting 55), hou dat ook maar voor jezelf... Laatst gewijzigd door eno2 : 17 juli 2008 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Echt waar?
Dit inzicht maakt het begrip van de internationale politieke programma's, acties en verhoudingen heel wat eenvoudiger. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 juli 2008 om 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Ik zeg alleen dat het vertegenwoordigingsstelsel beter het overwicht van de winnaars van de verkiezingen kan weerspiegelen, zodat absolute politieke lichtgewichten niet op de wip kunnen gaan zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is NUL. NUL, jongen.
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er staat mei 2008.
![]() |
![]() |
#66 |
Gouverneur
|
![]() Dat het bericht werd gegeven aan België
![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijpen wie het begrijpen kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() zolang het ervoor zorgt dat belgie in een crisis zit, is dit gerechtvaardigd!
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bekijkt het duidelijk met Belgische oogkleppen. 1) de N-VA heeft niet geweigerd om in de regering te stappen, de Franstaligen wilde hen niet in de regering. 2) niet de N-VA, maar de CD&V heeft Leterme steeds terug gefloten. 3) niet de N-VA, maar de CD&V heeft leterme opdracht gegeven te stoppen met het zinloze onderhandelen. 4) niet de N-VA, maar de Franstaligen wilden de door de CD&V voorgestelde staatshervorming niet aanvaarden. 5) niet de N-VA of de CD&V beweren dat er onderling ruzies zijn, maar de Franstaligen en de media. 6) binnen elke partij en zeker binnen een kartel zijn er onderlinge geschillen, dit is normaal binnen een democratie. Dus zoals je zelf kan vaststellen, is juist door het kartel bewezen dat de Franstaligen verhinderen dat er democratie heerst in dit land en niet de N-VA of het kartel CD&V/N-VA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Banneling
|
![]() Tien Om te Zien... lees:
![]() Citaat:
![]() Hier te lezen op de site van Bart Somers, van OpenVLD(20-03-2006 ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Chipie : 17 juli 2008 om 18:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou ernstiger zijn de scenario's voor een confederatie te beginnen onderzoeken en opstellen, (want in dit land gaat alles aan een slakkengang, dus niemand moet rekenen op revolutionaire onafhankelijkheidsverklaringen) en ondertussen verantwoord door te regeren. De hele heisa is natuurlijk een manier om de de frankofoontjes op de knieën te dwingen, maar daar verover je nog geen onafhankelijkheid mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen wissel ik al ens graag van oogkleppen. Dat geeft een ruimere inkijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Nul dus.
terwijl jij wel tien bent. Tien keer grof. Laatst gewijzigd door eno2 : 18 juli 2008 om 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Kijk dit vind ik nu totaal onverantwoord, dit is waarschijnlijk plan B het creeëren van chaos, bevolkingsgroepen onnodig tegen elkaar opzetten kortom een schande, en politiek onverantwoord. U geeft toe dat U het recht heeft 10miljoen mensen te gijzelen, er zijn er al voor minder naar het strafhof van Den Haag gevlogen. Als de huidige politieke situatie ooit aanleiding moest geven tot geweld dan is nva hiervoor verantwoordelijk, wat willen jullie eigenlijk situatie zoals in de balkan?????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 20 juli 2008 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, het was een eis van de Waalse en Brusselse politici dat er binnen de federale regering een Waalse meerderheid en Vlaamse minderheid zou zitten. De Franstalige politici eisten een cordon tegen meer dan 40% van de Vlaamse verkozenen, of zij wilden geen regeringe vormen. Maar tegelijk eisten Franstalige politici met slechts 10% verkozenen, dat men alle Franstalige kiezers hun vertegenwoordigers binnen die zelfde regering haalde. De reden trouwens waarom men Verhofstadt heeft laten opdraven als starter van de huidige regering, Leterme ging niet akkoord met deze eisen, maar werd door Laken en Verhofstadt met de rug tegen de muur gezet. Of hij nam na een tijdje de functie als premie over van VHD of hij werd opzij gezet en VHD nam de touwtjes terug in handen voor 4 jaar. Vergeet niet dat het plan om een regering te vormen zonder het Vlaamse kartel ook reeds op tafel lag, CD&V/N-VA hadden dus de keuze, of doen wat ze hebben gedaan of naast LDD en het VB op de bank gaan zitten en mee toekijken hoe de VLD en SP.a België verder uitverkochten en Vlaanderen verder wegschonken. |
|
![]() |
![]() |