![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dit is een 'politieke' discussie!?
|
![]() |
![]() |
#63 |
Vreemdeling
|
![]() Een slecht debat Bruno? Van uw kant was dat in ieder geval zo; je kon gewoon niet mee! Maar om heel het debat daarom slecht te noemen... Ik vond het in ieder geval geen slecht debat, maar één ding stoorde me wel; er was daar iemand aan tafel die blijkbaar z'n gelijk niet kon halen en dan maar verviel in platvloerse uitmakingen, onzinnige holle slogans, en soms gewoonweg riep... enig idee wie die randfiguur was Bruno?
De keren dat je het woord werd gegeven had je werkelijk niets te zeggen... Wat die vaten betreft, ik denk dat ik, en met mij heel de aula toen (waar er trouwens veel b-plussers bij waren) op beide oren kunnen slapen, ik maak me er echt weinig zorgen over. Ik zou zeggen: erken je intellectueel meerdere Bruno en bespaar je zelf nóg zo'n afgang als toen op de Ufsia... |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Je zei twee zinnen omdat je wist dat hij gelijk had. Daar was je hard van aangedaan, niets kwetst harder dan de waarheid!
|
![]() |
![]() |
#66 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() @kempenaar hier lees dat even (de anderen mogen het ook lezen natuurlijk)
Politiek 27/03 Van den Brande en Dehaene junior boven op CD&V-lijsten Luc Van den Brande krijgt bij de verkiezingen de tweede plaats op de Antwerpse CD&V-N-VA-kartellijst, Etienne Schouppe de derde plaats op de Oost-Vlaamse kartellijst en Tom Dehaene de tweede in Vlaams-Brabant. Dat zijn enkele van de beslissingen die de algemene vergadering van CD&V vrijdagavond laat heeft genomen. De algemene vergadering keurde de modellijsten van Antwerpen, Oost-Vlaanderen, Vlaams-Brabant en die voor het Vlaams Parlement in Brussel met de benodigde tweederdemeerderheid goed. Eerder waren al de andere modellijsten goedgekeurd. Over alle lijsten volgt nog een poll bij de leden. De Antwerpse lijstvorming had heel wat voeten in de aarde. Uiteindelijk krijgt voormalig minister-president Luc Van den Brande toch de tweede plaats op de Antwerpse CD&V-N-VA-kartellijst. De Geelse burgemeester Frans Peeters staat op drie. In overleg met de kartelpartner zakt N-VA-ondervoorzitter Bart De Wever daardoor een plaats naar de vierde plaats. Dit is uit GVA |
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Schandalig, typische tsjevenstreek? Wat vinden de aanwezige Cd&V'ers hiervan. Zet men zo de goede relaties al niet op het spel voor men goed en wel begonnen is? Wat daarboven werd gezegd was dat Dewever van 2 naar 3 ging, dit was fout. Maar hij gaat van 3 naar 4...
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() & bovendien zou men bij CD&V ongelukking zijn over de benaming
"Vlaams Kartel" voorstel NCD&VA ??? |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Zeg nog eens dat Bart De Wever aan politiek doet uit eigenbelang! |
||
![]() |
![]() |
#71 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Pagina's vol over een schertsfiguur.
Kom nou. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
CD&V/N-VA: is dat niet te complex ? Het lijkt wel een naam van een robot uit Star Wars. ![]()
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#77 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |