Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juli 2008, 14:50   #61
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Een ijzersterke logica dus. Bedankt voor het compliment.
Niks te danken.

Overigens, is lid van de keizerlijke garde niet een rare nick voor een anti-imperialist?
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2008, 14:56   #62
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sjjt, je verpest het.
Xal't nooit meer doen zenne ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2008, 14:56   #63
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field Bekijk bericht
Niks te danken.

Overigens, is lid van de keizerlijke garde niet een rare nick voor een anti-imperialist?
Oud 20 juli 2008, 15:03   #64
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Volgens mij hebben de aliens helemaal geen opinie over de inrichting van de maatschappij en de economie, het zijn biowapens.
Oud 20 juli 2008, 15:14   #65
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field Bekijk bericht
Volgens mij hebben de aliens helemaal geen opinie over de inrichting van de maatschappij en de economie, het zijn biowapens.
Mijn nickname hoeft dan ook geen politieke boodschap te bevatten.
Oud 20 juli 2008, 15:19   #66
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn nickname hoeft dan ook geen politieke boodschap te bevatten.
Dat doet me aan den dezen denken:

Oud 20 juli 2008, 16:02   #67
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Reeds in de 18de eeuw onder de Oostenrijkse Habsburgers was Brussel een stad waar misdaad en ontucht hoogtij vierden !Een vlugge revue van diverse lokale bladen op het internet leert ons dat het jeugdgeweld (messenstekerij in London) tegenwoordig weer de spuigaten uitloopt. Het zou misschien niet zo slecht zijn hier eens wat wetenschappelijk verantwoord cijfermateriaal te vinden... Maar : een meer doorgedreven "lik op stuk" politiek vanuit de politie & gerechtssector zou zeker helpen ! Ik vind het dan ook altijd een lamme bedoening dat (eender van welke partij) een justitieminister komt vertellen dat de problemen mbt het gevangeniswezen waarschijnlijk, mogelijk, mischien wel zeker tegen 2012 kunnen opgelost geraken.

Als het een financiële kwestie is , laat ons dan per belg een éénmalige veiligheidstaks betalen van bv. € 50,- per hoofd zo heeft men onmiddelijk 500 miljoen euro's extra op het justitiebudget en kunnen bekwame psychiaters, pedagogen e.a. hun kunnen botvieren op deze sociopaten.

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2008, 16:17   #68
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Voor sommige mensen is 't duidelijk:
Doet een "allochtoon" iets verkeerd, dan is dat typisch voor �*lle "allochtonen"
Doet er een iets goed, dan is hij een "excuusallochtoon"

Wat kan de wereld toch simpel zijn...
Ik heb in Brussel de laatste jaren dingen zien gebeuren, en de lijst van dingen die ik niet wilde onthouden blijft maar langer worden nu ik eraan denk en probeer om me de schuldige Vietnamees, Fin, Hollander, desnoods Albanees te herinneren die de feiten pleegde:

- autoruit om 4u 's middags spitsuur ingeslagen, 2 jongeren grijpen tas en rennen ermee weg, vrouw in auto hysterisch van schrik
- zoon krijgt van jongere mes op keel in metro
- ik bestolen door een groepje heel jonge jongeren (ong 10 jaar oud) om 11u in de metro
- pickpocket in bus (bij ouwetjes)
- pickpocekt op tram (gisteren)
- jongeren vluchten en verschansen zich in portiek voor politie om 3u in mijn straat
- jongere stapt uit auto en volgt/stalkt mijn zoon die te voet op weg naar huis is
- samen met vriendin in auto, door een auto vol jongeren 45min lang achtervolgd na een avondje uit, tot voor mijn huisdeur.
- vrienden van mijn zoon beroofd zijn van portefeuille, gsm en mp3.

Soms wou 'k dat ik in Groenland leefde (pun intended).
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2008, 16:19   #69
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Als het een financiële kwestie is , laat ons dan per belg een éénmalige veiligheidstaks betalen van bv. € 50,- per hoofd zo heeft men onmiddelijk 500 miljoen euro's extra op het justitiebudget en kunnen bekwame psychiaters, pedagogen e.a. hun kunnen botvieren op deze sociopaten.
Geen slecht idee. Klopt die berekening?
Oud 20 juli 2008, 16:24   #70
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Ik heb in Brussel de laatste jaren dingen zien gebeuren, en de lijst van dingen die ik niet wilde onthouden blijft maar langer worden nu ik eraan denk en probeer om me de schuldige Vietnamees, Fin, Hollander, desnoods Albanees te herinneren die de feiten pleegde:

- autoruit om 4u 's middags spitsuur ingeslagen, 2 jongeren grijpen tas en rennen ermee weg, vrouw in auto hysterisch van schrik
- ik bestolen door een groepje heel jonge jongeren (ong 10 jaar oud) om 11u in de metro
- jongeren vluchten en verschansen zich in portiek voor politie om 3u in mijn straat
- jongere stapt uit auto en volgt/stalkt mijn zoon die te voet op weg naar huis is
- samen met vriendin in auto, door een auto vol jongeren 45min lang achtervolgd na een avondje uit, tot voor mijn huisdeur.

Pff da's peanuts. Mijn lijst is veeeeeeeeeeeeeeeeel langer hoor
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2008, 16:25   #71
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Ik doe dan ook niks en ga nergens naartoe. Die dingen zijn gewoon voor mij deur (keurige buurt) gebeurd. Ik kan me voorstellen... bv bij iedereen die ik ken die in dure plaatsen woont is al ingebroken, zelfs van die stalen geblindeerde deuren, daar gaan ze gewoon naast boren en dan die deur eruit!
Oud 20 juli 2008, 16:26   #72
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
En nog leer je er niet uit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2008, 16:29   #73
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
En het zijn ook vast allemaal 'belgen'.

Nee, serieus, al die feiten, die weinige kleine flutfeitjes die ik heb meegemaakt zijn alleen maar met nieuwe verrijkers, namelijk Marokkanen.

Oh, en nog een leuk detailtje: elke vrouw met beetje dure auto die ik ken is al eens en soms zelfs 2x gecarjacked in Brussel, of ten minste de autoruit ingeslagen en tas gepakt terwijl ze achter het stuur zat.
Oud 20 juli 2008, 16:31   #74
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Mjah... mijn vader werkte ooit voor Cera en daarna voor KBC. Omwille van files e.d. is hij naar het KBC hoofdkwartier in de Havenlaan verhuisd (waar hij vroeger in het glazen paleis in Leuven werkte). Omwille van ancienniteit en zo kon hij daar een plaatsje krijgen in de ondergrondse garage. De rest die daar werkt hadden minder geluk. Diegenen die met de wagen kwamen hadden geregeld ingeslagen ruiten en diegenen die met het openbaar vervoer kwamen, hebben zich georganiseerd in grote groepen zodat ze niet op hun eentje van het station naar de Havenlaan moesten gaan.

Voordat ze dat allemaal deden werden geregeld bedienden ineen geklopt op weg naar het werk. Soms zelfs gewoon uit hun auto gesleurd op weg naar het werk. Heeft u daarover al iets gelezen in de krant... Ik denk het niet.

En dat rijdt daar dan vol met verrijkers die toevallig allemaal een groene "garagisten-nummerplaat" hebben. Ook altijd handig. En mijn vader vertelt dat allemaal wel, maar is in de verste verte geen Vlaams Belanger of zo. Daarvoor is hij te erg opgegroeid tijdens mei '68.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 juli 2008 om 16:36.
Oud 20 juli 2008, 16:34   #75
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar het zijn ook Belgen! Verhofstadt heeft er 600.000 genaturaliseerd via de snel-belg wet. Zonder voorwaarden, zonder condities. En als je de lijsten bekijkt zijn ze bijna allemaal nog werkloos ook.

Jammer dat de meeste Vlamingen zulke zwakkelingen zijn die in het weekend liever goedkoop gaan eten in de resto van Meubelen Gaverzicht dan naar de wetstraat te trekken en daar eens goed heibel te gaan maken.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 20 juli 2008, 16:45   #76
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Juist wel. Alleen ik denk met mijn brein , niet met mijn achterste zoals sommigen hier.

In iedere samenleving heb je gespuis en het gespuis bevindt zich altijd aan de onderkant van de samenleving. Dat zijn geen bankdirecteurs of architecten die mensen lastig vallen op treinen en bussen , het zijn de economisch zwaksten. De randgevallen. In onze samenleving zijn dat dus de romazigeuners , de marokkaantjes uit de achterstandswijken , de Polen en wat nog. Dat is perfect NORMAAL. Net zoals dat in de VS de gevangenissen vol zit met latino's en zwarten. Dat is ook perfect NORMAAL.

Het probleem is dat jullie die groep zo slecht kennen , dat jullie er iets anders van gemaakt hebben. Het komt niet omdat ze aan de rand van een samenleving staan , neen het komt door hun cultuur. Want kijk ze zijn "anders" .

Idd hoor , wij leren onze kinderen slaapliedjes en "ik zag 2 beren broodjes smeren" en laten ze kijken naar Bob De Bouwer.

Zij leren hun kinderen hoe je mensen hun zakken moet rollen en hoe je hen het snelst de keel overhaalt. Ahja , hoe komt het anders dat zij crimineel actiever zijn? Zie je poesje , da's een voorbeeld van met uw achterste denken zoals jullie dus hele dagen doen. En idd de wereld is veel eenvoudiger als je denkt zoals u , namelijk helemaal niet denken. Dat bewijst u op dit forum elke dag.
Oud 20 juli 2008, 16:50   #77
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Nee, serieus, al die feiten, die weinige kleine flutfeitjes die ik heb meegemaakt zijn alleen maar met nieuwe verrijkers, namelijk Marokkanen.

Oh, en nog een leuk detailtje: elke vrouw met beetje dure auto die ik ken is al eens en soms zelfs 2x gecarjacked in Brussel, of ten minste de autoruit ingeslagen en tas gepakt terwijl ze achter het stuur zat.

En allemaal in Polly's keurige buurt... In mijn niet-zo-keurige buurt maakten noch ik, noch familie, noch kennissen iets mee in de 8 jaar dat ik terug in Brussel woon, in 't centrum evenmin.
Zouden de ungodly misschien juist afkomen op de reuk van geld uit die keurige buurten en d�*�*rom mijn niet zo keurige, want 30% of 50% "vreemd", links laten liggen? (zo maar een ideetje dat hier niets te rapen valt.)

Nu weet ik waarom mijn vrouw, haar vriendinnen, onze schoondochter en buren nooit gecarjacked werden: te goedkope autos... de sukkelaars!
't Is hard, rijk te zijn als anderen arm zijn!
Innige deelneming aan alle rijke stinkers
*ik ben beschaamd, niet rijk te zijn, is t zo beter?

Laatst gewijzigd door filosoof : 20 juli 2008 om 17:08.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2008, 16:55   #78
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

- Ik heb ooit een punker zien zijn lief in haar zwangere buik schoppen op klaarlichten dag op straat.

- Ik heb ooit een zwarte zien ruzie maken met zijn blanke vrouw en haar voorruit van haar wagen aan diggelen zien slaan met een baseballknuppel.

- Ik heb ooit een blanke agressieveling een vrouw die haar middelvinger opstak naar hem in het verkeer , van de baan zien rijden , terwijl haar kleine kinderen op de achterbank zaten.

-Ik heb ooit een Algerijn zien een Malinees de neus inslaan met een conservenblik sardientjes omwille van een akkefietje ivm zwartwerk. True Story !

-Ik heb ooit vier blanken weten een Noord-Afrikaan en zijn Belgische vriendin volledig tot moes slaan , omdat dat blijkbaar niet "gepast" was dat die een relatie hadden.

-Ik heb ooit 3 naar ik vermoed oostblokkers weten mijn hele huis leegroven , terwijl ik ze net zag wenrennen met mijn kostbaarste bezittingen toen ik terug kwam van mijn werk. Plezant , hé. Denk je dat ik nu iets tegen Oostblokkers heb ?

Enzov enzov ..

Da's wat anders dan een pickpocketverhaaltje , hé
Oud 20 juli 2008, 16:57   #79
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het probleem is dat jullie die groep zo slecht kennen , dat jullie er iets anders van gemaakt hebben. Het komt niet omdat ze aan de rand van een samenleving staan , neen het komt door hun cultuur. Want kijk ze zijn "anders" .
....
Zoveel gemakkelijker dan toe te geven dat de (hun!) maatschappij onrechtvaardig is en dat juist die onrechtvaardigheid criminogeen is: nee, voor de simpele geesten moeten 't ras, huidskleur, cultuur of godsdienst (van de "anderen" uiteraard) zijn! D�*t verstaan ze gemakkelijker.

Laatst gewijzigd door filosoof : 20 juli 2008 om 16:58.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2008, 16:58   #80
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

En niks van dit alles haalde CNN !!!! Kun je dat nu geloven , de poco's !
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be