Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juli 2008, 13:22   #61
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
pakt u liever nen bak bier en ne strandstoel en supportert wat voor mij !
Ik steek als steun een jointje op, ook goed?
Oud 22 juli 2008, 13:23   #62
lennert5
Lokaal Raadslid

lennert5's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Zonet werd bekend dat Koning Albert aftreedt. De macht wordt tijdelijk overgedragen aan Bart Dewever, Filip Dewinter en Hans Vanthemsche. Het triumviraat moet zorgen voor een serene boedelscheiding.

Volgens Albert Van Saksen-Coburg wou hij het niet tot een revolutie laten komen. Die kwam immers angstwekkend dichtbij, nadat op een internetforum was opgeroepen tot het uithangen van zwarte vlaggen. Twee separatisten zouden dat daadwerkelijk hebben gedaan, een derde hing zelfs een vuilniszak buiten. Op hetzelfde internetforum werd ook gedreigd met overrijpe tomaten. "Tegen zoveel daadkracht zijn vorst noch staat opgewassen" aldus de verbitterde voormalige monarch.

leuk hoor , mensen 10 seconden superblij maken !
lennert5 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2008, 13:23   #63
lennert5
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Zonet werd bekend dat Koning Albert aftreedt. De macht wordt tijdelijk overgedragen aan Bart Dewever, Filip Dewinter en Hans Vanthemsche. Het triumviraat moet zorgen voor een serene boedelscheiding.

Volgens Albert Van Saksen-Coburg wou hij het niet tot een revolutie laten komen. Die kwam immers angstwekkend dichtbij, nadat op een internetforum was opgeroepen tot het uithangen van zwarte vlaggen. Twee separatisten zouden dat daadwerkelijk hebben gedaan, een derde hing zelfs een vuilniszak buiten. Op hetzelfde internetforum werd ook gedreigd met overrijpe tomaten. "Tegen zoveel daadkracht zijn vorst noch staat opgewassen" aldus de verbitterde voormalige monarch.

leuk hoor , mensen 10 seconden superblij maken !
Oud 22 juli 2008, 13:24   #64
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
welke indicatie heb je daarvoor ?
peilingen, een ongewoon hoog aantal bezoekers in bxl gisteren, maar vooral datgene waar u weeral naast leest: de impotentie van de separatisten.
Laat het mij anders uitdrukken: mocht ons land uiteindelijk toch splitsen, dan zal het ONDANKS de Vlaams-nationalisten zijn.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2008, 13:25   #65
lennert5
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
pakt u liever nen bak bier en ne strandstoel en supportert wat voor mij !

voor wat supporteren ?
Oud 22 juli 2008, 13:25   #66
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

de lennert, al 30 seconden gelukkig! daar doen we het voor!
Oud 22 juli 2008, 13:26   #67
lennert5
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
peilingen, een ongewoon hoog aantal bezoekers in bxl gisteren, maar vooral datgene waar u weeral naast leest: de impotentie van de separatisten.
Laat het mij anders uitdrukken: mocht ons land uiteindelijk toch splitsen, dan zal het ONDANKS de Vlaams-nationalisten zijn.

waar slaat dat nou op ?
Oud 22 juli 2008, 13:27   #68
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

ondanks is mss wat overdreven, maar het zal dank zij de Franstaligen zijn

eens de melkkoe stopt met melkgeven zal ze weggegooid worden als een uitgeperste citroen, daar moet je niet aan twijfelen.

maar gewoon toepassing van de wet en volwaardige democratie eisen (ie het Waalse veto afschaffen) zal ook al voldoende blijken.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2008, 13:27   #69
Anna List
Banneling

Standaard

.

Laatst gewijzigd door Anna List : 22 juli 2008 om 13:29.
Oud 22 juli 2008, 13:29   #70
lennert5
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
de lennert, al 30 seconden gelukkig! daar doen we het voor!

je weet hoe je me langer kan gelukkig houden ?
Oud 22 juli 2008, 13:31   #71
lennert5
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
ondanks is mss wat overdreven, maar het zal dank zij de Franstaligen zijn

eens de melkkoe stopt met melkgeven zal ze weggegooid worden als een uitgeperste citroen, daar moet je niet aan twijfelen.

maar gewoon toepassing van de wet en volwaardige democratie eisen (ie het Waalse veto afschaffen) zal ook al voldoende blijken.
je idealen zijn nogal wat tegenstrijdig uitgedrukt
Oud 22 juli 2008, 13:32   #72
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

zet je nu weer aan tot geweld ?

dat is je natte droom wel he zo een beetje separatistisch geweld ... maar dat komt er niet hé

t enige geweld is verbaal Franstalig geweld ... en d�*t zal de Vlaming overhalen

tegen 2009 elk 17% voor N-VA VB én LDD ... dan ist gedaan met den Bollenwinkel.
Oud 22 juli 2008, 13:33   #73
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
als je al te veel en veel te snel klikspaantje speelt, zal dat zijn effect verliezen zeker ?

ik zie daar trouwens ook geen oproep tot geweld in hoor ... jou #51 in deze draad is veel meer oproep tot geweld.
mijn vaststelling dat de separatisten te impotent zijn om tot geweld over te gaan = een oproep tot geweld?

En dan nog in meerdere mate dan kaptenkirk die oproept een *** te gooien in het defile?

U bent niet goed snik. Maar dat wisten we al.
Oud 22 juli 2008, 13:35   #74
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lennert5 Bekijk bericht
je idealen zijn nogal wat tegenstrijdig uitgedrukt
er is geen tegenspraak in het feit dat de huidige haatdragendheid van de Franstalige politici en media productiever is voor het autonomiestreven dan 178 jaar Vlaamse Beweging.

ik vind dat wel spijtig uiteraard, maar t is t resultaat dat telt, en daarvoor kan ik gelukkig op de Frantalige politici rekenen, want als het van de Vlaamse politici zou afhangen, dan hadden we nog steeds een culturele raad ...
Oud 22 juli 2008, 13:36   #75
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
er is geen tegenspraak in het feit dat de huidige haatdragendheid van de Franstalige politici en media productiever is voor het autonomiestreven dan 178 jaar Vlaamse Beweging.

ik vind dat wel spijtig uiteraard, maar t is t resultaat dat telt, en daarvoor kan ik gelukkig op de Frantalige politici rekenen, want als het van de Vlaamse politici zou afhangen, dan hadden we nog steeds een culturele raad ...
Wedden dat je volgend jaar dezelfde zever verkondigt op alweer een Belgische nationale feestdag?
Oud 22 juli 2008, 13:37   #76
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
mijn vaststelling dat de separatisten te impotent zijn om tot geweld over te gaan = een oproep tot geweld?

En dan nog in meerdere mate dan kaptenkirk die oproept een *** te gooien in het defile?

U bent niet goed snik. Maar dat wisten we al.
tegenstanders zwakzinnig verklaren ... uit welke regimes kennen we dat ook alweer ?!

tuurlijk zijn al uw oproepen tot Vlaams geweldadig verzet of het verwijt aan de Vl nationalisten van het gebrek eraan, oproepen tot geweld. wie twijfelt daaraan ?
Oud 22 juli 2008, 13:37   #77
lennert5
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
zet je nu weer aan tot geweld ?

dat is je natte droom wel he zo een beetje separatistisch geweld ... maar dat komt er niet hé

t enige geweld is verbaal Franstalig geweld ... en d�*t zal de Vlaming overhalen

tegen 2009 elk 17% voor N-VA VB én LDD ... dan ist gedaan met den Bollenwinkel.

waarom is iedereen tegen separatistisch geweld ? blijkt daaruit onze barbaarsheid misschien ?
die 17 % komt er nooit ! ik zelf ben net 18 en ga zeker voor LDD stemmen , de enige mensen die iets met politiek willen te maken hebben zijn vlaams belangers De rest van de 'politiek , wat kan mij dat schelen ?' jeugd zal zijn stem aan likse partijen geven en denken dat ze een goede zaak doen.
Oud 22 juli 2008, 13:38   #78
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Wedden dat je volgend jaar dezelfde zever verkondigt op alweer een Belgische nationale feestdag?
wanneer valt verkiezingszondag in 2009 ? ... ik reken daar op een separatistische meerderheid in het Vlaams parlement.
Oud 22 juli 2008, 13:40   #79
lennert5
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:

AH ik begrijp het. u zegt dat het mede dankzij de waalse politici er zoveel separatisten zijn ?
Oud 22 juli 2008, 13:42   #80
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lennert5 Bekijk bericht
waarom is iedereen tegen separatistisch geweld ? blijkt daaruit onze barbaarsheid misschien ?
die 17 % komt er nooit ! ik zelf ben net 18 en ga zeker voor LDD stemmen , de enige mensen die iets met politiek willen te maken hebben zijn vlaams belangers De rest van de 'politiek , wat kan mij dat schelen ?' jeugd zal zijn stem aan likse partijen geven en denken dat ze een goede zaak doen.
ik dacht het niet :

Citaat:
De Standaard maandag 07 juli 2008
Links scoort slecht bij nieuwe kiezers
BRUSSEL - Nooit scoorde links slechter bij de nieuwe kiezers dan in 2007. De nieuwe kiezers stemden erg populistisch.

7,6 procent voor SP.A-Spirit en 3,9 voor Groen! Dat is het slappe resultaat voor die linkse partijen bij de federale verkiezingen van 2007 bij nieuwe kiezers.

Het Instituut voor Sociaal en Politiek Opinieonderzoek (Ispo) van de KU Leuven ondervroeg tussen september 2007 en januari 2008 1.084 Vlaamse kiezers over hun stemgedrag. Uit dat onderzoek kunnen ook conclusies getrokken worden over het stemgedrag van nieuwe kiezers, kiezers die in juni 2007 voor het eerst mochten stemmen bij federale verkiezingen.

Blijkt dat die kiezers hun neus ophaalden voor links. Zij kozen voor populistische partijen: Lijst Dedecker (14 procent) en voor Vlaams Belang (33,4 procent). Samen haalden beide partijen dus net geen 50 procent bij de nieuwe kiezers. (...) (bbd)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be