Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juli 2008, 14:10   #61
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Voor zover de objectiviteit van de krant . Als het een duidelijke verwijzing is naar de nazis tot daar aan toe als men dan klaagt maar laten we dat even buiten beschouwing laten. Er is een vermoeden dat dit zo is, "onze" kranten kloppen dit automatisch op tot groots nieuws, doen alsof het vaststaat dat het zo is, sleuren er zoveel mgoelijk het vlaams nationalisme bij en vermits dat ze te lui waren om een foto te gaan/laten nemen of datd eze niet in hun kraam paste hebben ze er maar nazi-vlaggen bij gezet.

Gewoonweg beschamend.
Vanavond heb je je foto.
roskam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 14:11   #62
L. J. Brutus
Minister-President

L. J. Brutus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Jij snapt het nog altijd niet hé! In de huidige maatschappezlijke context kunnen we alle linken naar een duister verleden van de Vlaamse Beweging missen als de pest!
Hebben wij iets te verbergen?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 14:15   #63
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roskam Bekijk bericht
Vanavond heb je je foto.
Het gaat me niet enkel over geen foto aan de gevel (alhoewel deze ook handig is om een oordel te vellen), ik wil gerust geloven dat het waar is en dan gaat de eigenaar in de fout maar... dan hadden ze geen foto moeten plaatsen, het gaat me om het feit dat ze al hun deonthologie uit het raam smijten als ze maar wat modder op het Vlaams nationalisme kunnen werpen.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 14:17   #64
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus Bekijk bericht
Hebben wij iets te verbergen?
Neen, maar het Vlaams-nationalisme wordt steeds weer gelinkt aan het derde rijk. Overigens was men in wallonië ook niet vies van het derde rijk ( Degrelle bvb ) alleen wordt het in wallonië flink verzwegen of ontweken.
Bijgevoegde afbeelding(e)

-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 14:30   #65
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ja dat zegt niks die posters. Er zijn ook posters waarin Witrussen worden opgeroepen om met de Duitsers te vechten, dat ze er vervolgens een kwart van afgemoord hebben is dan weer een ander verhaal.
BenIsaac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 14:32   #66
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Vanavond heb je je foto.
Ben eens benieuwd om die te zien. Merkwaardig dat bv. ook de website van de VRT ze nog niet toont.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 14:57   #67
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Ben eens benieuwd om die te zien. Merkwaardig dat bv. ook de website van de VRT ze nog niet toont.
Wel vreselijk ongeduldige bende hier. Het nieuws is nog maar pas vandaag uitgebracht. Geef de pers toch even de tijd?

Diegenen die niet kunnen wachten: spring op je fiets en ga zelf kijken in Antwerpen: "De Leeuw van Vlaanderen" (De Beest), Jezuïetenrui 1. Je kan het niet missen: een geel geschilderde gevel met een zwart geschilderd SS-teken op de gevel. Moet toch opvallen dacht ik zo.
Oud 24 juli 2008, 15:04   #68
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Wel vreselijk ongeduldige bende hier. Het nieuws is nog maar pas vandaag uitgebracht. Geef de pers toch even de tijd?

Diegenen die niet kunnen wachten: spring op je fiets en ga zelf kijken in Antwerpen: "De Leeuw van Vlaanderen" (De Beest), Jezuïetenrui 1. Je kan het niet missen: een geel geschilderde gevel met een zwart geschilderd SS-teken op de gevel. Moet toch opvallen dacht ik zo.
Spring dan ook even binnen om de zaak te steunen als je er toch bent. Dank bij voorbaat.
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 15:06   #69
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
De pers gaat sterk in de fout door zo'n slecht artikel te plaatsen (zie mijn opmerkingen bovenaan de pagina). Zeker als ze niet alle gegevens heeft.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 15:18   #70
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

A propos, volgens De Standaard heeft De Wever de actie van het café veroordeeld. Ik wil hem daarmee feliciteren, want in tegenstelling tot bepaalde Vlaams-nationalisten op dit forum voelt hij zich in het geheel niet geroepen dat café te verdedigen. En zo hoort het.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 24 juli 2008 om 15:21.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 15:19   #71
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

voor zover ik weet is't zelfs de Charlie nimeer dat de Beest openhoud , en trouwens al da gemelk over een S , die linkies zouden beter is in eigen boezem kijken met al hun rommel van ché gevaar ............
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 15:21   #72
Anna List
Banneling

Standaard

70 entries voor de Beest

de Beest
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 15:25   #73
Objectief
Lokaal Raadslid

Standaard

In de tijd - waar is die tijd - dat ik bij de scouts zat, leerde ik enkele 'codetalen' (morsecode, de chiro-pool, runeschrift, ...). Wij schreven toen veel boodschappen in het runeschrift. Ben ik nu strafbaar wat de letter S was inderdaad de siegrune.

Is iedereen met namen zoals Sieglinde, Siegfried, ... een nazi?
Objectief is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 15:41   #74
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Objectief Bekijk bericht
Hangt er vanaf welk alfabet je gebruikt. In Duitsland zijn wel een aantal dergelijke symbolen verboden. Maar daar weten ze beter dan hier voor wat ze staan. Of dat de druïden of de hippies daar ook mee rondlopen, doet niks af aan de connotatie met Jodenmoord en vervolging die de nazi's er hebben aan gegeven. De context is altijd belangrijk. In het geval van De Beest is die context altijd al overduidelijk geweest: neo-nazi's, blood & honour-leden, skinheads enz. zitten samen aan de toog met ex-collaborateurs, vlaams-nationalisten, VB'rs enz. Wie kan ze nog uit elkaar houden? Niemand vermoed ik.

Laatst gewijzigd door roskam : 24 juli 2008 om 15:43.
Oud 24 juli 2008, 15:56   #75
Gargamel
Banneling

Standaard

Wegens de nakende winter,kreeg een tuinsloop,een tekening in die aard.Brengt me veel op,kan niet met een yacht in Italië zitten...Op MIJN KOSTEN

Mijn tuin is dus een racist

Al die gastjes van politiekers kunnen men zak opblazen om men kloten te doen dansen.

Hopelijk snappen ze het,deze zeikers.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 15:59   #76
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FDM Bekijk bericht
''Het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding (CGKR) meent dat er "genoeg elementen aanwezig zijn voor een klacht"

amai het dossier is al een centimeter dik , niet te geloven waar wij ons belastinggeld insteken
U wil toch zeggen...Voor ONGELIJKE KANSEN
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 16:12   #77
Objectief
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Hangt er vanaf welk alfabet je gebruikt. In Duitsland zijn wel een aantal dergelijke symbolen verboden. Maar daar weten ze beter dan hier voor wat ze staan. Of dat de druïden of de hippies daar ook mee rondlopen, doet niks af aan de connotatie met Jodenmoord en vervolging die de nazi's er hebben aan gegeven. De context is altijd belangrijk. In het geval van De Beest is die context altijd al overduidelijk geweest: neo-nazi's, blood & honour-leden, skinheads enz. zitten samen aan de toog met ex-collaborateurs, vlaams-nationalisten, VB'rs enz. Wie kan ze nog uit elkaar houden? Niemand vermoed ik.

Leg mij de context dan eens uit! Waarom mag de scouts wel de siegrune gebruiken en een caféuitbater niet?
Objectief is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 16:29   #78
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Objectief Bekijk bericht
In de tijd - waar is die tijd - dat ik bij de scouts zat, leerde ik enkele 'codetalen' (morsecode, de chiro-pool, runeschrift, ...). Wij schreven toen veel boodschappen in het runeschrift. Ben ik nu strafbaar wat de letter S was inderdaad de siegrune.

Siegfried Bracke
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 16:34   #79
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Maar dit ligt helemaal niet gevoelig bij de publieke opinie. Het ligt alleen gevoelig bij een handvol autoritaire figuren die menen garen te kunnen spinnen uit dergelijke akkefietjes.
Neen, Nazi-symbolen zijn dolgeliefd bij de politieke opinie zeker
Oud 24 juli 2008, 16:41   #80
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Hier heb je de leuke prentjes

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be