![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Minister-President
|
Hebben wij iets te verbergen?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Minister-President
|
Het gaat me niet enkel over geen foto aan de gevel (alhoewel deze ook handig is om een oordel te vellen), ik wil gerust geloven dat het waar is en dan gaat de eigenaar in de fout maar... dan hadden ze geen foto moeten plaatsen, het gaat me om het feit dat ze al hun deonthologie uit het raam smijten als ze maar wat modder op het Vlaams nationalisme kunnen werpen.
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Staatssecretaris
|
Neen, maar het Vlaams-nationalisme wordt steeds weer gelinkt aan het derde rijk. Overigens was men in wallonië ook niet vies van het derde rijk ( Degrelle bvb ) alleen wordt het in wallonië flink verzwegen of ontweken.
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Ja dat zegt niks die posters. Er zijn ook posters waarin Witrussen worden opgeroepen om met de Duitsers te vechten, dat ze er vervolgens een kwart van afgemoord hebben is dan weer een ander verhaal.
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Diegenen die niet kunnen wachten: spring op je fiets en ga zelf kijken in Antwerpen: "De Leeuw van Vlaanderen" (De Beest), Jezuïetenrui 1. Je kan het niet missen: een geel geschilderde gevel met een zwart geschilderd SS-teken op de gevel. Moet toch opvallen dacht ik zo. |
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Minister-President
|
De pers gaat sterk in de fout door zo'n slecht artikel te plaatsen (zie mijn opmerkingen bovenaan de pagina). Zeker als ze niet alle gegevens heeft.
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
A propos, volgens De Standaard heeft De Wever de actie van het café veroordeeld.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 24 juli 2008 om 15:21. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Parlementslid
|
voor zover ik weet is't zelfs de Charlie nimeer dat de Beest openhoud , en trouwens al da gemelk over een S , die linkies zouden beter is in eigen boezem kijken met al hun rommel van ché gevaar ............
|
|
|
#72 |
|
Banneling
|
70 entries voor de Beest
de Beest ![]() |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Lokaal Raadslid
|
In de tijd - waar is die tijd - dat ik bij de scouts zat, leerde ik enkele 'codetalen' (morsecode, de chiro-pool, runeschrift, ...). Wij schreven toen veel boodschappen in het runeschrift. Ben ik nu strafbaar wat de letter S was inderdaad de siegrune.
Is iedereen met namen zoals Sieglinde, Siegfried, ... een nazi? |
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door roskam : 24 juli 2008 om 15:43. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Banneling
|
Wegens de nakende winter,kreeg een tuinsloop,een tekening in die aard.Brengt me veel op,kan niet met een yacht in Italië zitten...Op MIJN KOSTEN
Mijn tuin is dus een racist Al die gastjes van politiekers kunnen men zak opblazen om men kloten te doen dansen. Hopelijk snappen ze het,deze zeikers. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Banneling
|
U wil toch zeggen...Voor ONGELIJKE KANSEN
|
|