![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb Shaddy aangesteld als mijn wettelijke vertegenwoordiger! Dat is wat anders hé
![]() She acts on my behalf!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Das wel nodig als je communiceert met iemand die niet zeker weet of ze nu wel of niet een flipperkast is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Vreemdeling
|
![]() Dat klopt. En wie dat afdoet als een toogverhaal moet maar eens gaan aankloppen bij de gemeentelijke en provinciale besturen die anti-allochtoon-zwembadterreur-maatregelen hebben genomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In mijn ogen komt ze nogal manisch over...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 30 juli 2008 om 08:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het wordt wel een toogeverhaal als men erover blift zeuren zonder concrete oplossing en actie. Dus, kordaat het reglement toepassen, als het moet met hulp van de politie en de overlast lost zich op. Dit blijkt al duidelijk in diverse domeinen, waar men tenminste in actie komt en niet blijft zeuren aan de toog. Laatst gewijzigd door goodwill : 30 juli 2008 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goodwill; blijkbaar wordt het probleem wel aangepakt en met resultaat.
Maar dat lost het probleem maar gedeeltelijk op; die jongeren zijn door hun gedrag een plaag en dat blijft dus de kern van het probleem! In wezen ligt de oplossing dus niet zozeer bij de samenleving maar wel bij jongeren, ouders en directe sociale omgeving. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als ik het goed heb begrepen spelen en/of speelden de problemen in recreatiedomeinen met allochtone jongeren zich 'slechts'
![]() Nu wordt me duidelijk waarom op het provinciaal domein van Leuven enkel nog een zwembad voor kleine kinderen te vinden is. De stad wilde niet dat ook deze oase een woestenij zou worden. Alhoewel, een paar jaar geleden werd in een ander park (in Leuven centrum) wegens overlast van hangjongeren een kinderbad opgedoekt. Laatst gewijzigd door Ramon djv : 4 augustus 2008 om 23:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Schepen
|
![]() Ik kant wel begrijpe ma hoe retarted kunnen mensen zijn wrom moge mense geen zwem short aan doen , alsof tegewoordig mensen met oorbellen de klas niet in mogen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zwemshort mag in Huizingen, maar kuit- en enkelbroek niet.
Met boerkini, jeans, duikerspak of zonder badpak zal waarschijnlijk op voor het publiek toegankelijke dagen ook niet toegestaan zijn in dat zwembad. Wat mag een mens dan nog wel: gewoon doen? PS: ik heb een reglementaire zwembroek van Speedo die overal in Europa is toegelaten. Mij hebben ze niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Een reglementaire zwembroek...
Waar zijn we mee bezig... |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||