![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is snel met NIEUW nieuws komen van Nasa,ga ik dat nog mee maken in mijn leven?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerste maanwandeling ben ik ook speciaal voor opgestaan,later bleken de beelden ook niet echt
![]() Laatst gewijzigd door duveltje382 : 6 augustus 2008 om 06:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp overigens niet dat als er een teken van leven zou gevonden worden elders dan op aarde, dit in tegenspraak zou zijn met het christelijke geloof.
Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt dat dan?
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteraard volledig zinloos dat we het weten, maar we weten het toch maar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt je eindelijk opengesteld? Eindelijk ben je de zaken gaan onderzoeken. Ik heb een paar boeken en DVD's te koop over die theepot en de geheime CIA connecties daarmee. Zeker lezen en bekijken. Ze zijn niet duur.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 6 augustus 2008 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Staatssecretaris
|
![]() Hij heeft wel een punt met die frequenties. Iemand trouwens een idee waarom het menselijk brein op dezelfde frequentie zit als de 'schumann resonance'? En wat de oorzaak of het gevolg is van de stijging van die frequentie?
En waarom zit HAARP op dezelfde frequentie? Lijkt me allemaal iets té toevallig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
yep, Doet me denken aan verhalen uit 'Montauk" iemand was helderzienden aan het onderzoeken en op precies dezelfde tijden konden verschillende mensen dit niet. Nu bleek dat dat precies de tijden waarop een 'radar ' daar bij Montauk, signalen begon uit te zenden rond hetzelfde tijdstip op dezelfde frequenties van het brein. toeval? dag ut niet op Montauk werden extreem vergaande experimenten uitgevoerd m.b.t. het menselijk bewustzijn. ik raad de 'open geesten' hier de montauk serie boeken van harte aan. ![]() http://www.namastepublishing.co.uk/B...d%20Titles.htm Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 6 augustus 2008 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Menselijk brein heeft niet 1 frequency maar meerdere: Normale electrical activity (1-30 Hz) Neocortical broadband (1-256 Hz) The Schumann resonances zijn 7,83Hz, 14,1Hz & 20,3Hz en HAARP gebruikt daar geen enkele van... Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.music4meditation.com/alph..._waves_7-12_HZ Je toont dan ook enkel de frequentie van de 'ionospheric heater', niet van de tomografische radar die 'heel de wereld onderdompelt in een bad ELF'. Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 6 augustus 2008 om 13:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Gouverneur
|
![]() Toffe bron weer Akufen...
Is dat diezelfde Dr. die al jaren beweerd dat we in contact staan met buitenaardse wezens? Citaat:
Waar vind je die typen toch? ![]()
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien een radar ELF-signalen uitstuurt, zijn die dan sterker of indringender dan de natuurlijke ELF-golven die ons momenteel omringen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo kennen we jou wel, natuurlijk. ![]() Je had even goed kunnen schrijven "Het is magie, dus met deze vragen kom je niet verder." Wat is eigenlijk jouw probleem met vragen? Ofwel negeer je ze, ofwel ontwijk je ze. Ben je allergisch aan het zoeken naar antwoorden? Blijkbaar wel. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 6 augustus 2008 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Voor de liefhebbers en de resterende 'open geesten!'
Haarp - Advanced Tesla Technology http://www.truveo.com/Haarp-Advanced...y/id/356376032 Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Geen idee maat, ik let daar niet op. Je kan zo andere bronnen vinden als je wil, maar iets zegt me dat je het liever simpel wil houden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu het Mars gedoe een storm in een glas water blijkt te zijn - wat een verrassing - begint men hier over hogere frequenties op andere planeten.
En zo blijven we bezig. |
![]() |
![]() |