Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 augustus 2008, 06:39   #61
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Wat is snel met NIEUW nieuws komen van Nasa,ga ik dat nog mee maken in mijn leven?
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 06:40   #62
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Eerste maanwandeling ben ik ook speciaal voor opgestaan,later bleken de beelden ook niet echt

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 6 augustus 2008 om 06:41.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 07:33   #63
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Waarom hoop ik stilletjes dat er contact met een ander ras zal worden aangekondigd?

Stel u voor...
Racist!

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 07:45   #64
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Ik begrijp overigens niet dat als er een teken van leven zou gevonden worden elders dan op aarde, dit in tegenspraak zou zijn met het christelijke geloof.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 09:25   #65
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Leven op andere planeten bestaat niet alleen uit 'materie'
Er is in het hele universum, en dus ook op andere planeten zat leven , maar weer op andere frequenties.Die je dus niet met je blote oog kan zien.
Gezever? hmm verdiep je bv eens in remote vieuwing of de prachtige boeken van de helderziende "Gijsbert van der Zeeuw"
Zelf nadenken mag ook

Pin d"Ar
Als ik zelf nadenk dan kom ik tot de conclusie dat er tussen Mars en Jupiter ergens een theepot zweeft.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 09:26   #66
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik begrijp overigens niet dat als er een teken van leven zou gevonden worden elders dan op aarde, dit in tegenspraak zou zijn met het christelijke geloof.

Paulus.
Wie zegt dat dan?
Oud 6 augustus 2008, 09:39   #67
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Als ik zelf nadenk dan kom ik tot de conclusie dat er tussen Mars en Jupiter ergens een theepot zweeft.
Ik ben ook al een tijd tot die conclusie gekomen, dus het moet wel waar zijn.
Uiteraard volledig zinloos dat we het weten, maar we weten het toch maar.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 09:51   #68
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik ben ook al een tijd tot die conclusie gekomen, dus het moet wel waar zijn.
Uiteraard volledig zinloos dat we het weten, maar we weten het toch maar.
Je hebt je eindelijk opengesteld? Eindelijk ben je de zaken gaan onderzoeken. Ik heb een paar boeken en DVD's te koop over die theepot en de geheime CIA connecties daarmee. Zeker lezen en bekijken. Ze zijn niet duur.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 6 augustus 2008 om 09:52.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 10:56   #69
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Hij heeft wel een punt met die frequenties. Iemand trouwens een idee waarom het menselijk brein op dezelfde frequentie zit als de 'schumann resonance'? En wat de oorzaak of het gevolg is van de stijging van die frequentie?

En waarom zit HAARP op dezelfde frequentie? Lijkt me allemaal iets té toevallig.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 11:25   #70
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Hij heeft wel een punt met die frequenties. Iemand trouwens een idee waarom het menselijk brein op dezelfde frequentie zit als de 'schumann resonance'? En wat de oorzaak of het gevolg is van de stijging van die frequentie?

En waarom zit HAARP op dezelfde frequentie? Lijkt me allemaal iets té toevallig.

yep,

Doet me denken aan verhalen uit 'Montauk" iemand was helderzienden aan het onderzoeken en op precies dezelfde tijden konden verschillende mensen dit niet. Nu bleek dat dat precies de tijden waarop een 'radar ' daar bij Montauk, signalen begon uit te zenden rond hetzelfde tijdstip op dezelfde frequenties van het brein.

toeval? dag ut niet

op Montauk werden extreem vergaande experimenten uitgevoerd m.b.t. het menselijk bewustzijn. ik raad de 'open geesten' hier de montauk serie boeken van harte aan.

http://www.namastepublishing.co.uk/B...d%20Titles.htm

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 6 augustus 2008 om 11:29.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 13:03   #71
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

WAT EEN ONZIN...

Menselijk brein heeft niet 1 frequency maar meerdere:
Normale electrical activity (1-30 Hz)
Neocortical broadband (1-256 Hz)

The Schumann resonances zijn 7,83Hz, 14,1Hz & 20,3Hz

en HAARP gebruikt daar geen enkele van...

Citaat:
The HAARP is only licensed to transmit in certain segments of this frequency range, however. When the IRI is transmitting, the bandwidth of the transmitted signal is 100 kHz or less. The IRI can transmit continuously (CW) or pulses as short as 100 microseconds (µs). CW transmission is generally used for ionospheric modification, while short pulses are frequently repeated, and the IRI is used as a radar system. Researchers can run experiments that use both modes of transmission, modifying the ionosphere for a predetermined amount of time, then measuring the decay of modification effects with pulsed transmissions.
Oud 6 augustus 2008, 13:10   #72
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
WAT EEN ONZIN...

Menselijk brein heeft niet 1 frequency maar meerdere:
Normale electrical activity (1-30 Hz)
Neocortical broadband (1-256 Hz)
Het brein heeft maar dan 2 verschillende frequenties, afhankelijk van de staat van bewustzijn. De alpha frequentie zou oveenstemmen met de schuman resonantie van 7.83 HZ.

http://www.music4meditation.com/alph..._waves_7-12_HZ

Citaat:
en HAARP gebruikt daar geen enkele van...
Je toont dan ook enkel de frequentie van de 'ionospheric heater', niet van de tomografische radar die 'heel de wereld onderdompelt in een bad ELF'.

Citaat:
In addition, several other researchers have pointed out that in the future operational phases of the program, EMF waves will be produced within the atmosphere that are in the same frequency band as human brain waves. Our conscious and unconscious activities have been found to be controlled by brain waves in the range from 1 to about 35 Hz. Our conscious activity is regulated by brain waves in the 14-35 Hz range (Beta). Our unconscious and higher conscious activity is in the range of 8-14 Hz (Alpha). Our relaxed and deeply relaxed states are in the ranges of 4-8 Hz (Theta) and 1-4 Hz (Delta) (Hurtak, J., 1997). As the frequency decreases, the effect is more pronounced and more unconscious. The effect of large power EM radiations pulsing though the atmosphere on living creatures and human consciousness in these frequency ranges is completely unknown!

It has also been shown that both ELF and VLF radiations can affect and entrain human brain wave patterns in ways that are against that of the individual's will (Hurtak, J., Aug. 1996).

Laatst gewijzigd door Akufen : 6 augustus 2008 om 13:16.
Oud 6 augustus 2008, 13:35   #73
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Toffe bron weer Akufen...

Is dat diezelfde Dr. die al jaren beweerd dat we in contact staan met buitenaardse wezens?

Citaat:
Dr. Prof. J.J. (James) Hurtak is a social scientist, comparative religionist, scholar, author, and founder and President of The Academy for Future Science. He is the author of the spiritual-scientific text The Book of Knowledge: The Keys of Enoch® and has written and translated over 15 books, including commentaries on ancient mystical and gnostic texts including the Pistis Sophia.

Former professor at California State University, Northridge and California State University, Los Angeles, his educational background includes a Ph.D. from the University of California and a second Ph.D. from the University of Minnesota. He was technical consultant for Sidney Sheldon's bestseller, The Doomsday Conspiracy (1992). He has spoken before professional audiences throughout the world, speaking in Africa, South America, Europe and the Pacific. In the capacity of an international scientific consultant, he has been featured in numerous film documentaries, and has appeared on television programs throughout the world.

Dr. Hurtak is best known for his book entitled The Book of Knowledge: The Keys of Enoch® where in the early 1970s he published the unusual relationship of the star shafts in the Great Pyramid with the "Belt" of Orion. Dr. Hurtak holds the post of Research Director, Great Pyramid of Giza Research Association. He is also co-author of the book entitled The End of Suffering which he wrote with physicist Russell Targ.

Waar vind je die typen toch?
Oud 6 augustus 2008, 13:38   #74
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Je toont dan ook enkel de frequentie van de 'ionospheric heater', niet van de tomografische radar die 'heel de wereld onderdompelt in een bad ELF'.
Wat is dat, een 'tomografische radar' en hoe werkt dat?

Indien een radar ELF-signalen uitstuurt, zijn die dan sterker of indringender dan de natuurlijke ELF-golven die ons momenteel omringen?
Oud 6 augustus 2008, 13:39   #75
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Eerste maanwandeling ben ik ook speciaal voor opgestaan,later bleken de beelden ook niet echt
U heeft er tenminste uw kritisch verstand niet bij verloren.

Misschien is er gewoon wat raketbrandstof bij het marspuin geraakt.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 14:07   #76
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

Indien een radar ELF-signalen uitstuurt, zijn die dan sterker of indringender dan de natuurlijke ELF-golven die ons momenteel omringen?
het is Tesla technologie, dus met deze vragen kom je niet verder.

Pin d"Ar
Oud 6 augustus 2008, 14:09   #77
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
het is Tesla technologie, dus met deze vragen kom je niet verder.

Pin d"Ar
Kritiekloos alles aannemen dus, zeker.
Zo kennen we jou wel, natuurlijk.

Je had even goed kunnen schrijven "Het is magie, dus met deze vragen kom je niet verder."

Wat is eigenlijk jouw probleem met vragen?
Ofwel negeer je ze, ofwel ontwijk je ze. Ben je allergisch aan het zoeken naar antwoorden?
Blijkbaar wel.

Laatst gewijzigd door parcifal : 6 augustus 2008 om 14:15.
Oud 6 augustus 2008, 14:44   #78
Pindar
Banneling

Standaard

Voor de liefhebbers en de resterende 'open geesten!'

Haarp - Advanced Tesla Technology

http://www.truveo.com/Haarp-Advanced...y/id/356376032

Pin d"Ar
Oud 6 augustus 2008, 15:08   #79
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Die radar was bij manier van spreken. Hoe dat werkt kunnen anderen beter uitleggen, het gaat in ieder geval door een bepaalde frequentie naar de ionosfeer te sturen, die dan vervolgens een andere frequentie naar de aarde weerkaatst en bijgevolg ondergronds kan 'zien'.

Citaat:
3. Earth penetrating tomography is one of the primary uses of HAARP. HAARP can act like a broadcast antenna and sends a signal back to the earth in the ELF (extremely low frequency) range, that can pass through the earth and sea for several kilometers for communication with submarines or determining underground nuclear facilities, tunnels, and defining mineral strata.
http://www.consumerhealth.org/articl...20011005223152

Citaat:
Geen idee, dat doet er ook weinig toe, je zegt het zelf, de ene is natuurlijk, de andere niet. Als men er niet voor terugdeinst fluoride aan van alles en nog wat toe te voegen om de mensen kalm te houden, dan gaat men ook niet stoppen bij ELF golven.

Citaat:
Toffe bron weer Akufen...

Is dat diezelfde Dr. die al jaren beweerd dat we in contact staan met buitenaardse wezens?
Geen idee maat, ik let daar niet op. Je kan zo andere bronnen vinden als je wil, maar iets zegt me dat je het liever simpel wil houden.
Oud 6 augustus 2008, 15:39   #80
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Nu het Mars gedoe een storm in een glas water blijkt te zijn - wat een verrassing - begint men hier over hogere frequenties op andere planeten.

En zo blijven we bezig.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be