![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe sta je tegenover spinnen? | |||
Fobie! Ik verstijf en krijg kippenvel. DOOD!!! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 21,74% |
Vieze beesten, maar ach... |
![]() ![]() ![]() |
8 | 34,78% |
Doet me niets. Ik vind ze zelfs wel leuk. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 43,48% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner me dat één vrouw hier er ooit door gebeten werd en per chance een Afrikaanse (ofzo) dokter aantrof, die het gif uitgezogen was, anders was die vrouw niet meer. Ik ben zelf niet bang van spinnen. Maar ik weet graag waar ze uithangen. Vroeger had ik een spinnenfobie, maar die heb ik afgeleerd door mijn vlucht/paniek-reactie voorbij te laten gaan en er naar te kijken. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 augustus 2008 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik als dierenvriend zet die spin toch lief buiten hoor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Useless... die zit de volgende dag alweer binnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 6 augustus 2008 om 10:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brrr... Wespen.
![]() En die beestjes maken er een sport van om altijd rond mijn hoofd te zoeven. "Rustig wegstappen en niet naar slaan", denkt Jaani dan, maar ze blijven mij volgen. ![]() Blijkbaar is mijn hoofd iets onweerstaanbaars sexy voor vrouwelijke beestjes met een wespentaille. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() ![]() Gij ziet ook alles he. En altijd met passend fotoke erbij. ![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Gouverneur
|
![]() Vieze beesten maar als ik er 1 zie dan laat ik hem gewoon met rust.