Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 augustus 2008, 10:12   #61
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astar Bekijk bericht
Wat beoordelen ? Zijn dat je argumenten?
Ik probeer alleen maar aan te tonen dat je voorzichtig moet zijn om je uit te laten over willekeur in de asielprocedure, families die al 7 jaar in "asielprocedure" zijn enz.....zonder dat je eigenlijk weet hebt over de asielprocedure.
Draai en keer het hoe je wil. Als je bent moeten gaan lopen met een kalasnhikov in je hand is dat niet om hier in België een ijsje te kunnen komen eten.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 10:16   #62
Astar
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
En wie gaat dat dan beoordelen? Gaat die mevrouw X die hier in haar stoffige kot bij haar stapels dossiers zit even op en neer naar Georgië om uit te kunnen maken of deze personen nu al dan niet wel gevaar lopen? Daar geloof je nu toch zelf niet in he? De vogelpik methode, die wordt gehanteerd. Er mogen er vandaag 20 goedgekeurd worden, betekend 20 keer werpen. Denk jij nu echt dat ze daar ieder dossier van god weet hoeveel pagina's gaan lezen om aan de hand daarvan te beslissen?

En nog steeds geen verklaring voor de voetbal-immigranten?
Uw antwoord bevestigt dat u niet weet waarover het gaat Garry.
Die "mevrouw x" waarover u spreekt zijn juristen. Die mensen die even over en weer lopen naar Georgiê zoals jij het zegt......jawel die zijn er ook....dat noemen we de regio-experten
Die mensen werken op het Commisariaat Generaal voor Vluchtelingen en Staatloze. Elk dossier wordt nauwgezet onderzocht en moet in geval van een negatieve beslissing ook gemotiveerd worden dor het CGVS.
Tegen deze beslissing "kan" een advocaat een beroep aantekenen bij de Raad voor Vreemdelingenbetwistingen. Opnieuw zullen juristen zich uitspreken over het beroep. Dus AUB spreek niet over een "een mevrouw x in een stoffig kot" he

Laatst gewijzigd door Astar : 11 augustus 2008 om 10:31.
Astar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 10:39   #63
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astar Bekijk bericht
Uw antwoord bevestigt dat u niet weet waarover het gaat Garry.
Die "mevrouw x" waarover u spreekt zijn juristen. Die mensen die even over en weer lopen naar Georgiê zoals jij het zegt......jawel die zijn er ook....dat noemen we de regio-experten
Die mensen werken op het Commisariaat Generaal voor Vluchtelingen en Staatloze. Elk dossier wordt nauwgezet onderzocht en moet in geval van een negatieve beslissing ook gemotiveerd worden dor het CGVS.
Tegen deze beslissing "kan" een advocaat een beroep aantekenen bij de Raad voor Vreemdelingenbetwistingen. Opnieuw zullen juristen zich uitspreken over het beroep. Dus AUB spreek niet over een "een mevrouw x in een stoffig kot" he
Astar, als ik jou zo hoor lijkt het wel of jij een ingewijde bent. Dat beroep waar jij het over hebt is ingang. En ik mag hopen dat wat jij beweerd, dat elk dossier nauwgezet wordt behandeld. Ik vraag mij dan wel af wat jij verstaat onder nauwgezet? Rekening houdende dat de briefwisseling die is toegekomen als herkomst vermeld POLEN terwijl het GEORGIE betreft. Van nauwgezetheid kan dat tellen.

Laatst gewijzigd door Garry : 11 augustus 2008 om 10:55.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 10:56   #64
Astar
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Astar, als ik jou zo hoor lijkt het wel of jij een ingewijde bent. Dat beroep waar jij het over hebt is ingang. En ik mag hopen dat wat jij beweerd, dat elk dossier nauwgezet wordt behandeld. Ik vraag mij dan wel af wat jij verstaat onder nauwgezet? Rekening houdende dat de briefwisseling die is toegekomen als herkomst vermeld POLEN terwijl het GEORGIE betreft. Van nauwgezetheid kan dat tellen.
PM gestuurd

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be