![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom het doeldok niet deftig wordt heraangelegd snap ik totaal niet. Er moet wel iemand verantwoordelijk voor zijn (waar en wie is deze persoon maw wie was destijds minister van openbare werken waaronder zee en waterwegen valt?) Ik kwam trouwens vroeger graag in Doel mosselkes eten en daarna een wandelingske doen... waarom moest dit kapot ? Gaan er plots geen werklozen meer zijn? Is dat de garantie ? Veel vragen waar niemand een antwoord op kent zeker :'( De onverschilligheid in sommigen hun reacties staat genoteerd, hopelijk zullen zij nooit het slachtoffer worden van een onteigening zonder DOEL !
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Ik mag hopen dat de overheid daar niet van wakker zal liggen en vlug een project gaat starten op dat gebied...
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat dorp èn z'n dorpers moeten weg.
Dat werd beslist. En op een beslissing wordt niet terug gekomen. Ook niet als blijkt dat het een verkeerde beslissing was. "Wat we zèlf doen, doen we béter." En wie dat niet horen wil, zal het wel voelen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zou de breinrot al veel te ver gevorderd zijn?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Een herwaarderingsproject zoals in de safehoek ?
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Leeglopers is ook een synoniem voor zulke mensen maja ik heb ze nie op aarde geholpen hoor. En misschien was hun geboorte wel een ongelukje dus ergens heb ik er wel compassie mee ![]()
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 19 augustus 2008 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Heb daar 6 jaar gewerkt, en heb 4 jaar in Verrebroek gewoond, niet ver van Doel, voor al die heisa begon was dat een zeer aangenaam en rustig dorp met geweldige mensen. Nu geven jullie er niet om dat ze daar alles platzwieren "omdat dat daar toch maar een rattenest is". Als eens bij stilgestaan hoe het komt dat het daar zo doods is? Niet door de bewoners zelf ze
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 19 augustus 2008 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik laat in dit verband ook even dhr. Matthias Storme (u allen welbekend, mag ik veronderstellen) aan het woord :
---> From: matthias storme <[email protected]> Subject: Re: FW: Nieuwsbrief OVV en Doel Cc: Bcc: X-Attachments: Dat Doel een schandaal is, daarvan moet je me niet overtuigen. De afbraak is totaal onwettig en wordt in de media verdedigd met "dat is nu eenmaal beslist". In een rechtsstaat, gebaseerd op het "legaliteitsbeginsel", volstaat het echter niet dat politici iets beslissen, ze moeten dat ook doen in de vorm van beslissingen die rechtskrachtig zijn en toetsbaar door de rechtscolleges en die de hogere normen respecteren en de vereiste procedures volgen. In dit dossier is er géén enkele zgn. "uitvoerbare" beslissing genomen op grond waarvan afbraakvergunningen konden worden verleend. Er is géén enkele rechtskrachtige beslissing dat Doel moet verdwijnen, enkel een wet die de leefbaarheid tot minstens 2009 garandeert. Ook die wordt nu met de voeten getreden.... Dit is natuurlijk niet de kerntaak van de Vlaamse Beweging als geheel, maar als we stellen dat er "geen morzel gronds" mag worden afgestaan aan Wallonië of Brussel, dan moeten we ook durven zeggen dat men niet een heel dorp nutteloos mag afstaan aan een vooralsnog illegale waangedachte van een rotverwende havenlobby. Dit dossier sterkt mij meer dan ooit in de overtuiging dat Vlaanderen niet onafhankelijk mag worden, maar enkel mag aansluiten bij Nederland .... Matthias <--- De onderlijning in de tekst komt van mij, maar de woorden niet. Ik hoop dat de Vlaamse Bewegers daar eens goed over nadenken. Ze hoeven niet noodzakelijk tot een zelfde conclusie te komen, laat ik dat er ook maar bij vermelden. 'Die Gedanken sind frei, sie gehen wo sie wollen'.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dit de Vlaamse regering gaat zijn die we na de onafhankelijkheid zouden krijgen, dan hoeft het voor mij alleszins ook niet.
De vraag is echter of de Nederlandse regering, of een unitair Belgische, zo anders zou zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Er is trouwens vergelijkingsmateriaal. Ik weet niet of je bekend bent met Ruigoord? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||||||
|
![]() kan zijn ik (en de meeste mensen) vinden dat een logische uitspraak...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() dat zullen we dan ook passen van te lezen... boskabouter storme heeft wat...euhm...rare ideën.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met de vingers in de oren : 'na na na-na-na, na na na-na-na'
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doel moet verdwijnen, want van het doeldok maken we de olypische roei en zeilvijver.
Van verrebroek het olypisch dorp en waar Doel staat het olypische station. Ook Berendrecht moet verdwijnen want daar bouwen we het olypische zwembad en de zaal voor de binnensporten. Sommers wilde die spelen toch naar hier halen en dergelijke dorpen zijn geen goede reklame hiervoor. Dus opruimen en sportcomplexen voor in de plaats bouwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Staatssecretaris
|
![]() Doel is perfect leefbaar, waarom geen oase van rust middenin de haven creëren zoals Lillo? Een nieuw containerdok is totaal overbodig, nieuwe stapeltechnieken en kortere staantijden van de containers zorgen ervoor dat er plaats genoeg is in Antwerpen. Het Deurganckdok gebruikt zelfs zijn volledige capaciteit niet en toch zou er een nieuw dok bovenop Doel moeten komen? Een containerdok levert op de koop toe geen nieuwe werkgelegenheid op. Waarom moet een haven groeien gewoon om te groeien? Een leefgemeenschap vernietigen voor twijfelachtige economische belangen is pervers.
|
![]() |
![]() |