![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Iemand anders misschien die mij als koning wil? Laatst gewijzigd door kaptenkirk : 16 augustus 2008 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het zou niet zo erg zijn als hij écht een goede kloot was. Ik heb echter de indruk dat hij eerder nog megalomaan is bovendien. en d�*t is gevaarlijk. Daarom noemt men hem ondertussen ook - naar zijn eigen zeggen - "de taaie".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan moeilijk geloven dat iemand anno 2008 zoiets zonder schaamrood op de wangen kan schrijven, tenzij het om (een poging tot) 'humor' zou gaan. Maar zoals �*ndere forummers al opmerkten, je leert elke dag wel iets bij, tenminste toch als je je hersenen gebruikt waarvoor ze eigenlijk dienen. Ik vind hamburgers trouwens véél (héél véél) (heel erg enorm véél) 'cooler'. Waarom mag ik die dan niet op de troon? We kunnen ze altijd wel 'en beur guerres' noemen, als dat het bezwaar daartegen zou opheffen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 17 augustus 2008 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Garry, mag ik u alstublieft héél nederig (desnoods op m'n blote knieën) edoch dringend vragen voortaan zo'n dingen niet meer te schrijven? Niet alleen zit mijn scherm en mijn klavier nu onder de koffie, ik heb er bovendien een verrokken buikspier en een kramp in de wangspieren aan overgehouden. En nu zie ik er met die lach die ik maar niet van mijn gezicht krijg uit als dé kandidaat voor de titel van dorpsidioot. Uiterst hartelijk dank bij voorbaat, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is dat niet te lang om te onthouden voor den Vlaamschen boer?
Wat denk je van Flip den dief? |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Gouverneur
|
![]() Ik dacht dat Filip al een gepaste bijnaam had, 'Filip den taaie'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Die heeft hij aan zichzelf geschonken, dat klopt niet echt met de werkelijkheid. Flip den dief of Flip de kwibus is meer realistisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hadden toch ook ooit Boudewijn Met De Ijzeren Arm? Filip Grijpstuiver dan maar? Of om het wat 'cooler' te laten klinken (en internationaal beter begrijpbaar) : "Gluefingers"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gluefingers klinkt zo Engels. Ik persoonlijk denk een scheldnaam in het Vlaams is meer op zijn plaats. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Partijlid
|
![]() Jamaar, zeg.... Hoe zit dat nu met mij?
IEK WIL KONINK WORDE... |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Best jammer, ik zag die ooit eens in chique pak en met regenscherm de berg opstappen in de kolonie-straat te Brussel, Hij knikte vriendelijk goedendag naar mij en mijn collega's toen we op de stoep aan het kletsen waren tijdens de lunchpauze.
![]() Zou hij zich dan ook moeten inschrijven bij de BGDA?
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D�*�*r ben ik namelijk héél trots op. Echt waar, en met reden, vind ik. Maar bon, over naar die koninklijke kwasten. Wat dacht je dan van Fluppe Kolleklauw?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel, sorry.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 17 augustus 2008 om 14:42. |
![]() |
![]() |